منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرورگر کروم دارای قابلیت‌ های کاربردی خوب، امنیت بالا و کاربری مناسبی است. بهترین افزونه‌ های کروم این امکان را به کاربران می‌ دهند تا تنها با یک کلیک بتوانند اطلاعات لازم را که بر روی سئو وب سایت هم تاثیرگذار هستند; به دست آورند. همچنین افزونه‌ های کاربردی کروم کمک می‌کنند تا کارها سریع‌ تر انجام شوند.

بهترین افزونه‌ های کروم به کارشناسان و متخصصین سئو وب سایت کمک می‌کنند تا راحت‌تر بتوانند وظایف خود را انجام دهند. مرورگر کروم دارای قابلیت‌های کاربردی خوب، امنیت بالا و کاربری مناسبی است. بهترین افزونه‌ های کروم این امکان را به کاربران می‌ دهند تا تنها با یک کلیک بتوانند اطلاعات لازم را که بر روی سئو وب سایت هم تاثیرگذار هستند; به دست آورند. همچنین افزونه‌ های کاربردی کروم کمک می‌ کنند تا کارها سریع‌ تر انجام شوند. در مقاله قبلی شما را با تعدادی از بهترین افزونه‌ های کروم آشنا کردیم که هر کدام کاربردهای موثری برای کاربران وردپرس دارند. در ادامه مطلب از وب سایت دیجیتال مارکتینگ که در زمینه مشاوره کسب و کار در اصفهان؛ مشاوره سئو سایت در اصفهان و مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان فعالیت می‌کند؛ به معرفی دیگر افزونه‌‌های کاربردی کروم می‌ پردازیم.

لیست بهترین افزونه‌ های کروم

مرورگر کروم در بین کاربران جهت استفاده محبوبیت زیادی دارد که یکی از دلایل این محبوبیت، داشتن بهترین افزونه‌ های کروم است که کمک می‌ کنند تا کاربران در کمترین زمان، بتوانند اطلاعات مربوط به وب سایت وردپرس خود را به دست آورند. همچنین در کنار بهینه سازی سئو وب سایت کمک می‌کنند، تا کاربران بتوانند وب سایت رقبای خود را آنالیز و بررسی کنند. در ادامه شما را با دیگر افزونه‌ های کاربردی کروم آشنا می‌ کنیم.

افزونه Seo Mete in 1 Click:

در معرفی بهترین افزونه‌های کروم برای نمایش اطلاعات اصلی سئو و متاتگ‌ ها تنها با یک کلیک در یک صفحه وب می‌ توانید از افزونه Seo Mete in 1 Click استفاده کنید. اطلاعاتی شامل سر صفحه‌ ها به ترتیب ظاهر و تعداد تصاویر بدون متن جایگزین، URL توضیحات و طول عنوان‌ها را می‌توانید توسط این افزونه کاربردی به دست آورید.

افزونه BuzzSumo:

برای متخصصین سئو یکی از بهترین افزونه‌ های کروم در وب سایت وردپرس، افزونه BuzzSumo است که با کمک آن می‌ توانید محتواهای اشتراک گذاری شده آنلاین را مشاهده کنید. برای تحلیل پست‌ های خود و رقبا می‌ توانید از این افزونه کمک بگیرید. ناگفته نماند که اطلاعاتی شامل میزان تعاملات در پینترست، توییتر، ردیت و فیس بوک را به همراه امتیاز Evergreen مقاله و تعداد لینک‌ ها توسط این افزونه نشان داده می‌ شود.

افزونه Mangools:

یک افزونه قدرتمند برای تجزیه و تحلیل سئو وب سایت مانند ردیابی رتبه صفحات وب سایت، داده‌ های کلیدی سئو روی صفحه و تجزیه و تحلیل بک لینک است. افزونه Mangools به شما کمک می‌ کند تا قدرت سئوی وب سایت‌ های دیگر را ببینید.

افزونه SEMrush:

یکی از بهترین افزونه‌ های کروم برای سئو وب سایت وردپرسی که صفحات جداگانه و عملکرد دامنه را گزارش می‌دهد; افزونه SEMrush است. جعبه ابزار افزونه SEMrush این امکان را فراهم می کند تا کاربرانش بتوانند رتبه کلمات کلیدی وب سایت را مشاهده و بک لینک‌ ها را تجزیه و تحلیل کنند.

افزونه Ahrefs:

یکی از بهترین افزونه‌ های کروم در وب سایت‌ های وردپرسی که تاثیر مثبتی بر روی سئو دارد؛ افزونه Ahrefs است. جهت بازدید از صفحه و ارائه گزارش فوری سئو و تحقیق کلمات کلیدی از کاربردهای این افزونه هستند. Ahrefs به کاربران این امکان را می‌دهد تا لینک‌های نوفالو یا خروجی را برجسته، لینک‌های خراب را بررسی و گزارش سئوی درون صفحه ای را دریافت کنند. نکته مثبت این است که این افزونه به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت جداگانه نتایج جستجو در هر کشوری را بررسی کنند.

افزونه Serpstat:

در سئوی وب سایت استفاده از پلاگین کاربردی Serpstat مفید است. این افزونه کمک می‌ کند کاربران تنها با یک کلیک، یک گزارش کامل از سئوی وب سایت خود داشته باشند. همچنین می‌ تواند وب سایت رقبای خود را بررسی کنند. تجزیه و تحلیل دامنه، تجزیه و تحلیل صفحه و سئوی داخلی بخش اساسی افزونه Serpstat هستند.

افزونه Ninja Outreach Lite:

در لیست بهترین افزونه‌ های کروم افزونه ای که قادر به داده کاوی پیشرفته است Ninja Outreach Lite نام دارد. با کمک این افزونه می‌ توانید به راحتی تعداد دنبال شوندگان صفحات و شبکه‌های اجتماعی، URL صفحات وب، توضیحات متا، پیوندها و عنوان را بررسی کنید.

بهترین افزونه‌ های کروم و افزونه Check My Links:

در وب سایت‌ های وردپرسی و متخصصان سئوی این وب سایت‌ ها، سالم و فالو بودن لینک‌ ها و شکسته نبودن شان بسیار مهم است. با کمک افزونه Check My Links که یکی از بهترین افزونه‌های کروم است؛ به راحتی می‌ توانید لینک‌ ها را بررسی کنید و هر کدام نیاز به ویرایش یا اصلاح داشت انجام دهید. همچنین با کمک این افزونه می‌ توانید تعیین کنید پیوندهایی را رد کند یا اینکه بخواند.

افزونه PageSpeed Insights:

به ابزار بررسی سئو وب سایت که در حالت موبایل و دسکتاپ اطلاعاتی از سایت را ارائه می‌ کند؛ افزونه PageSpeed Insights گفته می‌ شود. این افزونه اطلاعاتی در رابطه با نحوه بهینه سازی صفحات وب و بخشی ازا بزارهای وب مستر گوگل را ارائه می‌ کند.

افزونه NoFollow:

افزونه NoFollow در بهترین افزونه‌ های کروم کاربران وردپرس به متخصصین سئو کمک می‌ کند پیوندهای صفحات وب که با متاتگ نوفالو کد گذاری شدند را ببینند. کاربرد و مزیت لینک‌ های نوفالو این است که به بهینه سازی وب سایت و شناسایی پیوندهای فهرست شده کمک می‌ کند. افزونه NoFollow لینک‌ هایی که درست کار نمی‌ کنند و صفحاتی که درست کد گذاری نشدند را نمایش می‌ دهد.

بهترین افزونه‌ های کروم کاربران

بهترین افزونه های کروم و افزونه Woorank:

با کمک افزونه Woorank که در لیست بهترین افزونه‌ های کروم قرار دارد؛ می‌ توانید ترافیک گوگل ادز، رتبه صفحات وب سایت و تخمین ترافیک را مشاهده کنید. لینک‌ های داخلی و خارجی، کلمات کلیدی، توضیحات متا و عنوان داداه هایی هستند که توسط این افزونه نمایش داده می‌شوند.

افزونه Impactana:

افزونه Impactana فاکتورهای Impact ( تجزیه و تحلیل کاربر) و Buzz (تحلیل محتواهای رسانه اجتماعی) را بررسی می‌ کند. این فاکتورها در وب سایت وردپرسی و سئو سایت اهمیت زیادی دارند که توسط این افزونه کاربردی کروم به راحتی قابل بررسی هستند.

افزونه Broken Link Checker:

در افزونه‌ های مرورگر کروم افزونه Broken Link Checker لینک‌ های شکسته ای که با کلیک کاربر با خطای 404 یا صفحه بدون متن رو به رو می‌ شود را نمایش می‌ دهد.

افزونه Sreaming Frog SEO Spider:

در لیست معرفی بهترین افزونه‌های کروم به افزونه کاربردی Sreaming Frog SEO Spider می‌ رسیم که به شما کمک می‌ کند تا URL های وب سایت تان را بررسی کنید. بررسی کامل وب سایت پیدا کردن صفحات تکراری و یافتن لینک‌ های شکسته از کاربردهای این افزونه هستند.

جمع بندی

بهترین افزونه‌ های کروم با توجه به کاربردهایی که دارند؛ به متخصصین سئو وب سایت‌ها کمک می‌ کنند تا راحت‌تر و در زمان کمتری وظایف خود را انجام دهند. استفاده از افزونه‌ ها اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. می‌ توانید بر اساس وب سایت تان و نیازهای خود افزونه‌ هایی که برایتان کاربردی‌ تر است را انتخاب و نصب کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ در حوزه مشاوره کسب و کار در اصفهان؛ مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و مشاوره استارتاپ در اصفهان فعالیت می‌کند. می‌توانید برای بهره مندی از خدمات پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد به وب سایت این آژانس مراجعه کنید.