منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 10 دقیقه

داشتن مشاوره طراحی دکوراسیون باعث می شود دکوراسیون و چیدمان و تغییر مناسب و درست در یک مکان حتی به صورت جزئی نیز بر روی روحیه کارکنان و فروش تاثیر گذار باشد. حال اگر این تغییرات با کمک به صورت هوشمندانه و کاربردی باشد علاوه بر حس خوب و زیبایی از فضا به صورت بهینه […]

داشتن مشاوره طراحی دکوراسیون باعث می شود دکوراسیون و چیدمان و تغییر مناسب و درست در یک مکان حتی به صورت جزئی نیز بر روی روحیه کارکنان و فروش تاثیر گذار باشد.

حال اگر این تغییرات با کمک به صورت هوشمندانه و کاربردی باشد علاوه بر حس خوب و زیبایی از فضا به صورت بهینه استفاده خواهد شد و این مسئله برای کسب و کارهایی که دارای فضای کوچک هستند می تواند تغییرات چشمگیری حاصل شود.

بنابراین استفاده از یک مشاور خوب می تواند شما در استفاده بهنیه از فضای کسب و کار، با توجه به توان مالی و بودجه مدنظر راهنمایی نموده تا بهترین تصمیم را برای داشتن یم دکوراسیون مناسب کسب و کار خود داشته باشید.

ما در این مطلب در رابطه با مشاوره طراحی دکوراسیون و اهمیت طراحی و باز طراحی دکوراسیون های ادارای کسب و کارها که مشاورین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در موارد زیر با شما همراه هستند :

  • دکوراسیون ادارای
  • دکوراسیون دفتر کار
  • طراحی دکوراسیون فروشگاه
  • طراحی دکوراسیون کسب و کارهای آزاد
  • طراحی دکوراسیون کسب و ها اعم از استارتاپ ها، شرکت های کوچک وبزرگ
  • طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار
  • دکوراسیون و چیدمان محیط اداری
  • طراحی و باز طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت
  • طراحی دکوراسیون داخلی بخش حسابداری
  • طراحی دکوراسیون داخلی بخش امور مشتریان
  • طراحی دکوراسیون داخلی اتاق جلسات

طراحی دکوراسیون محیط های کاری امروزه بیش از قبل اهمیت پیدا کرده زیرا در دنیای امروزی همه کسب و کارهای موفق و استارتاپ ها می دانند که داشتن هدف، خلاقیت، تیم اجرایی قوی و مسیر مشخص در موفقیت یک کسب و کار عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری می باشد.

ولی یکی از اثرگذارترین ابزارها برای پیشبرد اهداف کسب و کارها خلق محیطی شاد و کارآمد برای کارکنان می باشد. اعضای یک تیم کاری در موفقیت کسب و کارها (از جمله استارتاپ ها، کسب و کارهای خرد و کلان) نقش به سزایی دارند. از اینرو اهمیت داشتن فضای کاری و طراحی دکوراسیون مناسب یکی از اولویت های کسب و کارها محسوب می شود؛ که این باعث جذب استعدادهای سودمند و اعتماد مشتریان می گردد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با تجربه و تخصص مشاورین خود در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی کسب و کارها ، طراحی و بازسازی ساختمان های دفاتر کاری ، دکوراسیون فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، دکوراسیون محل کار، بازسازی دکوراسیون اداری، طراحی و باز طراحی دکوراسیون استارتاپ ها، طراحی دکوراسیون تجاری برای شرکت ها و سازمان که یکی از مهم ترین فاکتورهای آرامش کارمندان و مشتریان می باشد، با استفاده از دانش و به روزترین روش ها و تحلیل روانشناختی هر کسب و کار همراه شما هستند. تا بتوانید امن ترین و بهترین چیدمان محیط کار را با توجه به بودجه مالیاتان برای کسب و کار خود داشته باشید.

شما صاحب هر کسب و کاری که باشید مثلا صاحب یک فروشگاه ، دفتر کار، پاساژ، سازمان ادارای برای داشتن دکوراسیون مناسب و ایده آل باید موارد زیر را رعایت کنید تا بتوانید دکوراسیون متناسب با کسب و کار خود داشته باشید:

  1.  ابعاد محیط کار (صرفا نیاز نیست محل کار شما دارای فضای بسیار زیادی باشد شما با یک مشاوره دکوراسیون هوشمندانه می تونید از فضای کوچک نیز بهترین استفاده ممکن را داشته باشید.)
  2. رنگ متناسب با محیط کار، نوع کار و از همه مهمتر مشتریان مخاطب آن کسب و کار (با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت باید با توجه به هر نوع شغلی از رنگ خاصی استفاده شود که در جلسات مشاوره شما می توانید راحت متوجه رنگ سازمانی خود شوید.)
  3. خرید وسایل متناسب با ابعاد محل کسب و کار
  4. انتخاب کمد اداری مناسب محل کسب و کار
  5. طراحی دکوراسیون محل کار
  6. نورپزداری محیط کار در جهت حفظ سلامتی کارکنان
  7. تهویه هوا و وجود اکسیژن کافی و لازم در محیط کار
  8. انتخاب و چیدمان راحت و قابل سهولت در استفاده کارکنان

مشاوره طراحی دکوراسیون اداری

اهمیت طراحی مناسب دکوراسیون محیط کار در کسب و کار:

با نگاهی دقیق متوجه می شویم که اهمیت مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی برای اکثر کسب و کارها روشن شده است و در اکثر فضاهای کاری دیگر از سبک های اداری و سرد خیری نیست و اکثرا با طراحی دکوراسیون هایی سومند که نشان از هویت تجاری شرکت است، تغییرات اساسی را در پشبرد اهداف سازمان داشته اند.

اهمیت وجود دکوراسیون های متفاوت در محیط کسب و کار چیست ؟

استفاده بهینه از محیط و فضای یک کسب و کار یکی از دغدغه های مهم و اساسی برای اکثر کسب و کارها و داشتن امور تجاری موفق می باشد.

طراحی داخلی فضای ادارای به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی روحیه اعضای تیم کاری در طول ساعات کاری تاثیرگذار است. از طرفی طراحی فضای اداری خوب و مناسب باید قدرت این را داشته باشد که عامل مهم و تاثیر گذار بر روی خلقیات و روحیه صاحبان کسب و کارها، کارکنان و مشتریان باشد. از اینرو یکی از تصمیمات مهم برای مدیران اجرایی استفاده از طراحی دکوراسیون مناسب و ایجاد یک هویت سازمانی برای شرکت می باشد.

در ذهن اکثر صاحبان کسب و کارها سوالات فراوانی برای چیدمان دفتر کارشان به وجود می آید از جمله :

  1.  در چیدمان دکوراسیون دفاتر کاری باید چه مواردی رعایت شود؟
  2. چه رنگی مناسب محیط کار می باشد؟
  3.  از چه وسایل تزئینی برای محیط کار استفاده کنیم ؟
  4. نور پردازی محل کار به چه صورت باید باشد؟
  5. از گیاهان در چه قسمت هایی از فضای کاری استفاده شود؟
  6. دکوراسیون دفتر کار و محل کار باید به چه صورت باشد ؟
  7. فاکتورهای مهم که در چیدمان دکوراسیون داخلی دفتر باید رعایت شوند چیست ؟
  8. برای اجرای پروژه دکوراسیون داخلی محل کار باید به چه کسانی مراجعه کنیم ؟
  9. چه اصولی را استارتاپ ها در طراحی فضای کار خود باید در نظر بگیرند؟
  10. قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار چقدر است ؟
  11. نحوه اجرای دکور و دکوراسیون محل کار به چه صورت است؟
  12. انجام پروژه دکوراسیون و طراحی محل کسب و کار چقدر زمانبر است ؟

این تفکر که طراحی دکوراسیون داخلی مخصوص فضاهای کاری بزرگ و قشر خاصی از جامعه می باشد، کاملا دیدگاه اشتباهی است شما با هر بودجه و فضای کاری که دارید می توانید با کمک یک مشاور کاردان دکوراسیون مخصوص کسب و کار خود را داشته باشید از این جهت مشاورین ما در مجموعه ایکاد همراه شما هستند.

طراحی دکوراسیون دفاتر کاری و فروشگاه ها واقعا کار پیچیده ای است و نیاز به تخصص و دانش بالایی دارد زیرا برای هدفمند نشان دادن یک کسب و کار با توجه به نوع خدمات و محصولات هر کسب و کار ، نوع مشتریان، حس انگیزه و رغبت کارکنان باید از طراحی دکوراسیون مخصوص آن کسب و کار استفاده نمود.

مشاوره طراحی دکوراسیون کسب و کارها :

در زیر به بررسی اهمیت مشاوره طراحی دکوراسیون کسب و کارها(مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی اداری، تجاری و فروشگاهی)می پردازیم : 

طراحی فضاهای تجاری:

طراحی دکوراسیون فضاهای تجاری در بخش گسترده ای قرار می گیرند که انواع مراکر خرید، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای، مال های بزرگ و … در بر می گیرد.
در طراحی دکوراسیون فضاهای تجاری عوامل بسیاری دخیل هستند از جمله : حجم و اندازه پروژه، استفاده از متریال ها در ساخت کفپوش ها، دیوارها، سقف ها و ستون ها، جنس و مدل مبلمان تجاری و اداری، عناصردکوراتیو، چگونگی نورپردازی، چگونگی قرار گیری ویترین کالاها، بخش نگهداری کالاها ، فضاهای مربوط به داخل فروشگاه، فضای اختصاص داده شده به مشتریان و … که باید به صورت اختصاصی مورد توجه قرار گیرند.

مشاوره طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون فروشگاه ها :

دکوراسیون داخلی فروشگاه ها مسئله بسیار مهمی است زیرا چیدمان قفسه ها و محصولات به صورت مناسب و درست باعث جذب مشتری می شود و در خرید مشتریان شما تاثیر چشمگیری خواهد داشت. بنابراین داشتن دکوراسیون داخلی با میزان فروش رابطه مستقیمی دارد.
علاوه بر زیبایی و جذب مشتری یک دکوراسیون تجاری موفق بر روی روحیه کارکنان آن فروشگاه نیز تاثیر گذاشته و در پاسخگویی، راهنمایی به مشتریان دارای انگیزه بالایی خواهند بود.

مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایکاد، مشاور دکوراسیون فروشگاهی خدمات خود در زمینه های مختلف ارائه می دهد اعم از :

  • مشاوره دکوراسیون قنادی و شیرین فروشی
  • مشاوره دکوراسیون فروشگاه آجیل
  • مشاوره دکوراسیون نان فانتزی
  • مشاوره دکوراسیون کافی شاپ
  • مشاوره دکوراسیون مغازه بوتیک
  • مشاوره دکوراسیون ویترین مغازه
  • مشاوره دکوراسیون طلا فروشی
  • مشاوره دکوراسیون رستوران
  • مشاوره دکوراسیون سوپرمارکت و هایپرمارکت
  • مشاوره دکوراسیون فروشگاه پوشاک و انواع بوتیک
  • مشاوره دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان
  • مشاوره اجرای دکوراسیون مغازه
  • مشاوره دکوراسیون مغازه بدلیجات
  • مشاوره طراحی دکوراسیون کاشی و سرامیک
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی
  • مشاوره طراحی دکوراسیون رستوران
  • مشاوره دکوراسیون سپویر مارکت
  • مشاوره طراحی دکوراسیون تاسیسات
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه ورزشی
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم یدکی
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه موبایل
  • مشاوره طراحی دکوراسیون فروشگاه زنجیره ای
  • مشاوره طراحی دکوراسیون مغازه قنادی
  • مشاوره دکوراسیون مغازه پوشاک (زنانه ، مردانه، و بچه گانه)
  • مشاوره نوع قفسه بندی و قرار دادن میز پیشخوان در فروشگاه

شما می توانید با اطمینان خاطر و فارغ از میزان بودجه مالی که دارید از مشاورین مجرب دکوراسیون داخلی ایکاد کمک گرفته تا شما را با کمترین هزینه به بهترین نتیجه دلخواه برسانند.

مهمترین فضاهای دفتر کار مورد نیاز هر کسب و کاری برای طراحی دکوراسیون :

اکثر کسب و کارها نیاز به مشاوره و همراهی کسی نیاز دارند که به آن ها کمک کند تا از فضای کاری که در حال حاضر در اختیار دارند برای بخش بندی واحدهای کاری به صورت بهینه و به درستی استفاده کنند. تا کارکنان بتوانند بهترین بازدهی را طول روز داشته باشند.

به صورت متوسط کارکنان در محل کار خود در طول روز به مدت 8 ساعت پشت میز خود در حال انجام فعالیت هستند. برای کسی این تعداد ساعات کار پشت میز می گذراند در نظر گرفتن فعالیت، وضعیت بدنی، روحیه و تنوع مسئله بسیار مهمی محسوب می شود.

در یک محیط کاری قرار گرفتن و چیدمان میز و صندلی و … در هر کدام از مشاغل با توجه به یکسری از پارامترهایی باید در نظر گرفته شود.

مثلا اگر تیم کاری در یک شرکت برای فعالیت به یک فضای بزرگ کاری نیاز داشته باشد، باید با توجه به اهداف کاری تیم و حفظ انگیزه نیروی کار به مواردی از جمله سبک، رنگ، اندازه میز مشارکت، صندلی های استفاده شده و … برای بالا بردن بهره وری توجه نمود.

قبل از هر چیزی ما باید به نکته بسیار مهمی توجه کنیم آن هم استانداردهای انواع محیط کاری می باشد.

شاید این سوال برای ما پیش بیاید که چرا باید استانداردهای محیط کار را جدی بگیریم ؟ و استاداردهای فضای کار شامل چه مواردی است ؟

در پاسخ این سوال می توان گفت در صورت رعایت استاتداردهای فضای کار در دکوراسیون دفتر کار این محیط ها فضای بسیار مناسبی برای نیرو کار می شوند که با خیالی آسوده میزان بازدهی کار خود را افزایش دهند. زیرا با طراحی دکوراسیون ادارای اصولی و مناسب باعث رشد خلاقیت و شکوفایی افراد مجموعه خواهیم شد.

اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید که دغدغه آن ایجاد محیط کار موثر و مناسب برای جذب مشتری و آسودگی خاطر کارکان است و رعایت استانداردها دارای اهمیت ویژه می باشد، مشاوران شرکت دیجیتال مارکتینگ می توانند شما را برای داشتن طراحی دکوراسیون اداری همراهی کنند.

مشاوره طراحی دکوراسیون استارتاپ

در زیر به رایج ترین محیط های کاری که هر کسب و کاری از جمله شرکت ها و استارتاپ ها به آن نیاز دارند اشاره می کنیم:

• طراحی محیط کار با محوریت افزایش بهره وری و انجام امور تیمی :

احتمالا در محیط کاری شما هم اتفاق افتاده باشد که برای انجام بخشی از کارها نیاز به فضای مشترک کاری برای انجام امور تیمی داشته باشید. مروزه توجه به طراحی دکوراسیون فضای کار اشتراکی مساله بسیار مهمی است که اکثر مدیران کسب و کار ها و استارتاپ ها به آن توجه ویژه ای می نمایند. و از آن جایی که انجام امور تیمی یکی از قسمت های مهم و تاثیر گذار در هر کسب و کاری می باشد طراحی دکوراسیون محیط کار تیمی می تواند شامل فضاهای مختلف باشد از جمله : طراحی دکوراسیون اتاق جلسات، طراحی دکوراسیون سالن اجتماعات، طراحی دکوراسیون سالن های کنفرانس . و … می باشد.
داشتن فضاهای کاری متنوع برای نیازهای مختلف یک مجموعه یک امر ضروری محسوب می شود تا جایی که سنجش کیفیت طراحی محیط کار شناخته می شود.

• طراحی دفتر کار شخصی :

هر محیط کسب و کاری هویت و فرهنگ خاص خود را دارد که باید در تمام بخش های کاری قابل اجرا باشد.
چیدمان دفتر کار باید با اهداف سازمان همخوانی داشته باشد. زیرا تمامی کارمندان در دفتر کار خود نیاز به انجام پروژه های مهم در زمان های طولانی هستند که این مستلزم یک فضای آرام است بنابراین داشتن اتاق های کار جداگانه یک امر ضروری می باشد تا افراد بتوانند تمرکز کافی بر روی فعالیت های خود داشته باشند.
که می توان با یک پارتیشن بندی ساده این فضا را در اختیار کارکنان قرار داد.
مشاورین طراحی دکوراسیون کسب و کارها در مجموعه ایکاد با توجه به اهداف کسب و کار شما به تحلیل فضای کاری شما می پردازند تا بتوانند پروژه ای درست و با برنامه ریزی مناسب بهره وری سازمان شما را از نظر سود دهی بالا برده و با تقویت انگیزه و روحیه در کارکنان در هنگام فعالیت آن ها را با ایدیولوژی های شرکت همسو نموده.

• طراحی دکوراسیون داخلی دفتر یا اتاق مدیر:

یکی از مهم ترین بخش های یک شرکت قسمت طراحی و چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است. یکی از بخش های مهم از دیدگاه کارکنان و مشتریان به همین دلیل داشتن یک برنامه مشخص برای طراحی دکوراسیون این ثسمت لازم و ضروری است.
در بخش دکوراسیون اتاق مدیر باید به رنگ سازمانی دقت لازم را داشت در بخش هایی از میز و ست اداری از آن استفاده شود رنگ دیوارها ، نوع مبلمان و میز پذیرایی باید کاملا متناسب باشد. فضای مدیریت باید بزرگ و دلباز باشد تا در صورت مراجعه به اتاق احساس راحتی برای مخاطبان به وجود آید.

• طراحی دکوراسیون اتاق حسابداری:

حسابداران با توجه به سختی کار خود نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارند بنابراین طراحی دکوراسیون اتاق حسابدار یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون می باشد.
ولی برای یک دکوراسیون متناسب با روحیات کارکنان حسابداری نیاز به مشاوره می باشد تا با توجه به فضایی کاری که دارید بهترین پیشنهاد را به شما دهد ما در مجموعه ایکاد می توانیم با بررسی محل کار شما بهترین گزینه های ممکن را به شما ارائه دهیم.
بخش حسابداری قلب یک سازمان است که تمام مسائل مالی در آن جا اتفاق می افتد بنابراین داشتن محیطی تمیز استفاده از دکوراسیون متناسب با خلقیات کارکنان، آرامش و سکوت، تهویه هوای مناسب و استفاده بهینه از اتاق حسابداری بسیار مهم است.

• طراحی دکوراسیون داخلی بخش امور مشتریان:

در بخش امور مشتریان اگر اتاق مخصوصی برای این کار در نظر گرفته اید باید تمام موارد که باعث آرامش و جذب مشتری می شود را رعایت کنید. رنگ اتاق، راحتی مبلمان، تهویه هوای اتاق تمام وسایل مورد نیاز در مذاکره با مشتری درون اتاق قرار داده شود. در صورتی که اتاق مشتریان با اتاق کار برخی کارکنان مشترک است باید راحتی و دسترسی آسان را برای مشتری را فراهم کنید.

• طراحی دکوراسیون اتاق جلسات :

اتاق جلسات یکی از بخش های مهم در دفاتر کاری هستند از نظر اهمیت مشابه اتاق مدیریت می باشد بنابراین در دید مشتریان اتاق جلسات باید جلوه بسیار شکیل داشته باشد. ترجیحا لوح های تقدیر، تندیس ها و افتخارات شرکت در این اتاق در جایی جلوی چشم و بسیار شکیل چیده شوند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با داشتن تیم متخصص مشاوره طراحی دکوراسیون، مشاور فضای کاری، طراحی و مدیریت دکوراسیون داخلی کسب و کارها می تواند همراه تیم شما بوده و خدمات خود را با توجه به هزینه های مالی و نیازهای شما تنظیم نماید. تیم مشاوره طراحی دکوراسیون  و باز طراحی دکوراسیون کسب و کارها ایکاد شما را در فرایند مشاوره پشتیبانی نموده تا به نتیجه دلخواه خود برسید.