منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

افزونه کش یک افزونه ضروری وردپرس برای افزایش عملکرد سایت و افزایش رضایت کاربر است. سرعت بالای بارگذاری محتوای سایت و بهینه سازی عملکرد سایت برای حفظ کاربران وب سایت شما بسیار مهم هستند. در ادامه مقاله دیجیتال مارکتینگ ایکاد به معرفی افزونه های کاربردی کش وردپرس می پردازیم.

اگر بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول بکشد، بیش از نیمی از کاربران خود را از دست خواهید داد. یک کاربر هنگام بازدید از وب سایت شما انتظار سطح مشخصی از عملکرد را دارد. اگر وب سایت شما کند باشد، بازدیدکنندگان تمایلی به همکاری با شما نخواهند داشت. واضح است که سرعت وب سایت برای تجربه کاربری ضروری است. اگر به دنبال راهی آسان و سریع برای بهینه سازی سرعت وب سایت وردپرسی هستید، کش داده ها یکی از موارد مهمی است که باید آن را بررسی کنید. افزونه های کش وردپرس از راه های عالی و موثر برای افزایش سرعت وب سایت شما هستند. در این مقاله از وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد، به معرفی کش وردپرس و چرایی مهم بودن آن می پردازیم. و در ادامه شما را با بهترین افزونه های کاربردی کش وردپرس آشنا می کنیم.

کش وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم پویا است که صفحات وب قابل مشاهده را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. اطلاعات از پایگاه داده استخراج می شوند و و به عنوان صفحه نهایی به کاربر ارائه می شود.
هر بار که یک صفحه وب ایجاد می شود، هاست شما باید برای انجام این فرآیند از تعدادی از منابع سرور استفاده کند. سرور منابع محدودی دارد و اگر حجم ترافیک بالایی داشته باشید اجرای این روند مشکلاتی ایجاد می کند. سرور نمی تواند برای اجرای فرایندهای وردپرس در ارائه صفحات وب به تمام درخواست ها عمل کند.

بنابراین نیاز به راه حلی وجود دارد که برای اجرای هربار درخواست های کاربر نیاز به واکشی اطلاعات از پایگاه داده نباشد. بنابراین برای دور زدن این مشکل، از حافظه پنهان استفاده می شود. در ذخیره سازی کپی های ثابت از صفحات وب یا پست های ایجاد می کند و هر بار که کاربر آن صفحه را درخواست کند، با سرعت بیشتری نمایش داده خواهد شد. در واقع، وردپرس فرآیندهای مورد نیاز را یک بار برای تولید صفحه در اولین بازدید از آن اجرا می کند. سپس این صفحه برای بازدیدکنندگان بعدی که از صفحه ایستا استفاده می‌کنند، ذخیره می‌شود.

چرا کش وردپرس مهم است؟

استفاده از کش می تواند کارایی سرور را به طور چشم گیری بهبود بخشد. استفاده از; افزونه های کاربردی کش وردپرس می تواند زمان بارگذاری صفحات; را کاهش دهد، که باعث می شود کاربران در صفحه بمانند و نرخ پرش; وب سایت را کاهش دهد.

افزونه کش یک افزونه ضروری وردپرس برای افزایش عملکرد سایت و افزایش رضایت کاربر است. افزونه های کاربردی کش وردپرس ارائه شده در این مقاله از محبوب ترین افزونه ها بین کاربران هستند. هنگامی که از کش وردپرس استفاده می شود، سرور نیازی به پردازش اسکریپت های سنگین وب سایت ندارد، پهنای باند کمتری می گیرد و حداقل بار را روی سرور می گذارد. بنابراین عملکرد و سرعت سایت بهینه خواهد شد.

بهترین افزونه های کاربردی کش وردپرس کدامند ؟

افزونه های کاربردی کش وردپرس به شما امکان می دهند که پست ها و صفحات خود را به سرعت و به راحتی ذخیره کنید. بهینه سازی عملکرد و سرعت سایت همیشه برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است. به همین دلیل توجه به استفاده از کش وردپرس اهمیت پیدا می کند. کش باعث می شود صفحات شما سریع تر بارگذاری شوند. سرعت بهینه سایت بر روی سئو سایت تاثیر قابل توجهی دارد. در ادامه این مقاله بهترین افزونه های کش وردپرس و عملکرد آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. برای بهبود کارایی وب سایت خود می توانید از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان استفاده کنید.

WP Rocket

WP Rocket یک افزونه کش ممتاز است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. از ویژگی های این افزونه پیش بارگیری و فشرده سازی فایل ها است. همچنین این ویژگی را به کاربران ارائه می دهد که بتوانند فایل‌های CSS و JS را کوچک و ترکیب کنند، تصاویری که بارگذاری کند دارند را حذف کند. چیزی که WP Rocket را از سایر افزونه‌های بهینه‌سازی سرعت متمایز می‌کند این است که پس از نصب و فعال‌سازی در سایت شما بلافاصله شروع به کار می‌کند.

افزونه های کاربردی کش وردپرس

WP-Optimize

این یک ابزار همه کاره است که به شما امکان می‌دهد; صفحات وب را کش، فایل‌های CSS و جاوا اسکریپت را کوچک کنید; عکس‌ها را فشرده کنید و پایگاه‌های داده را تمیز کنید. این پلاگین; دارای نسخه پیشرفته تری است که می تواند امکاناتی از کش و بهینه سازی پایگاه داده را به شما ارائه کند.

W3 Total Cache

یکی دیگر از افزونه های کاربردی کش وردپرس که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد; W3 Total Cache است. این ابزار به شما کمک می کند تا اسکریپت های خود را کوچک کنید و فشرده کنید.

LiteSpeed Cache

این افزونه دارای ویژگی‌های بهینه‌سازی بسیاری است. این یک افزونه همه جانبه است که; بهینه سازی تصاویر، قابلیت بومی سازی فایل های جاوا اسکریپت را دارد. این افزونه; به دلیل ویژگی های ممتازی که ارائه می دهد، در بین کاربران محبویت بالایی دارد.

Cache Enabler

این افزونه یک رابط کاربری بسیار ساده و آسان برای استفاده ارائه می دهد. رابط کاربری ساده; می تواند کاربر را در استفاده بهتر از افزونه هدایت کند. افزونه Cache Enabler; محتوای شما را کش می کند و صفحات ذخیره شده ثابت را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

SiteGround Optimizer

یک افزونه رایگان برای کش وردپرس است که نصب فعال بالایی دارد. ویژگی هایی که; این افزونه کش وردپرس ارائه می دهد شامل بهینه‌سازی‌های محیطی مانند; فشرده‌سازی GZIP، بهینه‌سازی وردپرس و حافظه پنهان مرورگر است تا اطمینان حاصل شود که; سایت شما مرتب شده و با سرعت بارگذاری سریع‌تر کار می‌کند. بهینه سازی Frontend; به کاهش اندازه و بهبود سرعت بارگذاری منابع frontend کمک می کند. فشرده‌سازی فوق‌العاده کارآمد تصویر; اندازه تصویر شما را تا 85 درصد بدون کاهش کیفیت کاهش می‌دهد.

سرعت سایت خود را افزایش دهید

سرعت بالای بارگذاری محتوای سایت و بهینه سازی عملکرد سایت برای حفظ کاربران وب سایت شما بسیار مهم هستند. هنگامی که یک موتور جستجو رباتی را برای خزیدن در صفحات سایت می فرستد، وب سایت های سریع تر نرخ پرش و تبدیل بالاتری دارند بنابراین و در گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت و سئو سایت بهتری خواهند داشت. اگر سایت شما نتواند سریع بارگذاری شود، تجارت و بازدیدکنندگان را از دست خواهید داد.


برای بهینه سازی سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود می توانید از دیجیتال مارکتینگ ایکاد کمک بگیرید. دیجیتال مارکتینگ ایکاد در زمینه مشاوره سئو سایت در اصفهان؛ مشاوره سرمایه گذاری در اصفهان؛ مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان فعالیت می‌کند. برای ارتقای وب سایت و رسیدن به هدف های بازاریابی می توانید از خدمات پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد و انتخاب متخصصین مجرب ما کمک بگیرید.