منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 8 دقیقه

برای اینکه با مفهوم صحیح دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) آشنا شویم می توانیم به صورت کلی بگوئیم مجموعه ای از خدمات و ابزارهای دیجیتال که برای بازاریابی، فروش و توسعه یک کسب و کار استفاده می شوند. در اینجا به تشریح فرآیندهای مهم دیجیتال مارکتینگ که در روند شروع هر کسب و کاری حائز اهمیت است […]

برای اینکه با مفهوم صحیح دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) آشنا شویم می توانیم به صورت کلی بگوئیم مجموعه ای از خدمات و ابزارهای دیجیتال که برای بازاریابی، فروش و توسعه یک کسب و کار استفاده می شوند. در اینجا به تشریح فرآیندهای مهم دیجیتال مارکتینگ که در روند شروع هر کسب و کاری حائز اهمیت است می پردازیم  و ادامه  لیستی از پکیج دیجیتال مارکتینگ شرکت ایکاد را در اختیار شما قرار می دهیم :

با ما همراه باشید.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ:

امروزه اکثر صاحبان مشاغل سنتی به ضرورت استفاده از بستر اینترنت برای رشد و توسعه کسب و کار خود پی برده اند، و به این امر که بازاریابی و تبلیغات معمولی به تنهایی جوابگوی نیاز آن ها نیست رسیده اند.

بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی یا به صورت عامیانه تبلیغات در فضای آنلاین ) مفهوم جدیدی در عصر رسانه های اجتماعی و اینترنت می باشد، که یکی از مهم ترین بخش های حضور کسب و کارها در بستر فضای آنلاین به شمار می رود، شاید بتوان برای تعریف بازاریابی دیجیتال عناوین متفاوتی به کاربرد که قابل درک باشد اما بازاریابی دیجیتال مفهوم گسترده ای را در بر می گیرد که می تواند شامل موارد گوناگون زیادی باشد.

از اینرو  بسیاری از افراد بعد از خواندن تعاریف متنوع دچار سردرگمی شده و نمی دانند برای استفاده از امکانات بازاریابی دیجیتال دقیقا از کجا شروع کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با در نظر گرفتن این مسئله پکیج دیجیتال مارکتینگ خود را در قالب موارد زیر تهیه دیده است :

مشاوره در کسب و کار در پکیج دیجیتال مارکتینگ :

مشاوره کسب و کار

امروزه به دلیل رقابت تنگاتگ بین کسب  و کارها  اکثر مشاغل خواهان استفاده از فضای آنلاین و مزایای آن برای آغاز فعالیت های خود در اینترنت هستند بنابراین بدون شک اولین و مهم ترین گام در پکیج دیجیتال مارکتینگ  برای قرار گرفتن در مسیر درست استفاده از خدمات مشاوره می باشد:

شرکت ایکاد که در زمینه دیجیتال مارکتنیگ در اصفهان فعالیت می کند در پکیج دیجیتال مارکتینگ خود در زمینه مشاوره خدمات زیر را  ارائه می دهد:

دیجیتال مارکتینگ ایکاد با متخصصین مجرب خود، همه بخش های حوزه دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد.

 طراحی و توسعه وب سایت در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

اولین قدم در هرکسب و کاری برای ورود به فضای آنلاین داشتن یک وب سایت مناسب با نوع فعالیت آب کسب وکار می باشد.طراحی وب سایت، شامل طراحی از نظر ساختار برنامه نویسی مطمئن، زیبایی و ظاهر مناسب و جذاب و در پی آن پشتیبانی و نگهداری از وب سایت، امنیت وب سایت، تولید محتوا و بهینه سازی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… را شامل می شود.

بهترین راه این است که طراحی و توسعه وب سایت خود را به متخصصین این حوزه بسپارید زیرا وب سایت نشان دهنده ویترین کسب و کار شما می باشد، و احتمال به وجود آمدن مشکلات پیش بینی نشده در کسب و کار آنلاین در ارتباط با مشتریان وجود دارد، پس با انتخابی صحیح و داشتن یک وب سایت حرفه ای و قابل اطمینان، با خیالی آسوده مطمئن از روند انجام مراحل کار وارد دنیای آنلاین شوید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در پکیج دیجیتال مارکتینگ خود در زمینه طراحی و توسعه وب سایت موارد زیر را در بر دارد :

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد به بهترین نحوه ممکن با توجه به نیاز شما، وب سایت دلخواهتان را طراحی خواهد کرد.

طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

از آن جایی که استفاده از وب سایت ها نیاز به دسترسی به مروگر وب و اینترنت دارد و با توجه به فراگیر شدن و ارتباط اکثر افراد جامعه از طریق گوشی های تلفن همراه و پذیرفتن این حقیقت که افراد جامعه دنبال روش های سهل برای دسترسی به خدمات و محصولات خود هستند.

به سادگی می توان خدمات و محصولات هر کسب و کار را در قالب یک اپلیکیشن موبایل به صورت آفلاین در اختیار کاربران وب سایت خود قرار داد.تا هر زمان بدون اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر نیاز خود را بر آورده کنند.

اپلیکیشن ها معمولا به صورت آفلاین و آنلاین قابل طراحی و پیاده سازی هستند.در ساخت اپلیکیشن موبایل اختصاصی امکانات متنوعی را می توان با قابلیت های متمایز از مرورگر ارائه کرد.

در پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد برای دسترسی و سهولت کاربران کسب وکارهای آنلاین، طراحی اپلیکیشن نیز صورت می گیرد که شامل موارد زیر می باشد :

  • اپلیکیشن اختصاصی
  • طراحی زیبا و کاربر پسند
  • رابط کاربری آسان
  • ارتباط با کاربران
  • پشتیبانی
  • امکان پرداخت و خرید و فروش در اپلیکیشن

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در پکیج دیجیتال مارکتینگ خود با تیم حرفه ای در زمینه برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن های موبایلی با در نظر گرفتن نیازهای کسب و کار شما و پارامترهای که باعث درخشش یک اپلیکیشن می شوند به صورت کاربردی در ارائه خدمت به شما آماده است.

تحلیل کسب و کار ( Business Analyst)در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

تحلیل کسب و کار

در دنیای امروزی که همه کسب وکارها با فضای آنلاین درگیر شده اند، همواره با چالش‌ها،  فرصت‌ها و تهدیدهایی روبه رو هستند، شناخت دقیق بازار، رقبا و کاربران لازمه بقای هر شغلی است.

از اینرو تحلیل کسب و کار اهمیت ویژه ای دارد.در پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد با توجه به نوع کسب و کار شما ما 3 نقش متخصص، شریک و همراه را خواهیم داشت.

مشاوران و تحلیل گران ایکاد با استفاده از تکنیک های تحلیل کسب و کار یک دیدگاه عینی از کسب و کار شما ارائه خواهند داد و می توانید متوجه تنگناها، چالش‌ها در طول قیف فروش خود شوید.و با کمک از نرم افزارکسب وکار، ابزارها و تخصص و دانش شما رو درجهت بهبود روند کسب و کاراتان همراهی خواهند نمود.

انواع ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار :

  • ابزارهای مربوط به مدیریت، توصیف و … .
  • ابزارهای مدلسازی
  • ابزارهای همکاری
  • تحلیل وب سایت
  • تحلیل دیجیتال مارکتینگ کسب و کار
  • گزارشات تحلیل فروش

مهم ترین نرم افزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار: 

  1. Microsoft Office Suite
  2. MS Excel
  3. MS Word
  4. MS Visio
  5. Google Docs
  6. Rational Requisite Pro
  7. Balsamiq
  8. SWOT
  9. Trello
  10. SmartDraw
  11. Wrike
  12. Version One Lifecycle
  13. Pencil

 ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد قبل از اینکه متحمل هزینه های هنگفت برای تبلیغات شوید با تحلیل کسب و کار شما چه در زمینه دیجیتال مارکتینگ چه در بازار سنتی به شما می گوئیم :

  • وضعیت کسب و کار شما در حال حاضر به چه صورت است ؟
  • نقاط ضعف و قوت کسب و کار شما چیست ؟
  • گزارشی از تحلیل رقبای شما و اموری که آن ها برای ارتقای کسب و کار خود کرده اند؟
  • بهترین روش تبلیغات در کسب و کار شما چیست؟

سئو و بهینه سازی وب سایت در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

داشتن یک وب سایت کاربرپسند برای هر شغلی بسیار عالی است، ولی لازمه یک وب سایت خوب جایگاه آن در بین موتورهای جستجوگر گوناگون مثل گوگل می باشد.

SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، نحوه عملکرد موتورهای جستجو را بررسی می کند، در اکثر مواقع کاربران اینترنتی به دنبال محصولات و خدمات موردنظر خود از موتورهای جستجو اصلی مانند گوگل هستند و در نتیجه هر وب سایتی که از طریق موتور جستجو تعداد بیشتری بازدیدکننده داشته باشد، این بازدیدكنندگان می توانند به صورت بالقوه به مشتری تبدیل شوند.

این امر اهمیت سئو در هر کسب و کاری را دو چندان برابر می کند.

به راهکارهایی که مستقیم و غیر مستقیم جهت بالابردن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو پیاده سازی خواهد شد، خدمات سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد برای اینکه شما در بازار کسب و کار خود در صفحات اول جستجو گوگل دیده شوید و بتوانید حرفی برای گفتن در بین رقبا داشته باشید با استفاده در پکیج دیجیتال مارکتینگ خود در قسمت سئو سایت خود با در نظر گرفتن موارد زیر همراه شما خواهد بود.

  • آنالیز و تحلیل وب سایت
  • آنالیز رقبا و تحلیل رفتار کاربر
  • مشاوره لازم در جهت ارائه گزارشات تحلیلی وب سایت
  • اقدمات ساختار سئو داخلی و خارجی
  • بررسی و شناسایی، تحلیل کلمات کلیدی
  • بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی هدفمند
  • تولید و انتشار محتوای مناسب وب سایت
  • پشتیبانی فنی و قابل اعتماد وب سایت

با خیالی آسوده می توانید سئو سایت خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد بسپارید.

 مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

Management-and-marketing-of-social-networks

امروزه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام جزء جدایی ناپذیردر زندگی افراد جامعه می باشند. پس بنابراین تنها  نمی توان به ورودی هایی که از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل برای وب سایت ایجاد می شوند اکتفا نمود.

برای هر چه بهتر دیده شدن وب سایت باید از حضور مردم در شبکه های اجتماعی در جهت رشد کسب و کار خود بهره برد.می توان با معرفی کسب و کارها در شبکه های اجتماعی باعث ارتقا میزان دسترسی به مشتریان شد.

تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی باعث ارتباط مستقیم با مخاطب می شود و پیام به صورت خصوصی در چندین دستگاه برای مخاطب قابل دسترس می باشد پس این باعث یادآوری نام تجاری یک کسب و کار و اهمیت آن در فضای آنلاین می باشد.

بنابراین داشتند حضوری قدرتمند در شبکه های اجتماعی حائز اهمیت بوده و نیاز به یک برنامه ریزی درست و مدون دارد.پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد در زمینه بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر است :

برنامه ریزی و مدیریت برای ورود کسب و کارها به شبکه های اجتماعی (از جمله پیج اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و …)

  • استراتژی های شبکه‌های اجتماعی و پیدا کردن بازار هدف در شبکه های اجتماعی
  • طراحی قالب پست ها، عکاسی و تولید محتوای مناسب
  • پست گذاری هدفمند در جهت جذب کاربر
  • مدیریت کامل در زمینه پاسخ گویی و نظرات مشتریان در شبکه های اجتماعی
  • جذب کاربران واقعی در شبکه های اجتماعی
  • پشتیبانی از صفحه اینستاگرام
  • ارائه گزاشات کامل از نحوه عملکرد

مدیریت شبکه های اجتماعی یک هنر است که با استفاده از استراتژی شبکه های اجتماعی و تعریف اهداف شما می توان با تولید محتوای مفید و زمانبدی دقیق انتشار به جامعه هدف نزدیک شد  و به افزایش تعامل با کاربر پرداخت.

شما می توانید با استفاده از پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد با اطمینان خاطر از طریق شبکه های اجتماعی باعث ارتقای کسب و کار خود شوید.

تولید محتوا در پکیج دیجیتال مارکتینگ:

محتوا نقطه عطفی در دیجیتال مارکتینگ است، استفاده از یک محتوای قوی و کاربردی جزو مهم ترین کارهایی است که برای وب سایت خود باید انجام دهید، در واقع این اصطلاح بسیار معروف است که محتوا پادشاه است، به این گونه‌ای که کاربران سایت شما با مطالعه و یا دیدن محتوای تولید شده که توسط شما ارائه می شود نسبت به محصولات و خدمات شما اعتماد بیشتری پیدا می کنند و احتمال اینکه بتوان آن‌ها را به مشتری تبدیل کرد بیشتر است.

ضمن داشتن محتوای به روز و ارزشمند برای رتبه بندی سایت شما از نظر گوگل بسیار مهم است.تولید محتوا در چند قالب صورت می پذیرد :

  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای بصری(شامل ویدئو، گرافیک، صوت، اسلاید، اسکرین شات)

برای داشتن تولید محتوای حرفه ای می توانید از پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد بهره مند شوید.

برندسازی و برندینگ دیجیتال در پکیج دیجیتال مارکتینگ :

دیجیتال برندینگ یک کشش جهانی در جهت ایجاد و توسعه نام برند در فضای دیجیتال می باشد.

برندینگ برگرفته از اعتباریست که در نتیجه اعتماد مشتری به محصول و خدمات یک کسب و کار به دست می آید. و برندسازی به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که در راستای هویت بخشیدن به یک کسب و کار صورت می گیرد.

برند شما با ارزش ترین سرمایه کسب و کار شماست و معرف شخصیت منحصر به فرد تجارت تان محسوب می گردد.ساخت یک برند متمایز و منسجم می تواند منافع زیادی را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد.

برندینگ شامل چند ویژگی می شود از جمله :

  • طراحی استراتژی برند
  • شخصیت برند
  • شعار برند
  • نام برند / تگ لاین سازمان
  • طراحی هویت بصری برند شامل لوگو سازمانی، رنگ، اوراق اداری و … .
  • ویژگی های ناملموس مانند احساساتی که در مشتریان ایجاد می شود و فکری که در مورد محصول و خدمات شما می کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در با توجه به خدمات دیجیتال مارکتینگ خود برای افزایش فروش و جذب مشتری در جهت ارتقای نام برند و متمایز بودن کسب و کار شما مجموعه ای از فعالیت ها را در نظر گرفته است که می توانید از آن برای هر چه بهتر دیده شدن محصولات و خدمات خود استفاده کنید.