منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 11 دقیقه

وب‌سایت شما باید بتواند مانند یک فروشنده عمل کرده و هر بازدیدکننده را به یک مشتری تبدیل کند. در ادامه قصد داریم برای کمک به پیش‌بینی زمان طراحی مجدد وب‌سایت، در مورد دلایل متداول و اهداف طراحی مجدد وب‌سایت، آنچه برای دستیابی به آن باید انجام شود صحبت کنیم. پس تا پایان مقاله با شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد همراه باشید.

هنگامی‌که به بررسی و تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت خود می‌پردازید ممکن از مشکلاتی را که ناشی از گذشت زمان و پیشرفت فنّاوری، تغییر اهداف و استراتژی بازاریابی و یا موارد بسیار زیاد دیگری که موجب می‌شوند شما به فکر طراحی مجدد وب‌سایت خود باشید. سایت شما بهترین فروشنده شماست و بهترین معرف برند و کسب‌وکارتان است. وقتی‌که وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید باید به این فکر کنید که چگونه طراحی را انجام دهید که بتواند همه‌چیز را در مورد شما نشان دهد. اگر شما یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید پس باید طراحی به‌خوبی خدمات و محصولات قیمت‌ها و تبلیغات را ارائه دهد.

و اگر وب‌سایت شما در زمینه‌های دیگری مثل وب‌سایت آموزشی، فرهنگی و یا موارد دیگر باشد باید بتواند به‌خوبی معرف شما باشد، نظر افراد را به خود جلب کند و به سؤالات افراد درباره شرکت شما پاسخ دهد. عملکرد سایت خود را بررسی کنید و برای موفقیت در جذب بازدیدکنندگان تغییرات و به‌روزرسانی‌های لازم را در نظر بگیرید. دلایل متعددی وجود دارد که باعث شوند شما به فکر طراحی مجدد وب‌سایت خود باشید مانند عملکرد نادرست وب‌سایت در دستگاه‌هایی با اندازه صفحه‌نمایش متفاوت. ما در این مقاله قصد داریم درباره این دلایل بحث کنیم و کمک کنیم تا شما بتوانید با توجه به زمان، بودجه و منابع خود تصمیم بگیرید این باید برای طراحی مجدد وب‌سایت خود برنامه‌ریزی کنید.

طراحی مجدد وب‌سایت چیست؟

طراحی مجدد وب‌سایت به فرایند دقیقی در مورد تغییر شکل سایت که شامل مواردی مانند به‌روزرسانی محتوا، طراحی ظاهری سایت، پیمایش و عملکرد بهتر سایت اشاره دارد. بازبینی کامل در کد نویسی و ارائه ظاهری وب‌سایت در طراحی مجدد وب‌سایت انجام می‌گیرد. وب‌سایت به‌عنوان چهره تجارت شما شناخته می‌شود و هویت دیجیتال برند شما را ارائه می‌دهد.

طراحی مجدد وب‌سایت

وب‌سایت از دو قسمت backend و frontend تشکیل‌شده است. backend به کد وب‌سایت; اشاره دارد و عملکرد آن را به عهده دارد و frontend ظاهر سایت را تعیین می‌کند. طراحی مجدد وب‌سایت; تغییرات اساسی در هر دو قسمت را شامل می‌شود. شروع هر طراحی مجدد; نیاز به دلایل اساسی دارد. دلایلی متعددی وجود دارد و با توجه به کاربری وب‌سایت; باید با دقت همه موارد را بررسی و تصمیم‌گیری در این زمینه را انجام دهید.

طراحی مجدد وب‌سایت چه‌کاری برای تجارت شما انجام می‌دهد؟

اگر تصمیم دارید طراحی مجدد وب‌سایت انجام دهید حتماً مشکل اساسی در وب‌سایت کنونی خود پیداکرده‌اید. یکی از مهم‌ترین مسائل در تجارت الکترونیک باید در نظر داشته باشید رضایت مشتریان است. باید بررسی کنید آیا مشتریان وب‌سایت از تجربه کاربری وب‌سایت شما راضی هستند. امروزه مشتریان بیشتر با وب‌سایت‌های پیشرفته و تکنولوژی‌های جدید روبه‌رو هستند بنابراین شما باید وب‌سایت را مطابق با نیازهای مشتریان ایجاد کنید. صرف‌نظر از اینکه طراحی مجدد وب‌سایت چه‌کاری می‌تواند برای هر مشاغل انجام دهد، باید مطمئن شوید که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. طراحی مجدد وب‌سایت می‌تواند در مواردی به تجارت شما کمک کند:

  • ایجاد وب‌سایت کاربرپسند
  • حفظ برند شما در میان رقبا
  • ایجاد زیبایی و جذابیت برای وب‌سایت
  • برجسته کردن محصولات و خدمات جدید
  • به‌روز نگه‌داشتن وب‌سایت شما در میان رقبا
  • استفاده از فناوری جدید برای جذب مشتریان

چه زمانی اقدام به طراحی مجدد سایت کنیم؟

طراحی مجدد وب‌سایت به دلایل زیادی می‌تواند انجام گیرد که برخی از آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. وب‌سایت شما برای اثرگذاری و ایجاد اعتماد در مشتریان و تلاش برای جذب کاربر و تأثیر کلی در جریان فروش و درآمد نقش مهمی دارد. برای موفقیت در بازاریابی باید تلاش در راستای جذب کاربران به‌طور مؤثر صورت گیرد. این شامل وب‌سایت شما نیز می‌شود که به‌عنوان فروشنده عمل می‌کند. به همین دلیل باید برای طراحی مجدد وب‌سایت که نقش ویترین فروشگاه شما را دارد موارد زیر را بررسی کنید و در صورت نیاز اقدام به طراحی مجدد وب‌سایت خود کنید.

تغییر مخاطبان هدف

تجارت شما با توجه به خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، گروه خاصی از افراد را هدف قرار می‌دهد. ممکن است شما با انتشار محصولات یا خدمات جدید و تغییر کاربری سایت خود نیاز داشته باشید افراد و یا استراتژی بازار خود را تغییر دهید. تعریف یک کاربری جدید و در نظر گرفتن مخاطبین هدف جدید نیازهای خاصی را طلب می‌کند. بنابراین ممکن است لازم باشد طراحی مجدد وب‌سایت انجام دهید تا وب‌سایت شما بتواند انتظارات گروه هدف جدید را برآورده کند. به‌طور مثال می‌تواند در موارد زیر نیاز به تنظیم مجدد وجود داشته باشد:

  • چگونگی سازمان‌دهی وب‌سایت
  • طراحی عناصر و تغییر عملکرد وب‌سایت
  • کلمات استفاده‌شده در توصیف خدمات و محصول شرکت
  • چیزهایی که افراد انتظار دارند در وب‌سایت شما پیدا کنند

تغییر و یا به‌روزرسانی پیام تجاری شرکت

ارائه پیام تجاری یکپارچه، روشن و سازگار با کاربرد وب‌سایت تجاری شما امری ضروری است. وقتی زمینه تجارت شما معین می‌گردد برای معرفی شرکت، شعارهای تبلیغاتی شرکت، صدای برند، بیانیه مأموریت، ارزش پیشنهادی و شعار برند تعریف خواهد شد. این موارد فاکتورهای مهمی در تعیین بازتاب وب‌سایت و برند دارند. بنابراین هنگامی‌که وب‌سایت شما این عناصر اصلی را تغییر می‌دهد و یا به‌روز می‌کند، منطقی است که طراحی مجدد وب‌سایت انجام دهید تا با پیام جدید وب‌سایت خود همخوانی داشته باشید.

به‌روزرسانی اهداف وب‌سایت

درصورتی‌که استراتژی و هدف وب‌سایت شما تغییر کند نیاز به بازبینی وب‌سایت وجود دارد. با توجه به هدف جدیدی که دارید باید وب‌سایت را بازنگری کنید تا در صورت نیاز وب‌سایت خود را با تجارت الکترونیک مطابقت داشته باشد. هرچند روشن است که با هر تغییر کوچکی در اهداف نیازی به طراحی مجدد وب‌سایت ندارید، اما بهتر است هرچند یک‌بار سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن باشید سایت شما برای اهداف جدیدی که طرحی کرده‌اید مناسب است و با جدیدترین برنامه‌های بازاریابی شما هماهنگ است یا خیر. اهداف تجاری شما تعیین می‌کند که آیا نیاز به طراحی مجدد هست یا خیر. اگر شما برند خود را تغییر داده‌اید ممکن است با یک تغییر لوگو، رنگ و چند عکس به‌سادگی کار پایان یابد. اما اگر شما استراتژی بازاریابی خود را بازنگری کرده‌اید باید از یک سیستم مدیریت محتوای مناسب با گزینه‌های عملکرد و سفارشی‌سازی مناسب کار شما استفاده کنید.

شکایت کاربران

شما باید مشکلاتی که توسط تیم پشتیبانی اعلام می‌شود را رصد کنید. اگر کاربران سایت شما مشکلات یا سؤالاتی نظیر موارد زیر دارند بهتر است به فکر طراحی مجدد وب‌سایت باشید.
وب‌سایت در دستگاه تلفن همراه قابلی استفاده ندارد.

خرید محصولات شما از کجا امکان‌پذیر است؟
ابا محصول “x” یا خدمات “y” ارائه می‌دهید؟

مقایسه با وب‌سایت رقبا

شما در فضای تجارت آنلاین تعداد بی‌شماری رقیب خواهید داشت. بنابراین باید به‌طور مداوم سعی کنید در بین رقبا، مشتریان محصولات و خدمات شما را پیدا کنند. بنابراین اگر وب‌سایت شما کیفیت وب‌سایت رقبای شما را ندارد ، به‌احتمال‌زیاد فروش آن را از دست می‌دهید. بنابراین نیاز تا در مواردی که در ادامه گفته می‌شود، همیشه تلاش کنید تا از رقبا پیشی بگیرید. اگر با مقایسه وب‌سایت خود و دیگران از دادن آدرس به دیگران خجالت‌زده می‌شوید وقت آن رسیده است تا به فکر طراحی مجدد وب‌سایت خود باشید. بنابراین اگر به این نتیجه رسیده‌اید که به طراحی مجدد وب‌سایت نیاز دارید بهتر است وقت را تلف نکنید، زیرا یک وب‌سایت بد می‌تواند بیش از نداشتن یک وب‌سایت، به دلیل تصوری که از شرکت شما برای مخاطبین و کاربران به وجود می‌آورد، به تجارت شما آسیب برساند.

سئو وب‌سایت

محصولات یا خدماتی را که ارائه می‌دهید در موتورهای جستجو کنید. اگر در بالای نتایج نیستید، استراتژی شما در این زمینه ضعیف عمل کرده و ممکن است لازم باشد استراتژی خود را برای رقابت بین رقبا تنظیم کند. این می‌تواند گاهی اوقات نیاز به طراحی مجدد وب‌سایت داشته باشد. اگر شروع به طراحی مجدد وب‌سایت کردید باید برای اطمینان از اینکه رتبه‌بندی مناسب را در بین رقبا به دست خواهید آورد و مشتریان را از دست ندهید از متخصصان سئو برای طراحی مجدد وب‌سایت کمک بگیرید.

طراحی مجدد وب‌سایت

اگر وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد طراحی مجدد وب‌سایت کمک خواهد کرد تا معماری سایت خود را بهبود بخشید تا ازنظر سئو سایت بهینه باشید. طراحی مجدد وب‌سایت کمک می‌کند تا کدگذاری وب‌سایت را بهبود دهید، url سفارشی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید. از هدینگ های مناسب H1 ، H2 ، H3 ، برای عنوان صفحه و زیر عنوان‌ها استفاده کنید. از تگ Alt برای تصاویر وب‌سایت استفاده کنید. یک سیستم محتوای پیشرفته می‌تواند به بهبود سئو وب‌سایت کمک کند و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را آسان‌تر کند.

عملکرد بهتر رقبا

به وب‌سایت رقبا مراجعه کنید و عملکرد آن‌ها را ارزیابی کنید. اگر بعد از بررسی عملکرد رقبا متوجه شدید که عملکرد و محتوایی وب‌سایت رقبایتان بهتر از شماست و اهداف و عملکرد آن‌ها باهم مطابقت دارد، بهتر از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای طراحی مجدد وب‌سایت خود کمک بگیرید که بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

طراحی بهتر وب‌سایت

وب‌سایت شما ویترین شما در دنیای آنلاین است. بنابراین بهتر است یک طراحی به‌روز و مدرن داشته باشید. زیرا اولین چیزی که مشتریان در وب‌سایت شما به آن توجه می‌کنند طراحی وب‌سایت است. بنابراین باید وب‌سایتی داشته باشید که مشتریان وقتی به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند، دوست داشته باشند از قسمت‌های مختلف وب‌سایت شما دیدن کنند و مخاطب بیشتری را به فروشگاه آنلاین شما جذب کند. در طراحی مجدد وب‌سایت نباید از رقبایتان تقلید و یا کپی‌برداری کنید، بلکه باید وب‌سایتی ایجاد کنید که کاربردی و متمایز از دیگران باشد.

داشتن یک طراحی منسجم که نگاه ثابت در سراسر سایت ایجاد کند بسیار مهم است. اگر بازدیدکننده وب‌سایت شما روی یک لینک در صفحه اصلی کلیک کند و به صفحه‌هایی متفاوت هدایت شود، بازدیدکننده گیج می‌شود و حتی فکر می‌کند به صفحه مخربی راه پیداکرده است. حتی تفاوت‌های کوچک در طراحی صفحه‌های مختلف وب‌سایت مانند منوهای متفاوت و ساید بارهای مختلف می‌تواند بازدیدکننده را گیج و نگران کند. ناسازگاری در طراحی زمانی پیش می‌آید که سایت شما به‌مرورزمان پیشرفت کرده است و شما با اضافه کردن نویسندگان مختلف زیر سایت‌ها را به وب‌سایت خود اضافه کرده باشید.

اگر سایت شما در چندین سال گذشته رشد و پیشرفت گسترده‌ای داشته است، زمان آن رسیده است که برای طراحی مجدد وب‌سایت اقدام کنید و دستورالعمل‌ها و سبک‌های جدید تجاری را بررسی و اجرا کنید تا وب‌سایت شما از یک طراحی منسجم برخوردار شود. تصمیم‌گیری در مورد طراحی مجدد می‌تواند درباره سبک قلم، رنگ، سبک دکمه‌ها، چینش سایت و مواردی از این قبیل باشد.

تصویر برند

برای اینکه تجارت شما جدی گرفته شود و در میان رقبا به‌عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای شناخته شوید، داشتن یک تصویر برند قوی که هویت شرکت شما را به‌درستی به تصویر بکشد بسیار مهم است. ایجاد یک تصویر تجاری قوی کاربران را به شما جذب خواهد کرد و در میان رقبا حرفی برای گفتن خواهید داشت و به‌طور مساوی در بازار رقابت خواهید کرد. بنابراین اگر وب‌سایت شما به‌درستی بازتاب نام تجاری شما نیست باید فکر طراحی مجدد وب‌سایت خود باشید.

وب‌سایت منسوخ

روند طراحی وب سایت‌ها هرچند سال تغییر می‌کند. بنابراین وب‌سایتی که دو یا سه سال قدمت دارد در مقایسه با رقبایی که با تغییر سبک جدید وب‌سایت خود را ایجاد کرده‌اند، قدیمی به نظر می‌رسد. استفاده از آخرین گرایش‌های طراحی توسط رقبا باعث می‌شود وب‌سایت شما منسوخ به نظر برسد.

در حال حاضر طراحی وب‌سایت به سمت وب‌سایت‌های تمیز، ساده با سبک مدرن که قابلیت ریسپانسیو داشته باشند، رفته است. رویکرد جدید که برای طراحی وب سایت‌ها اتخاذشده است، رویکرد ساده و مینیمالیستی است که توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت ، اپل، استارباکس و غیره موردپذیرش قرارگرفته است. استفاده از طراحی‌های ساده برای دور شدن از طراحی‌های پیچیده و با تصاویر بزرگ که فقط در دسکتاپ ها به نمایش درمی‌آیند، انجام می‌شود تا مرور وب‌سایت را برای کاربران آسان‌تر کند.

افزایش بازدید وب‌سایت

طراحی عالی وب‌سایت یک گزینه مهم برای تجارت آنلاین است، اما اگر کسی از وب‌سایت بازدید نکند و بازدیدکنندگان به سمت وب‌سایت شما هدایت نشوند، طراحی اثرگذار نبوده است. بنابراین باید وب‌سایت خود را با تولید محتوای جذاب برای جستجو بهینه کنید. یک راهکار عالی برای اینکه بازدیدکنندگان بتوانند شما را پیدا کنند، وبلاگ نویسی است. برای این کار باید وبلاگ نویسی را در استراتژی خود قرار دهید. آمارها نشان می‌دهند وب‌سایت‌های داری وبلاگ به‌مراتب رتبه‌بندی بالاتری در موتورهای جستجو به دست میاورند.

طراحی مجدد وب‌سایت

هنگام تدوین استراتژی برای وبلاگ، باید برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تحقیقات گسترده‌ای داشته باشید. برای کلمات کلیدی تحقیق کنید تا بدانید افراد به دنبال چه کلمات و عباراتی در موتور جستجو هستند. سپس از این کلمات کلیدی برای انتخاب موضوع محتوا، عنوان و زیر عنوان‌ها، متای توضیحات و URL استفاده کنید.

هنگامی‌که یک مقاله برای وبلاگ خود تدوین کردید، در آن به دیگر صفحات وب‌سایت و مقاله‌های وب‌سایت لینک دهید. این روش به موتورهای جستجو برای شناسایی وب‌سایت شما کمک می‌کند و همچنین می‌تواند موجب شود بازدیدکنندگان ارتباط و ارزش بین محتوای وب‌سایت شما را بهتر درک کنند. برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب باید از ابزارهای موجود در این زمینه استفاده کنید.

پشتیبانی از استراتژی بازاریابی محتوا

پیاده‌سازی بازاریابی محتوا به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد، ایجاد اعتبار و افزایش بازدید و بازده وب‌سایت کمک کند. اگر قصد پیاده‌سازی استراتژی محتوا برای وب‌سایت خود دارید و معماری وب‌سایت فعلی شما با استراتژی محتوا شما سازگار نیست، با طراحی مجدد وب‌سایت، بازدیدکنندگان را در برای یافتن محتوای شما کمک خواهید کرد، و تولید سرنخ بیشتری خواهید داشت. یک وب‌سایت جدید بنیان بهتری برای تجارت شما ایجاد می‌کند و برند شما را در مسیر درست بازاریابی موفق قرار خواهد داد.

تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ

اگر وب‌سایت شما تعداد بسیاری بازدیدکننده دارد و می‌خواهید بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل کنید باید استراتژی سایت خود را روشن بیان و طراحی مجدد وب‌سایت را بر روی استراتژی انجام دهید. بازدیدکنندگان با ورود به وب‌سایت شما باید بدانند چه کسی هستید، چه‌کاری انجام می‌دهید و مخاطب هدف شما چه کسانی هستند. سپس باید آن‌ها را متقاعد کند که بخواهند از شما خرید کنند و مشتری شما شوند.

می‌توانید در طراحی مجدد وب‌سایت خود محبوب‌ترین سرویس‌هایی را که ارائه می‌دهید در صفحه اصلی قرار دهید و توضیح مختصری از آن‌ها ارائه دهید. طراحی مجدد وب‌سایت و استفاده از دکمه فراخوان عمل کمک می‌کند وب‌سایت خود را تولید سرنخ بهینه‌سازی کنید. داشتن دکمه‌های فراخوان عمل در صفحات مختلف وب‌سایت مانند وبلاگ کمک می‌کند از هر فرصتی برای جذب مخاطب و تبدیل سرنخ به مشتری فعال استفاده کنید تا به‌طور قابل‌توجهی به نتیجه مطلوب خود برسید.

امنیت وب‌سایت

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های زمان ما امنیت سایبری برای وب‌سایت است و فرقی نمی‌کند; صاحب یک کسب‌وکار کوچک باشید یا بزرگ، کارآفرینان و مشاغل نوپا نیز به همان اندازه کسب‌وکارهای بزرگ; مستعد ابتلا به هک وب‌سایت و ویروس‌ها هستند. اگر وب‌سایت شما سال‌ها پیش ساخته‌شده و از آن زمان به‌روز نشده است; بیشتر در معرض خطر بدافزار و هک هستید و نیاز به طراحی مجدد وب‌سایت خوددارید.

بهینه‌سازی سایت برای بازدیدکنندگان موبایل

طراحی وب‌سایت ریسپانسیو باعث می‌شود وب‌سایت به‌راحتی متناسب با اندازه صفحه‌نمایش هر دستگاه تلفن همراه نمایش داده شود.
58 درصد از بازدیدهای ارگانیک وب‌سایت در موتورهای جستجو از دستگاه‌های موبایل صورت گرفته است. وقتی کاربر در تلفن خود چیزی را در گوگل جستجو می‌کند، ابتدا وب سایت‌هایی نمایش داده می‌شوند که برای دستگاه‌های موبایل بهینه‌شده باشند. بنابراین شما باید وب‌سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید تا برای دسکتاپ، تبلت و موبایل بهینه نمایش داده شود. اگر در بررسی‌ها و تجزیه‌وتحلیل سایت خود آمار بازدید از سایت شما از دستگاه تلفن همراه بیشتر صورت گرفته است باید سایت خود را ریسپانسیو کنید.

مخاطبین شما می‌تواند از دستگاه‌های مختلفی; مانند iPad ،iPhone ، Tablet ، Samsung Note و غیره استفاده کنند. یک طراحی ریسپانسیو درست; کمک می‌کند هر کاربری با هر نوع دستگاه تلفن همراهی بتواند وب‌سایت شما را; پیمایش کند و تجربه کاربری وب‌سایت را بهبود خواهد بخشید. این مسئله برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نیز; حائز اهمیت هستند و می‌تواند بر اعتبار وب‌سایت، میزان کلیک‌ها و تولید سرنخ و فروش وب‌سایت شما تأثیر مثبت بگذارد.

اگر وب‌سایت شما با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار نباشد; و اکثر بازدیدکنندگان سایت شما از دستگاه‌های تلفن همراه وارد سایت شما شوند; ممکن است بازدیدکنندگان وب‌سایت را به‌راحتی از دست بدهید و نرخ پرش بیش‌ازحد معمول را; در سایت تجربه کنید. این مسئله مستقیماً بر روی تجربه کاربری و درآمد شما; تأثیر خواهد گذاشت و هزینه بالایی به همراه خواهد داشت. با یک طراحی مجدد وب‌سایت مؤثر; این مسئله برطرف خواهد شد و کمک می‌کند تا نرخ پرش وب‌سایت خود را; کاهش داده و تبدیل‌ها را افزایش دهید.

فناوری منسوخ در وب‌سایت

اگر برای ساخت وب‌سایت شما از فلش استفاده‌شده باشد; خواندن آن برای موتورهای جستجو دشوار است و دسترسی به آن در دستگاه‌های تلفن همراه به‌سختی صورت می‌گیرد; و یا وب‌سایت شما از افزونه‌هایی استفاده می‌کند که سال‌هاست به‌روزرسانی برای آن‌ها انجام نگرفته است; وب‌سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد. به‌روزرسانی وب‌سایت با جدیدترین فناوری و افزونه‌ها; به عملکرد بهتر و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان کمک خواهد کرد.

اضافه کردن عملکرد جدید به وب‌سایت

وقتی بازدیدکننده به وب‌سایت شما مراجعه کرد باید با وب‌سایتی مواجه شود که قابلیت استفاده آسان داشته باشد; قابلیت فهم و پیمایش است را نیز فراهم کند. وب‌سایت شما باید هم برای بازدیدکنندگان و هم‌گروه شما; کاربرد راحتی داشته باشد. بنابراین با رشد بازدید از وب‌سایت و گروه کاری شما; احتمالاً نیاز خواهید داشت عملکردهای جدیدی به سایت اضافه کنید. انتظارات و نیازهای کاربران; تغییر پیدا می‌کند و باید برای اینکه در بین رقبا جایی برای خود داشته باشید همگام با پیشرفت تکنولوژی; سرویس‌های جدیدی ارائه دهید. ممکن است نیاز داشته باشید پشتیبانی آنلاین را برای سایت; ایجاد کنید یا انجمن‌های آنلاین که افرا باهم تبادل‌نظر کنند. درنتیجه شما باید طراحی مجدد وب‌سایت را داشته باشید.

منعکس نشدن خدمات

اگر محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید افزایش پیداکرده و وب‌سایت فعلی; جوابگوی مجموعه کاملی از خدماتی نیست که اکنون ارائه می‌دهید; بهتر است وب‌سایت قدیمی خود را کنار گذاشته و به فکر طراحی مجدد وب‌سایت باشید; تا بتواند منعکس‌کننده آنچه در اختیار کاربران قرار می‌دهید باشد. یک وب‌سایت قدیمی می‌تواند منجر به این شود که; مشتریان برای دریافت خدمتی که شما در حال ارائه آن هستید; به‌جای دیگری مراجعه کنند زیرا آن‌ها از خدماتی که ارائه می‌دهید مطلع نیستند و می‌توانید; با طراحی مجدد وب‌سایت خود لیست خدمات و سرویس‌های خود را گسترش دهید تا تمام خدمات ارائه‌شده شما را; در بربگیرد و به مخاطب نمایش داده شود; به‌طوری‌که هر بازدیدکننده و مشتری از همه‌چیزهایی که ارائه می‌دهید آگاهی پیدا کند.

جمع‌بندی

دلایل بسیاری وجود دارد که ایجاب می‌کند به طراحی مجدد وب‌سایت و یا اصلاح مجدد آن نیاز باشد. رایج‌ترین دلایلی که برای طراحی مجدد وب‌سایت مطرح می‌شود می‌توان به تغییر نام سایت، افزایش بازدید وب‌سایت، تولید سرنخ بیشتر و افزودن قابلیت‌های بیشتر برای بهبود تجربه کاربری اشاره کرد.

طراحی مجدد وب‌سایت نیاز دارد تا تلاش، زمان و هزینه برای آن صرف شود، اما با این اوصاف می‌تواند در موفقیت آنلاین شما بسیار تأثیرگذار باشد. با انجام یک طراحی مجدد وب‌سایت که با استراتژی کلی و جدید و تجارت شما هماهنگ باشد، کمک می‌کند تا نرخ تبدیل و درنتیجه فروش و درآمد خود را افزایش دهید، رتبه‌بندی خود را در بین رقبا بهبود بخشید و نیازهای بازدیدکنندگان خود را مرتفع سازید. بنابراین اگر احساس می‌کنید زمان طراحی مجدد وب‌سایت شما فرارسیدهاست می‌توانید با شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد تماس گرفته و از مزایای پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد برخوردار شوید.