منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 7 دقیقه

ما در عصری زندگی می کنیم که عکاسی اداری و تجاری بهترین راه برای بازاریابی یک تجارت یا محصول محسوب می شود. بنابراین، به جای اینکه آن را به عنوان یک هزینه مازاد ببینید، می توان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت. عکاسی یکی از موفق ترین روش […]

ما در عصری زندگی می کنیم که عکاسی اداری و تجاری بهترین راه برای بازاریابی یک تجارت یا محصول محسوب می شود. بنابراین، به جای اینکه آن را به عنوان یک هزینه مازاد ببینید، می توان عکاسی صنعتی و تبلیغاتی را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت. عکاسی یکی از موفق ترین روش های بازاریابی کسب و کارها و محصولات می باشد.

برای یک فروش مطمئن و معتبر می توانید با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید و با ایجاد حس اعتماد در مخاطبین هدف خود باعث بازدید و فروش از محصول خود شوید.

عکاسی صنعتی در تجارت و ادارات یک امر جدی است شما می توانید با داشتن عکس های حرفه ای هزینه های تبلیغات و بازاریابی خود را به حداقل برسانید و نباید این کار را به آماتور بسپارید و انتظار نتیجه عالی داشته باشید. سعی کنید در این مسیر حتما از یک مرکز معتبر مشاوره بگیرید و بخواهید که شما را در زمینه داشتن عکس حرفه ای و پر مخاطب کمک نماید.


شاید در ذهن شما به عنوان صاحب یک کسب و کار سوالاتی در زمینه عکاسی اداری و تجاری شامل موارد مطرح باشد :

  1. آیا برای کسب و کار خود نیاز به مشاور عکاسی اداری و تجاری هستیم؟
  2. مشاور عکاسی و فیلمبرداری اداری و تجاری در چه زمینه ای به کمک خواهد کرد؟
  3. چرا باید عکاسی ادارای و تجاری را برای کسب و کار خود جدی بگیریم ؟
  4. آیا عکاسی اداری و تجاری در افزایش فروش محصولات تاثیرگذار است؟
  5. آیا عکاسی فضای داخلی و خارجی کارخانجات و ادارات امکان پذیر است ؟
  6. عکاسی ادارای و تجاری شامل چه عکس هایی می باشد.

مشاوره عکاسی اداری و تجاری

اهمیت عکاسی اداری و تجاری در بازاریابی محصولات و خدمات:

در زیر مواردی که در زمینه عکاسی اداری و تجاری حائز اهمیت است را مورد بررسی قرار می دهیم :

 جلب توجه کاربر از طریق عکاسی تبلیغاتی

هیچ چیزی به اندازه یه عکس جذاب و با کیفیت چشم ببینده را به خود جلب نمی کند. 93 درصد از کل ارتباطات انسانی بصری است. مردم عادت کرده اند که در زندگی روزمره خود به دنبال عکس باشند. یکی از هوشمندانه ترین کارهایی که می توانید برای جذب مشتری خود در هر کسب و کاری انجام دهید به اشتراک گذاشتن عکس از محصول و خدمات خود است. تولید محتوای با کیفیت می تواند از طریق متن، ویدئو و صدا صورت گیرد ولی هیچ چیز جای یک عکس گویا و واضح را نخواهد گرفت.

 

استفاده از ابزارهای متنوع و گوناگون در عکاسی تبلیغاتی

در طی چند سال اخیر شاهد تحولات بسیاری در حیطه عکاسی بوده ایم . در حال حاضر دسترسی به عکاسی و علم عکاسی نسبت به گذشته بسیار آسان شده است. با وجود عکس های رنگی تصاویر در چشم بیننده واقعی تر و قدرتمندتر نمایان می شود. با ورود ابزارهای جدید این امکان برای کسب و کارها فراهم شده است تا در زمینه تبلیغات و بازاریابی روش های جدیدی را تجربه کنند.

 

اشتراک گذاری سریع محصولات و خدمات از طریق عکاسی تبلیغاتی

یکی از راه های تاثیر گذار و سریع در به اشتراک گذاری اطلاعات با مشتری عکس می باشد. استفاده از یک عکس با محتوای باکیفیت و مفهومی می تواند پیام قدرتمندی به مخاطب انتقال دهد زیرا ذهن انسان پیام های غیر کلامی را بهتر درک می کند. بنابراین عکس قویترین و فوری ترین راه انتقال پیام در بازاریابی است.

 

درگیری احساسی مخاطب با محصول

جذابیت محصول و خدمات، تاثیر شگرفی بر روی مخاطبین می گذارد و در هنگام خرید با توجه به درگیری احساس از طریق عکس تصمیم گیری بسیار راحت تر صورت می پذیرد. در تبلیغات استفاده از متن و صوت می تواند نقطه فروش محصول و خدمات به مشتری شود ولی یک عکس تبلیغاتی با کیفیت می تواند قدرتمندتر از متن و صوت عمل نمائید. بنابراین در تبلیغات همیشه به این نکته توجه کنید که انسان ها موجوداتی احساساتی هستند و استفاده از جذابیت و درگیر کردن عواطف از طریق عکس می تواند شما را در کسب و کارتان موفق کند.

مشاوره عکاسی اداری و تجاری

  

ایجاد تعامل با مشتری از طریق عکس تبلیغاتی

در یک کسب و کار مسئله مهم این است که کاربر به مجموعه فعالیت های شما واکنش نشان دهد. زمانی که شما از محصولات و خدمات کسب و کار خود از عکس استفاده می کنید، احتمال واکنش افراد افزایش پیدا کرده و این باعث تعامل بیشتر کاربران با کسب و کار شما می شود. بنابراین زمانی باید از عکاسی تبلیغاتی استفاده نمائید که به صورت حرفه ای بخواهید کاربران بالقوه خود را به کاربران بالفعل در بیاورید. 

 

عکاسی حرفه ای باعث اعتبار برند شما می شود

عکاسی صنعتی واقعا باعث اعتبار برند شما می شود، زیرا این به کاربران شما نشان می دهد که شما در کسب و کار خود به زیباشناسی، تصاویر بصری و جزئیات کوچک نیز اهمیت می دهید. بنابراین به اشتراک گذاشتن تصاویر با کیفیت شما را به عنوان یک برند قوی معرفی می کند زیرا یک عکس توانایی دارد که پیام شما به صورت کامل و مستقیم به مخاطبان هدفتان برساند.

 

عکس های حرفه ای باعث مزیت رقابتی کسب و کار شما می شوند

زمانی که شما در کسب و کار خود از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کنید نوع فعالیت شما منحصر به فرد و حرفه ای به نظر می رسد و این تفاوت در زمان جستجو و کیلک بر روی وب سایت و تبلیغات شما و این منجر به درگیر شدن کاربر با محصولات و خدمات شما شده بنابراین یک عکاسی حرفه ای می تواند کیفیت کسب و کارتان را بیش از آنچه تصور می کنید افزایش دهد، در این صورت ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بالا باعث جذب مشتریان هدفمند خواهد شد و چه کسی است که این را نخواهد؟

عکاسی اداری و تجاری می تواند لحن کل کسب و کار شما را تعیین کند و به مشتریان بالقوه شما نشان دهد که متعهد به ارائه خدمات حرفه ای و محصولات با کیفیت به آنها هستید. اگر برای برند خود ارزش قائل هستید، باید یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا در رشد کسب و کار شما به شما کمک کند.

بسیاری از کسب وکارها نیز به اهمیت استفاده از تصاویر در تبلیغات موثر پی برده اند. ایجاد تاثیر مثبت بر افرادی که تبلیغات شما را می بینند ضروری است. عکاسی حرفه ای از محصولات می تواند پیام قدرتمندی در زمینه فعالیت شما به کاربران انتقال دهد و باعث جذب مشتریان به سمت کسب و کار شما شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، تصاویر در وب سایت و رسانه های اجتماعی شما غالبا از سمت کاربران اولین برداشت از کسب و کار شماست. بنابراین، ضروریست که بهترین قدم را برای برجسته کردن کسب و کار خود داشته باشید.

آیا برای عکاسی از فضای شرکت و کسب و کار خود نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در صورتی که نیاز به مشاوره دارید متخصصین دیجیتال مارکتینگ ایکاد می توانند شما در زمینه تولید محتوای حرفه ای برای جذب مخاطب و ارتقای کسب و کارتان همراهی نمایند.

مشاوره عکاسی اداری و تجاری

  

چگونه از عکاسی اداری و تجاری در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها استفاده کنیم؟

با استفاده از تصاویر با کیفیت و عکاسی خوب می توان یک مفهوم تبلیغاتی قوی را در کنار هم قرار داد. استفاده نامناسب از عکاسی کمپین تبلیغاتی را ضعیف می کند، اصالت و تاثیر کمپین را بر مخاطب از بین می برد. این کمپین تا زمانی که از تصاویر خوب استفاده نکرده باشد، تأثیر واقعی بر روی مخاطب نخواهد داشت.

همه ما می دانیم که نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کرد، اما وقتی مشتریان شما به دنبال دیده شدن و جذب مشتری هستند و نیاز به مشاوره تولید محتوا و عکاسی دارند تا مشکلاتشان را حل کند، دقیقاً همین کار را انجام می دهند.

آن ها در جستجوی خود در گوگل در نتایج جستجو اگر با وب سایت شما روبرو شوند و وارد صفحات شما شوند انتظار آن ها به جای روبرو شدن با صفحات عمومی و خسته کننده دیدن چهره های گرم و خندان یک تیم است. تصاویر با کیفیت به مشتریان بالقوه کسب و کار شما و افرادی که در مجموعه شما مشغول به فعالیت هستند اعتماد و انگیزه می بخشد و اینجاست که عکاسی اداری و تجاری اهمیت پیدا می کند.

عکاسی صنعتی ابزاری است که متاسفانه دست کم گرفته شده در صورتی که برای فعالان حوزه صنعت مزایای زیادی به همراه دارد. از ایجاد محتوای جذاب و قابل اعتماد برای وب سایت و حضور آنلاین قوی گرفته تا ارائه ماهرانه برند خود با مزیت های رقابت وجود در بازار.

عکاسی صنعتی باعث جان بخشیدن به فرآیندهای هر کسب و کاری می شود. باعث ایجاد ارتباط قوی تر و تصویر حرفه ای تری از شما نزد مشتری می شود، از اینرو عکاسی حرفه ای در هر صنعت و کسب کاری چه کوچک و چه بزرگ از جمله : خرده فروشان، عمده فروشان، خدمات نمایندگی های فروش، آموزشی، تولید کنندگان، اصناف صنعتی وفنی جزو موارد ضروری تبلیغات به شما می رود.

اکثر مصرف کنندگان علاقه دارند بدانند که تاثیرات اجتماعی، بهداشتی، زیست محیطی و ایمنی محصولات تولید شرکتی که از آن خرید می کنند به چه گونه است؟ یا اینکه مراحل تولید محصول با چه کیفیتی است که این مسئال بر روی 70 درصد تصمیم گیری برای این قشر از کاربران تاثیر مسقیم دارد. 78 درصد کاربران نیز شاخص اعتماد خود را به رفتار یک شرکت با کارکنانش مبنا قرار می دهند. در نتیجه استفاده از عکاسی صنعتی و حرفه ای از محیط کار و روند تولید محصولات و خدمات تا حدود زیاد بر روی تصمیم گیری در خرید مشتری تاثیر می گذارد.

اگر شما کسب و کاری دارید که نیاز به رشد و برندینگ شدن دارد باید به این مسئله توجه کنید که که اکثر کسب و کارهایی که از تصاویر حقیقی محیط کار خود استفاده می کنند 95 درصد محبوبتر و شناخته شده تر بین مشتریان هستند زیرا برای کاربر دید شفاف و قابل اعتمادی را به وجود آورده اند. عکاسی صنعتی و حرفه ای باعث ایجاد انگیزه در مشتریان شما می شود تا به توانایی های سازمان شما اعتماد کنند.

در زیر به بخش های مختلف از عکاسی اداری و تجاری که برای مشتریان جذاب است اشاره می کنیم:

  1. عکاسی پرتره شرکتی
  2. عکاسی اداری و تیمی
  3. عکاسی پرسنلی
  4. عکاسی سازمانی
  5. عکس از ماشین آلات تخصصی
  6. عکاسی فضای کارخانه و ادارات
  7. عکس صنعتی از خط مونتاژ
  8. عکس صنعتی از تجهیزات
  9. عکس از پرسنل شرکت
  10. عکس از محیط کارخانه

ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایکاد اهمیت عکاسی صنعتی و ضرورت آن را کاملا برای کسب و کارها درک می کنیم، به همین دلیل با تشکیل تیمی در دو زمینه مشاوره و اجرا همراه شما هستیم بهترین نتایج را به شرکت ها بدهیم. ما هرگز کورکورانه وارد یک پروژه نمی‌شویم، برای ما حائز اهمیت است که همیشه جلسات قبل از عکاسی و فیلمبرداری را به عنوان بخش مهم پروژه در نظر گرفته تا اطمینان حاصل کنیم که نیازهای شما را کاملاً درک می‌کنیم و پیام برند منحصر به فرد شما را ارائه می‌کنیم.

شما می توانید با متخصصین مشاوره عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از طریق تماس با ما یا فرم مشاوره در ارتباط باشید. کافی است فرم مدنظر را پر کرده و منتظر تماس از سوی کارشناسان ما باشید.