منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 11 دقیقه

نحوه ایجاد محتوای جذاب چالشی است که همواره وبلاگ نویسان، مالکین کسب‌وکارها و بازاریاب‌ها با آن روبه‌رو هستند. برای ایجاد محتوای مؤثر باید فرایندی پیدا کنید که کارساز باشد. در ادامه روش دستیابی به فرایند تولید محتوای متنی جذاب را بیان می‌کنیم. اگر علاقه‌مند هستید تا با تولید محتوای متنی مناسب مخاطبین هدف را جذب کنید با ما همراه باشید.

محتوای متنی مناسب در وب‌سایت کمک می‌کند تا موتورهای جستجو شما را در معرض دید مخاطبین قرار دهد. نوشتن یک محتوای عالی برای بالا بردن رتبه‌بندی سئو، بازدید و هدایت بازدیدکننده به سمت وب‌سایت اهمیت دارد. به همین منظور باید محتوای عالی داشته باشید. محتوای تکراری باعث می‌شود شما این امتیاز را از دست بدهید. زیرا گوگل علاقه‌ای به محتوای تکراری ندارد و وب سایت‌های که شامل این‌گونه محتوا هستند را جریمه می‌کند.

در اصل گوگل به دنبال این است تا وب سایت‌هایی با محتوایی با کیفیت بالا را نمایش دهد. بنابراین ایجاد یک Textual content عالی رتبه بندی وب‌سایت را ارتقا می‌دهد و وب‌سایت بهتری را به مخاطبین عرضه می‌کند و روند تجارت و کسب‌وکار شما را بهبود خواهد بخشید.

محتوای متنی

ایجاد محتوا در بازاریابی دیجیتال به تولید متن، مقاله، تصویر و فیلم و یا ترکیبی از این موارد اشاره می‌کند. ایجاد محتوای متنی همان‌طور که ذکر شد علاوه بر متن برای جذابیت بیشتر از تصاویر و یا دیگر موارد بیان شده استفاده می‌کند. تولید Textual content با هدف جذب ترافیک وب‌سایت، جذب مشتریان بالقوه و حتی می‌تواند با هدف سرگرمی و یا اطلاعات در قالب محتوای خبری و یا آموزشی ارائه شود. برای برجسته شدن در بین رقبای تجاری و مخاطبین هدف نیاز دارید تا به‌طور منظم تولید Textual content در وب‌سایت خود داشته باشید.

تولید محتوای متنی چیست؟

دنیای دیجیتال با حرکت به سمت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در حال گسترش است. لازم است برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال با مفهوم تولید Textual content آشنا شوید. صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها باید زمان زیادی برای تولید محتوا مناسب و جذب مخاطب صرف کنند. تولید محتوای متنی، به هر اقدامی که منجر به ایجاد محتوای مکتوب شود، تولید Textual content گفته می‌شود. محتوای اطلاعاتی در انواع نوشتاری، شنیداری و یا تصویری هستند.

محتوای متنی فقط شامل متن نیست بلکه برای خوانایی و درک مطلب می‌توان به آن‌ها تصویر، فیلم، صدا یا گرافیک اضافه کرد. محتوا چیزی است که پیامی را به دیگران منتقل می‌کند و برای افراد به‌راحتی قابل‌درک است. تولید محتوا ایجاد کردن محتوای ارزشمند، باکیفیت و منحصربه‌فردی است که برای مخاطبین هدف خود ارائه می‌دهید.

تولید محتوا

باید مخاطب خود را بشناسید تا بتوانید محتوایی منحصربه‌فرد برای آن‌ها ایجاد کنید. یک تحلیل کلی درباره آنچه مخاطب هدف شما به آن نیاز دارد و در مورد آن نگرانی دارد، انجام دهید. به این مسئله فکر کنید که با چه تولید محتوایی می‌توانید تمام سؤالاتی که در ذهن مخاطب است را پاسخ دهید. هرچه بیشتر و بهتر به نیازهای مخاطب پاسخ داده شود، پتانسیل بالاتری برای جذب مخاطب بیشتر را به سمت تجارت خود دارید.

اگر در وب‌سایت شما محتوای متنی وجود ندارد، نباید انتظار بازدیدکنندگان زیادی را داشته باشید. همچنین، اگر محتوایی که تولید می‌کنید جذاب نیست، مخاطب را به‌جای جذب به سمت تجارت خود، دفع می‌کنید. اگر در تولید محتوا سایت از رقیبتان تقلید کنید، حتی اگر مخاطب متوجه کپی بودن آن نشود، احساس می‌کند تجارت شما برای آن‌ها نوآوری نخواهد داشت.
بنابراین برای تولید Textual content وب‌سایت باید در نظر بگیریم کاملاً مطابق با نیازها و خواسته‌های مخاطبان و به روشی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار شما باشد.

چگونه محتوا بنویسیم؟

اهمیت محتوا به‌اندازه طراحی و زیبایی وب‌سایت است، زیرا نتایج موتور جستجو را افزایش می‌دهد و موجب بالا رفتن بازدید از صفحه و درنهایت نرخ تبدیل خواهد شد. تولید محتوای مناسب می‌تواند سازمان شما را به‌عنوان یک رهبر صنعت به مخاطبین معرفی کند. در بازار محتوای امروز کیفیت و کمیت توانایی شما در استفاده از محتوا نتایج کسب‌وکار را تعیین می‌کند.

برای نوشتن یک محتوای متنی تأثیرگذار و با کیفیت بالا هیچ فرمول مخفی وجود ندارد. هرچند می‌توان با در نظر گرفتن چندین نکته به بهبود کیفیت و کمیت مطالب نوشته‌شده شما کمک کرد. برخی افراد به‌سادگی و بدون هیچ فرایندی اقدام به تولید محتوا می‌کنند. تولید محتوای متنی، همانند هر تولید محتوای دیگر، از اصول و نکاتی برخوردار است که باید قبل از شروع تدوین استراتژی تولید محتوا و حتی قبل از شروع بازاریابی محتوا، آن‌ها را مشخص کنید. در ادامه این نکات را بررسی خواهیم کرد.

تعیین هدف بازاریابی محتوا

قبل از ایجاد محتوا، باید به این سؤال پاسخ دهید که چرا و با چه هدفی قصد تولید محتوا دارید. بازاریابی محتوا با یک هدف آغاز می‌شود. درک اولیه هدف در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی محتوا در تصمیمات مهم به‌عنوان راهنما عمل می‌کند. شما باید تعیین کنید که:

  1. چه چیزی نیاز دارید؟
  2. چه کسب‌وکاری را قرار است شروع کنید؟
  3. برای چه کسانی محتوای متنی را آماده می‌کنید؟
  4. محتوای متنی خود را در چه بستری انتشار می‌دهید؟

تولید محتوا

اساساً هدفی که بازاریابان از تولید Textual content دارند، جذب بازدیدکننده و سپس تبدیل آن‌ها به مشتری است. جذب تعداد افراد به وب‌سایت یا شبکه اجتماعی برند، هدف ترافیکی شماست. برای دستیابی به‌اندازه کافی از ترافیک مناسب برای رسیدن به نرخ تبدیل بالا استفاده کنید، باید بتوانید محتوای خود را ارتقا دهید. به همین خاطر باید مجموعه‌ای از محتوا را تولید کنید و آن را در سایر بسترها تبلیغ کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشید.

شناخت مخاطبین

بعد از درک هدف بازاریابی محتوای برند خود، قدم بعدی شناخت مخاطبین شماست. چه کسی قصد دیدن یا تماشای محتوایی که ایجاد می‌کنید را دارد. محتوای مؤثر به معنی فهرستی از موضوعات که می‌خواهید درباره آن مطلب تهیه کنید، نیست بلکه با در نظر گرفتن مخاطبین، علاقه‌مندی‌ها و بازخورد آن‌ها می‌توان به محتوای متنی تأثیرگذار رسید. بهترین استراتژی که می‌توان برای رسیدن به محتوای عالی در نظر گرفت، پیدا کردن سؤالات و مسائل مخاطبین است که با پاسخگویی به آن‌ها با تولید محتوایی در خصوص آن مخاطب را با محتوا درگیر کرد.

شناخت مخاطبان خود یک اصل مهم برای تولید محتواست. شما باید خواسته‌ها و مواردی که موردپسند مخاطبین قرار می‌گیرد و چیزهایی که دوست ندارند را بشناسید. هنگامی که شما نحوه نگاه مخاطب هدف خود را درک کنید می‌توانید مطالب موردعلاقه آن‌ها را ایجاد کنید. این تنها راهی است که افراد می‌توانند در رسیدن شما به خواسته‌هایتان کمک کنند شما باید ارتباط نزدیک و درک درستی از خواسته‌های آن‌ها داشته باشید. شناخت اطلاعات جمعیت شناختی اولین قدم است. سن، جنس، موقعیت مکانی و عنوان شغلی از جمله این اطلاعات هستند. به‌طور مثال ایجاد یک محتوای برای مدیران کسب‌وکار با دانشجویان یک دانشکده متفاوت است.

ایده‌های خلاق و کلمات کلیدی

درباره موضوعی که انتخاب کردید، تحقیق و مطالعه گسترده‌ای داشته باشید. برای اینکه به محتوای متنی خود اعتبار ببخشید، درباره مطالبی که در وب‌سایت خود قرار می‌دهید آمار، داده و معیار ارائه دهید.
در این مرحله هدف از تولید محتوا برای برند خود را میدانید و مخاطبان را نیز شناخته‌اید. بعد از این مرحله به سراغ ایده‌هایی که دارید بروید. برای پیدا کردن موضوع و کلمات کلیدی تحقیق کنید. ایده‌ها و اصطلاحاتی و موضوعاتی را که مورد علاقه مخاطب است یادداشت کنید. می‌توانید از افرادی از گروه خود که در ارتباط با مشتریان هستند مانند مسئول خدمات پشتیبانی و فروش کمک بگیرید. یا در وب سایت‌های رقبا به دنبال مواردی باشید که بیشتر مورد توجه مخاطبان است.
در بین فهرستی که برای موضوع تهیه کردید گروه‌بندی کنید:

  1.  کدام موضوع با اهداف تجاری شما منطبق نیست؟
  2.  بحث درباره کدام موضوع برای کسب‌وکار شما نیاز است؟
  3.  کدام‌یک از موضوعات برای تجارت شما اولویت دارد و مهم‌تر است؟

برای به دست آوردن کلمات کلیدی از ابزارهایی مانند Google’s Keyword Planner, Moz و ابزارهایی زیاد دیگری که وجود دارد استفاده کنیم تا کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع را پیدا کنیم.

محتوای متنی

بیان مطالب و محتوای متنی که ایجاد می‌کنید باید از سه اصل برخوردار باشند تا مناسب سئو باشند:

  1. محتوا بتواند نیاز کاربر و مخاطبین شما را برطرف کند.
  2. استفاده از کلمات کلیدی مناسب در راستای هدف کسب‌وکار
  3. مطالب که تولید می‌کنید در راستای اهداف کسب‌وکار شما باشند.

انتخاب عنوان تأثیرگذار

تعیین‌کننده اینکه محتوای متنی که شما در وب‌سایت خود قرار دادید خوانده می‌شود یا خیر، عنوان است. اگر عنوانی که برای مطالب وب‌سایتتان انتخاب می‌کنید باعث جلب توجه مشتری نشود، مشتری را وادار نکند تا بخواهد درباره موضوع بیشتر بداند، شما به‌سادگی خواننده را از دست خواهید داد و به نتایج مطلوب موردنظر نمی‌رسید. بنابراین عنوان نقش حیاتی در تولید محتوا دارد. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با استفاده از تکنیک‌های اثبات شده و استراتژی‌های مؤثر برای بالا بردن ترافیک وب‌سایت فعالیت می‌کند. برای داشتن یک Textual content جذاب و انتخاب عنوان‌های تأثیرگذار می‌توانید با شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد تماس بگیرید.

انتخاب جمله اول

پس از انتخاب عنوان مناسب، مرحله بعد نقش جملاتی است که برای محتوای متنی انتخاب می‌کنید. پس از مراجعه بازدیدکننده به وب‌سایت شما فقط سه ثانیه فرصت دارید تا آن‌ها را در وب‌سایت خود نگه‌دارید. جمله اول، مانند یک قلاب عمل می‌کند و مخاطب را جذب می‌کند تا ادامه مطلب را بخواند. جمله اول تعیین می‌کند که آیا بازدیدکننده بقیه مطالب شما را می‌خوانند. بنابراین نقش جمله اول را در جذب مخاطب باید در نظر گرفت تا به تولید محتوای موفق داشته باشید.

تمرکز روی هدف واحد برای بیان موضوع

هدفی که برای آن اقدام به تولید محتوا کرده‌اید را مشخص کنید. قبل از ایجاد محتوای متنی باید پیام اصلی که می‌خواهید انتقال دهید را شناسایی کنید. در هنگام نوشتن باید این نکته را لحاظ کنید که تمام مطلبی که در حال نوشتن آن هستید با حول هدف اصلی باشند. برای شروع نوشتن Textual content پیامی را که قرار است بیان کنید به‌وضوح مشخص کنید. برای نوشتن یک محتوا شما نمی‌توانید از چند موضوع بی‌ربط صحبت کنید. تولید محتوای متنی منسجم از اصول تولید محتوا است که موجب می‌شود پیام و هدفی که شما برای نوشتن آن مقاله در نظر گرفته‌اید به‌خوبی منتقل شود.

بیان منحصربه‌فرد

محتوای متنی که در وب‌سایت شما منتشر می‌شود; صدای شرکت شماست و نشان‌دهنده موقعیت و هدف کسب‌وکارتان است. Textual content که تولید می‌کنید باید منحصر به شخصیت شرکت شما باشد. باید مخاطبین خود را در نظر بگیرید. در نظر گرفتن این نکته حائز اهمیت است: لحن نوشتار خود را با مخاطبان هدف، اهداف تجاری و شخصیت تجاری خود تنظیم کنید.

بهینه‌سازی محتوای متنی دیجیتال

برای نوشتن یک محتوای متنی بهینه و تأثیرگذار شامل پاراگراف‌های کوتاه ، جملات کوتاه و فهرست‌های علامت‌دار است. برای تولید محتوا باید از بهترین ترفندهای سئو و آخرین استراتژی‌های سئو محتوا برای بهینه شدن جستجو استفاده کرد.

تولید محتوا

ویرایش محتوا متنی

بعد از طی مراحل و آماده شدن پیش‌نویس اولیه متن را بازنگری کنید. Textual content را که ایجاد کردید بررسی کنید، نوشته خود را ویرایش و متن را صیقل دهید. خوانایی و پیوستگی مطالب را در نظر بگیرید.

انتخاب کانال مناسب برای انتشار محتوا

علاوه بر اهمیت شناخت مشتری که ذکر گردید، شناخت بستر مناسب برای انتشار محتوا نیز بسیار مهم است. با توجه به کانالی که برای انتشار محتوای متنی انتخاب می‌کنید در سبک نوشتن Textual content تأثیرگذار است. به‌طور مثال اگر شما قصد دارید محتوای متنی خود را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید این محتوا کاملاً با محتوایی که قرار است در وب‌سایت منتشر شود متفاوت است. شناخت فضای مجازی و یا کانال ارتباطی با مشتریان به ایجاد محتوای مناسب کمک خواهد کرد.

جذابیت در نوشتن

در نهایت با رعایت تمام نکته‌هایی که ذکر گردید می‌توان یک محتوای متنی استاندارد و بهینه داشت. این امکان وجود دارد که در نگاه اول فکر کنید که تولید Textual content کاری بسیار ساده است. اما باید بدانید، مطمئناً این‌گونه نیست. متنی که توسط یک متخصص تولید محتوا ایجاد خواهد شد کاملاً متفاوت از یک متن با نویسنده غیرحرفه‌ای خواهد بود. پس باید این نکته را در نظر بگیرید که کسی توانایی نوشتن دارد اصولاً نمی‌تواند یک تولیدکننده محتوا باشد.

در تولید محتوا با شناخت مخاطبین برند Textual content تخصصی برای آن‌ها ایجاد می‌شود. نوشتن جذاب به استعداد فرد بستگی دارد و انتخاب لحن و بیان مناسب برای نوشته به جذاب شدن آن کمک خواهد کرد. به همین علت است که صاحبان مشاغل باید برای تولید محتوای خود هزینه کنند. استفاده از افراد حرفه‌ای می‌تواند بر رشد کسب‌وکار شما تأثیر بسیار مثبتی دهد.

تولید محتوای متنی چه مزایایی دارد؟

دلیل شما از تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا با هدف شناخت کسب‌وکارتان، برای مخاطبان شما ایجاد می‌شود. محتوای متنی مناسب علاوه بر آشنا شدن مخاطبین با تجارت شما، حس اعتماد را به مشتری القا می‌کند و باعث افزایش فروش خواهد شد. تعداد بالایی از افراد روزانه به وب‌سایت یا شبکه اجتماعی مراجعه می‌کنند. با انتشار Textual content در وب‌سایت یا شبکه اجتماعی، می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و همیشه هدفی بری ارائه به آن‌ها دارید.
ازجمله مزایای دیگر تولید Textual content می‌توان به: جذب بالای مخاطب، بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جست‌وجو، اشتراک‌گذاری در سایر شبکه‌های اجتماعی، رشد و توسعه تجارت و جذب مشتریان بالقوه اشاره کرد.
البته در مقابل مزایای فراوانی که تولید Textual content دارد; معایبی نیز دارد که می‌توان به هزینه بالا و وقت زیاد برای ایجاد محتوا و کمبود متخصص در این زمینه; اشاره کرد.

چطور مخاطبان به محتوای شما دسترسی پیدا کنند؟

برای اینکه مخاطبان شما بتوانند شما را در بین رقبایتان پیدا کنند; روش‌های مختلفی وجود دارد. موتورهای جستجو معمولاً این کار را; انجام می‌دهند. وظیفه شما; طراحی محتوای اصولی و جذاب و انتشار آن در وب‌سایت خود است. در تولید محتوای متنی از کلمات کلیدی مناسب; بهره ببرید. مشتریان با جستجوی کلمات موردنظر در موتورهای جستجو; به سمت تجارت شما هدایت می‌شوند.

امروزه رقابت برای دیده شدن محتوای متنی بسیار بالاست. با تولید و انتشار محتوا نباید انتظار داشت که مطلب قابل‌مشاهده در نتایج باشد. هر محتوایی نمی‌تواند به نتایج گوگل راه پیدا کند. محتوایی که تولید می‌شود باید حداقل در صفحه اول نتایج گوگل دیده شود. برای رسیدن به نتیجه مناسب باید روش اصولی سئو کردن محتوای وب‌سایت را انجام دهیم.

بهترین محتوا، محتوایی است که برای کاربر و هم برای سئو گوگل بهینه‌شده باشد. بهینه‌سازی سئو محتوای متنی بر روی یک کلیدواژه خاص باعث می‌شود وقتی در گوگل جستجویی بر اساس کلمه کلیدی موردنظر شما انجام شود، محتوای شما به نمایش درآید.

انواع تولید محتوای متنی

  • محتوا برای وب‌سایت

تولید محتوای متنی برای وب‌سایت اهمیت بالایی دارد; زیرا این نوع محتوا به سایت شما لینک داده می‌شود و همین امر; موجب شناخته شدن وب‌سایت شما خواهد شد. برای دسترسی به وب‌سایت شما; مشتریان از طریق لینک مستقیم و یا موتورهای جستجو به وب‌سایت شما مراجعه خواهند کرد. بسیاری از وب سایت‌ها; فقط از طریق  Textual contentمشتریان را جذب می‌کنند بدون داشتن شبکه‌های اجتماعی.

  • محتوای ایمیل

محتوای ایمیل; محتوایی است که از طریق فرستادن ایمیل به مخاطبین خود آن‌ها را با تجارت خود و بخش‌های مختلف آن; آشنا خواهید کرد.

  • محتوای شبکه اجتماعی

اگر با مخاطبین شبکه‌های اجتماعی سروکار دارید باید با استفاده از تکنیک‌های نوشتاری تولید محتوا انجام دهید.

  • محتوای پیام کوتاه

استفاده از تکنیک تولید Textual content در پیام کوتاه و ارسال آن به مشتری

چه محتوایی تولید کنیم؟

علاوه بر محتوای متنی; انواع دیگر تولید محتوا وجود دارد که در ادامه به معرفی فرم‌هایی محتوایی که می‌توانیم ایجاد کنیم می‌پردازیم.

  • وبلاگ

وبلاگ‌ها; یک روش برای تولید محتوا هستند. وبلاگ‌ها; باید به‌طور مرتب به‌روزرسانی شوند. در وبلاگ می‌توانید ارسال نظر افراد و بک لینک; ایجاد کنید. اگر شما به فکر راه‌اندازی یک وبلاگ هستید باید بدانید اکثر افراد با این فرمت محتوا; آشنا هستند.

  • داده‌ها و نمودار

آمار و نمودارها از محتواهای عالی هستند. اگر در تولید محتوای خود بتوانید داده‌های نموداری ایجاد کنید بسیار مؤثر است. برای موتورهای جستجو وجود داده‌ها و نمودارها در یک محتوا اهمیت دارد و برای بالا بردن رتبه سئو نیز مفید هستند.

  • تصاویر

عکس‌ها، پویانمایی و گرافیک زیادی در اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود. تصاویر و گرافیک توانایی ارتباط با کاربر را دارند. در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و پینترست استفاده از تصاویر بسیار صورت می‌پذیرد. البته این چالش برای تصاویر وجود دارد که افراد در کمتر از چند ثانیه دیدن آن‌ها را تمام کنند. برای تولید محتوای تصویری از ایجاد تصاویر تکراری پرهیز کنید.

  • ویدئو

تولید محتوای ویدئوئی; تأثیر خوبی بر برند تجاری دارد. ویدئو در پلتفرم‌های مختلف قابلیت اشتراک‌گذاری دارد; و می‌تواند در چند پلتفرم به نمایش درآید. البته; چالشی که برای به کار بردن محتوای ویدئوئی وجود دارد این است که; بیشتر افراد برای نمایش ویدئو روی آن کلیک نمی‌کنند و این مسئله; امکان شکست استراتژی شما در تولید محتوا ویدئوئی را به دنبال دارد.

برای ایجاد یک ویدئو جذاب باید در این کار حرفه‌ای باشید. نحوه نمایش; یافتن یک فرد خوب برای ارائه محتوا، ابزار مناسب برای ایجاد ویدئو; باید بسیار خوب باشد. اگر در این کار مهارت لازم وجود نداشته باشد; تولید یک محتوای ویدئوئی جذاب; دشوار خواهد بود. محتوای ویدئویی باید کیفیت مناسبی داشته باشد. همچنین; حجمی که برای آن در نظر می‌گیرید باید بهینه باشد تا برای کاربران مشکلی در تماشای آن ایجاد نشود.

انتخاب محتوای مناسب

پس از بررسی تولید محتوا حال وقت آن رسیده است تا انتخاب کنید چه محتوایی برای وب‌سایت شما مناسب است؟

با توجه به توانایی و مهارت و یا امکاناتی که در اختیار دارید; و با توجه به مطالبی که بیان شد; می‌توانید فرم محتوای مناسب را انتخاب کنید.

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید و نمی‌دانید کدام نوع محتوا برای برند شما مناسب است و یا امکانات لازم برای ایجاد هرکدام از محتوای مناسب برای وب‌سایت خود را ندارید، شما می‌توانید با اطمینان تولید محتوای حرفه‌ای وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود را به شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد بسپارید.

جمع‌بندی

نوشتن محتوای مؤثر در تبدیل بازدیدکننده به مشتری راضی بسیار اثرگذار است. نوشتن محتوا یک اصل نیست، تولید محتوا باکیفیت بسیار مهم است. برای داشتن سئو مناسب وب‌سایت، محتوای با کیفیت اهمیت دارد. موتورهای جستجو در بین وب سایت‌ها جستجو می‌کنند و وب سایت‌ها با مقالات با کیفیت را انتخاب می‌کنند. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد خدمات بازاریابی محتوای درجه یک را برای کمک به شما در دستیابی به مشتریان هدف، تولید بازده بیشتر و تقویت دسترسی شما ارائه می‌دهد.

محتوا مانند چراغی برای روشن شدن و رشد کسب‌وکارتان خواهد بود. با اهمیت دادن به تولید محتوای متنی درک می‌کنید که مشتریان شما را می‌بینند و کسب‌وکارتان را جدی خواهند گرفت. عدم وجود Textual content در کسب‌وکار شما باعث می‌شود یکی از بزرگ‌ترین شانس موفقیت در تجارت را از دست بدهید. تولید Textual content اعتماد افراد به برند را افزایش می‌دهد. اگر علاقه‌مند به ایجاد محتوای جذاب و جذاب برای تجارت یا سازمان خود هستید، شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد را بررسی کنید تا در کمترین زمان ممکن محتوایی با کیفیت بالا داشته باشید.