منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 12 دقیقه

برای صاحبان مشاغل مهم است که بدانند بازاریابی دیجیتال چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ در همین راستا ما یک راهنمای مفید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و همه عناصر جذب و تبدیل کاربر به مشتری وفادار و همه‌چیزهایی که باید در مورد مفهوم و چگونگی کار بازاریابی دیجیتال بدانید را پوشش می‌دهیم تا بتوانید تصمیمات آگاهانه‌تری درباره کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود بگیرید.

در این مقاله تمام تلاش‌ما بر این است به‌این سوال پاسخ دهیم که دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟

 تکنیک‌ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را به طور مختصر شرح می‌دهیم و در این مورد صحبت می‌کنیم، که برای رقابت دردنیای تجارت چگونه می‌توان با کمک دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن وارددنیایی با زیر ساخت بسیار قوی و در عین حال پولساز شد. در طی یک دهه گذشته رفتار خریداران به طرز قابل توجهی تغییر کرده است. اکنون تعداد بیشتری از خریداران سنتی رویکرد خرید خود را تغییر داده و از طریق اینترنت مسیر خرید خود را بصورت آنلاین شروع کرده اند. (که این مسئله عملاً اثربخشی عملکرد کار بازاریابی دیجیتال را نشان می دهد)

این تغییر در شیوه تصمیم‌گیری و خرید محصولات و خدمات، بازاریابی دیجیتال را برای هر شغلی که سعی در رقابت در بازار مدرن دارد، صرف نظر از اندازه کسب و کار یا صنعت، یک امر ضروری ساخته است. برای صاحبان مشاغل مهم است که بدانند بازاریابی دیجیتال چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟ تا بتوانند از ابزارهای دیجیتالی مناسب و تکنیک‌های لازم برای دستیابی و جذب مخاطبان خود استفاده کنند.

در همین راستا ما یک راهنمای مفید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و همه عناصر جذب و تبدیل کاربر به مشتری وفادار و همه چیزهایی که باید در مورد مفهوم و چگونگی کار بازاریابی دیجیتال بدانید را پوشش می دهیم تا بتوانید تصمیمات آگاهانه تری درباره کمپین های بازاریابی دیجیتال خود بگیرید. اگر به فکر راه‌اندازی کمپین دیجیتال مارکتینگ هستید، می توانید از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان بهره‌مند شوید و برای مشاوره رایگان وارد صفحه تماس با ما شوید و با ما در ارتباط باشید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

قبل از اینکه در مورد نحوه کار بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم، لازم است ابتدا به این سؤال پاسخ دهیم که مفهوم صحیح  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

  1. دیجیتال مارکتینگ در واقع در یک مفهوم کامل و مختصر یعنی بازاریابی با ابزارهای دیجیتال.
  2. بازاریابی دیجیتال روشی برای تبلیغ خدمات و محصولات بصورت آنلاین در بستر اینترنت از طریق صفحات وب و یا  از طریق دیگر کانال های دیجیتال است. بیشتر مشاغل مخاطب خاصی دارند که می خواهند به آن برسند.
  3. بازاریابی دیجیتال در راستای کمک به مشاغل برای دستیابی به مصرف کنندگان هدف خود از طریق اینترنت و سایر راه‌های دیجیتالی انجام می شود. روزهای قدم زدن در فروشگاه های فیزیکی و سؤال از فروشندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات مورد مصرفی مصرف کنندگان رو به اتمام است. اکنون، مصرف کنندگان به طور گسترده ای از اینترنت استفاده می کنند، تا اطلاعات لازم را در مورد کالا و خدمات درخواستی خود را با سرچ در موتورهای جستجو پیدا کرده و تصمیم گیری برای یک خرید آگاهانه بدست آورند، حتی اگر  در نهایت برای خرید خود به فروشگاه های  فیزیکی مراجعه کنند. این جایی است که اهمیت بازاریابی دیجیتال، احساس می شود.
  4.  دیجیتال مارکتینگ به صاحبان کسب وکارها کمک می کند تا بتوانند با شیوه های مختلف تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت دیجیتالی، به مصرف کنندگان خود که از فضای اینترنت استفاده می کنند برسند.

بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند؟

دیجیتال مارکتینگ حد و مرز مشخصی ندارد و در واقع بسیار گسترده است. فن آوری های دیجیتال مختلفی وجود دارد که بازاریاب ها و شرکت ها از آن استفاده می کنند تا پیام بازاریابی خود را به مخاطبان مورد نظرشان منتقل کنند. علاوه بر وب سایت، یک شرکت ممکن است از PPC (تبلیغات کلیکی) و تبلیغات نمایشگر، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر  برای جذب و درگیر کردن مصرف کنندگان هدف خود استفاده کند.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتالی برای مشاغل در حال توسعه بسیار مهم است؛ زیرا اینترنت نقش مهمی در نحوه تصمیم گیری مصرف کننده در حال خرید دارد. اینترنت همچنین بر نحوه خرید مشتری، و اینکه مشتری سفر خرید خود را از دروازه موتورهای جستجوگر شروع می کند تأثیر می گذارد. این امر باعث می شود تا مشاغل نه تنها در فضای آنلاین فعالیت داشته باشند، بلکه تا حد امکان باعث افزایش دیده شدن آن ها بین مخاطبین هدف می شود.

از این رو  برای صاحبان مشاغل مهم است که بدانند ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ تا بتوانند تصمیمات هوشمندانه تری درباره کمپین های بازاریابی دیجیتال خود بگیرند. نکته اصلی آشنایی با هر عنصر بازاریابی دیجیتال، شناخت چگونگی دستیابی به اهداف بازاریابی و  درک نحوه عملکرد آن است. ما هر یک از تکنیک های بازاریابی دیجیتال را در ادامه توضیح می دهیم و اینکه چگونه می توانید از هرکدام برای تجارت خود استفاده کنید.

بازاریابی وب سایت

از بسیاری جهات، وب سایت شرکت شما زیربنای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. هدف از دیجیتال مارکتینگ جذب، تعامل و تبدیل کاربر هدف به مشتری وفادار است. بسیاری از تکنیک هایی که شما برای این کار استفاده خواهید کرد، در نهایت باعث می شود مشتریان هدف شما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر یا خرید، به وب سایت شما برگردند.

اینجاست که بسیاری از مشتریان هدف،  برند شما را درک کنند و بهتر از این، جایی است که سرانجام راهنمای خرید  شما  در وب سایت باعث می شود مشتریان بازدید کننده از سایت، تبدیل به خریدار واقعی شوند. بنابراین بیایید بیشتر در مورد چگونگی نقش وب سایت شما در نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم. گاهی اوقات وب سایت شما  تنها شانس برند شما برای ایجاد اولین ارتباط خوب با مصرف کنندگان در بازار هدفتان است. به همین دلیل باید به چیدمان سایت خود و همچنین به رنگ ها و گرافیکی که در طراحی سایت خود استفاده می کنید، توجه ویژه نمائید. دراصل، بر اساس آمار ادوبی، 38٪ از افراد در صورت عدم یافتن مطالب مورد نظر یا نداشتن چیدمان جذاب دیگر تمایلی به استفاده از وب سایت شما ندارند.

آیا می دانید 69٪ از وقت آنلاین (در ایالات متحده) به استفاده از تلفن همراه می گذرد؟

استفاده از دسکتاپ تنها کمتر از 50٪ از کل فعالیت های آنلاین کاربران را در بر می گیرد و نکته جالب توجه این است که ایالات متحده بزرگترین کاربر تلفن همراه نیست و این بدان معنی است که سایر کشورها وقت بیشتری را به استفاده از تلفن های هوشمند به صورت آنلاین اختصاص می دهند. به همین دلیل است که برای صاحبان مشاغل مهم است که محتوای دیجیتالی خود، به ویژه وب سایت خود را برای استفاده از موبایل بهینه کنند. زیرا اکثر مشتریان شما از پلتفرم موبایل استفاده می کنند. بنابراین اگر وبسایت شما به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشد، به سرعت خودش را با اندازه صفحه کاربر تطبیق می‌دهد تا مطالب کاربران به صورت درست نمایش داده شوند؛ ولی در صورتی که ظاهر سایت بهم بریزد باعث فرار کاربران خواهد شد.

با این حال، تنها داشتن یک سایت با ظاهری مطلوب کافی نیست. از آنجا که وب سایت شما مرکز بسیاری از کمپین های بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما است، بسیار مهم است که بتوانید وب سایتی با طراحی و بهینه سازی درست و حرفه ای ایجاد کنید. این به معنای ایجاد سایتی است که به راحتی امکان دسترسی به صفحات مختلف سایت، نقشه سایت و راهنمای واضح و دقیق برای مصرف کنندگان را داشته باشد.

اگر  از تاثیر گذار بودن وب سایت خود اطمینان ندارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با متخصصین طراحی وب کار کنید که می توانند به شما در بهبود و بهینه سازی طراحی وب سایت کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تأثیر طراحی وب سایت بر نتایج کمپین شما و اینکه چگونه یک آژانس طراحی وب سایت در اصفهان مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ  ایکاد می تواند به شما در دیدن نتایج واقعی کمک کند، به صفحه سایت ما مراجعه کنید.

دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتور جستجو یا سئوی سایت

بهینه سازی موتور جستجو  یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که نقش مهمی در نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. اگر می خواهید در عصر دیجیتال به مصرف کنندگان برسید و بتوانید در بازار رقابت از همتایان خود پیشی بگیرید و کاربران را تبدیل به خریداران واقعی نمائید، باید با موتورهای جستجو شروع کنید. یک مطالعه تحقیقاتی اخیر توسط Forrester )یک شرکت تحقیقاتی در بازار آمریکاست که در مورد تاثیر بالقوه فناوری در کسب و کارها به مشتریان خود مشاوره می دهد.) نشان داد که 71٪ از مصرف کنندگان، سفرخرید خود را از موتورهای جستجو مانند Google شروع می کنند. اگر در حال انجام اقدامات صحیح برای بهبود سئوی سایت خود نیستید، فرصتی ارزشمند،  برای رسیدن به تعداد قابل توجهی از نتایج سرچ گوگل را از دست می دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو چه می کند:

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند سئوی محتوای سایت شما است به گونه ای که برای موتورهای جستجو جذاب باشد. هدف نهایی این است که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشید تا بتوانید در بازار هدف بیشتر دیده شوید. هرچه در SERP رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک ارگانیک تری را می توانید به وب سایت خود برگردانید.

بهینه سازی موتورهای جستجو نه تنها ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند بلکه موتور جستجو اطمینان حاصل می کند از هدفی که به آن وارد شده اید، دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیگران است. هدف از بازاریابی دیجیتال جذب کسانی است که نیازمند محصولات یا خدمات شما هستند و سئو  نیز در انجام این کار نقش مهمی ایفا می کند. با تأکید بر کلمات کلیدی و موضوعات خاص و جذاب در محتوای خود، می توانید برای دستیابی به آن دسته از افرادی که احتمالاً علاقه مند به محصولات یا خدمات شما هستند، کار کنید.

حال که می دانید بهینه سازی موتور جستجو برای بازاریابی دیجیتال شما چقدر مهم است، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید سایت و محتوای خود را برای بهترین نتیجه بهینه کنید. در ادامه می توانید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ شرکت ایکاد در اصفهان استفاده کنید و در مورد نقشی که SEO در کمپین های دیجیتال شما ایفا می کند، اطلاعات کسب کنید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ است که نقش کلیدی در نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. بازاریابی محتوا در واقع با هدف جذب مشتریان هدف شما ایجاد می شود. از محتوا می توان برای اهداف مختلفی از جمله ایجاد آگاهی از برند، رشد ترافیک سایت، تقویت مسیر یا حفظ مشتری استفاده کرد. مهم نیست از کدام  روش ها برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید، برای پشتیبانی از این روش ها نیاز به تولید محتوا دارید. این می تواند به شکل یک ایمیل تشکر از کسی که در لیست ایمیل شما قرار دارد به صورت کوتاه و ساده باشد یا می تواند یک قطعه طولانی تر و دقیق تر مانند یک محتوای الکترونیکی باشد که اطلاعاتی درباره یکی از بزرگترین چالش هایی که مشتریان هدف شما با آن روبرو هستند، را توصیف و ارائه دهد.

انواع بازاریابی محتوا:

ما در اینجا چند نوع از بازاریابی محتوا را معرفی می کنیم که می توانید در بازاریابی دیجیتال خود، از آن استفاده نمائید:

  • محتوای متنی که در وبلاگ سایت خود قرار می دهید.
  • قرار دادن پست در شبکه های اجتماعی که در آن ها با توجه به کسب و کارتان فعالیت می کنید.
  • محتوای ویدئویی
  • محتوای تصویری
  • اینفوگرافیک
  • پادکست ها
  • محتوای تبلیغاتی

اصلی ترین نکته در ایجاد تولید محتوا عالی که به بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند، انتخاب موضوعاتی است که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد. اگر قبلاً این مسئله را انجام نداده اید، حتماً تحقیقاتی در مورد مخاطبان مورد نظر انجام داده و و اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را به خوبی می شناسید و می توانید شناسایی کنید که در هر مرحله چه نوع محتوایی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث جذب و  درگیر شدن آنان می شود.

ما می توانیم در ایجاد هر چه بهتر تولید محتوای متنی همراهتان باشیم. سری به سایت ایکاد بزنید تا در مورد دلیل اهمیت محتوا متنی اطلاعات بیشتری کسب کنید و اینکه چگونه کارشناسان ما در حوزه محتوا در آژانس دیجیتال مارکتینگ  ایکاد در اصفهان  می توانند به شما در شروع کار کمک کنند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه اکثر وب سایت ها، برای پشتیبانی از فعالیت های کمپین دیجیتال مارکتینگ خود، از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی شامل تبلیغ مطالب شما و تعامل با مصرف کنندگان هدف در کانال های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram ، LinkedIn و Pinterest و … است. این ابزار در بازرایابی دیجیتال برای کمک به کسب و کارها در افزایش آگاهی از برند، تولید محصولات، خدمات و  هدایت بیشتر و جذب مشتری استفاده می شود.

یکی از بزرگترین جذابیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که به مشاغل این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنند. اگر تجارت شما سعی در دسترسی و درگیر کردن این مصرف کنندگان در بستر اجتماعی را ندارد، مطمئناً یک فرصت طلایی را برای دستیابی به نتایج پر منفعت جدید از دست می دهید.

شبکه های اجتماعی نه تنها به عنوان یک ابزار خاص در زمینه بازاریابی دیجیتال عمل می کنند، بلکه می توانند از سایر روش های دیجیتال مارکتینگ شما نیز پشتیبانی کنند. به عنوان مثال: اگر شما در زمینه تولید محتوای الکترونیکی آموزنده، فعالیت می کنید و مباحث تولیدی شما برای مخاطب هدفتان  مسائل روانشناسی است، می توانید از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود و هدایت ترافیک به سمت سایت استفاده نمائید.

اگر می خواهید در مورد مدیریت رسانه های اجتماعی و چگونگی آن در استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود بیاموزید، حتماً سری به ایکاد بزنید در آنجا می توانید جزئیات بیشتری در مورد نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی وتبلیغات متناسب با استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار آشنا شوید.

تبلیغات PPC  یا تبلیغات کلیکی

گرچه ممکن است هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال شما، ایجاد هرچه بیشتر ترافیک ارگانیک باشد، اما تجارت شما نباید ارزش تبلیغات کلیکی(PPC) را نادیده بگیرد. تبلیغات PPC نوعی از تبلیغات است که مستلزم پرداخت هزینه در ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما به ناشر تبلیغات است که در ایران سایت هایی مانند Anetwork ،Fastclick وClickyab  هستند که در ازای هر کلیک مبلغی از شما دریافت می کنند. در سایت های خارجی هم  Google Adsیکی از محبوب ترین و موثرترین سایت های تبلیغات PPC است. Google Ads به کسب و کار شما کمک می کند تا در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر شوید.

ممکن است سؤال کنید، چرا که وقتی در حال کار برای بهبود سئوی سایت خود هستم، باید هزینه تبلیغات پرداخت کنم؟

اگرچه بهینه سازی موتور جستجو مهم است، ولی رسیدن به نتیجه دلخواه در اثر سئو کردن سایت یک مسئله زمانبر است و مدت‌ها طول می‌کشد تا گوگل به سایت شما اعتماد کند که در این زمان می توان از جادوی تبلیغات کلیکی استفاده کرد. شما با استفاده از تبلیغات PPC  می توانید با تعداد کلیک های بیشتر بازدیدهای جدیدی به دست آورید و جستجوگرها به احتمال زیاد سایت شما را پیدا می کنند.

تبلیغات PPC نه تنها ترافیک بیشتری را به سایت شما روانه می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند اطمینان حاصل کنید که صلاحیت های لازم را  بدست آورده اید. کسانی که روی تبلیغات PPC شما کلیک می کنند، مشتریانی هستند که در جستجوی موضوعاتی هستند که بیشتر مربوط به محصولات یا خدمات شما است. این بدان معنی است که آنها به احتمال زیاد به برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند.

آیا می خواهید در مورد تبلیغات PPC و نحوه عملکرد آنها در فرایند بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد دلیل تبلیغات PPC ضروری و اینکه آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ایکاد چطور در این زمینه می تواند به شما کمک کند می توانید وارد سایت ما شده و از قسمت تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ایمیل مارکتینگ در دیجتال مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از ابزارهایی است که در بازاریابی دیجیتال کار می کند. شرکت ها می توانند از ایمیل های مارک دار برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده کنند. ایمیل های بازاریابی اغلب به عنوان راهی برای افزایش آگاهی از برند ، ایجاد رهبری صنعت، ترویج رویدادها و به دست آوردن کلمه در مورد تبلیغات ویژه استفاده می شود. محتوای ایمیل های بازاریابی شما در نهایت به اهداف کسب و کار شما بستگی دارد. در اینجا فقط چند نمونه از انواع محتوای بازاریابی ایمیلی که ممکن است برای عملکرد موفق شما در حوزه  بازاریابی دیجیتال مفید باشد را به اختصار بیان می کنیم.

انواع محتواهای بازاریابی ایمیل:
  • یک خبرنامه تهیه کنید که به صورت دوره ای برای مشترکین ارسال می شود تا آخرین مطالب و به روزرسانی های کسب و کار خود را ارائه دهید.
  • هنگامی که کاربران جدید در خبرنامه شما عضو می‌شوند، یک ایمیل خوش آمدگویی ارسال کنید و به آنها بگویید که از طرف وب سایت شما باید منتظر چه نوع مطالبی باشند.
  • محتوای تبلیغاتی را در مورد فروش های فوق العاده، تخفیف های مستقیم به صندوق پیام مصرف کننده ارسال کنید و آن ها را برای بازدید از سایت خود دعوت نمائید.
  • پس از دانلود محتوای به اشتراک گذاشته شده بر روی وب سایتتان پیام تشکری برای مخاطبین خود از طریق ایمیل ارسال کنید و مطالب مرتبط به علاقه مندی مشتریان هم در همان ایمیل پیشنهاد بدهید.
  • براساس رفتار خرید مشتریان برای جذب آن ها محصولات مرتبط به علاقه مندی آن ها را از طریق ایمیل برایشان بفرستید.

در واقع شما می توانید با استفاده از این روش کاربرانی که قبلاً ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده‌اند مورد هدف‌ قرار داده و احتمال خرید آن‌‌ها را افزایش دهید.

مانند سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ذکر شده در بالا، بازاریابی از طریق ایمیل تنها به خودی خود استفاده نمی شود مطمئناً، شما می توانید یک خبرنامه ماهانه برای مشارکت در پیشبرد تبلیغات خود و یا فروش و یا تخفیف خاص از طریق ایمیل ایجاد کنید. با این حال، شما همچنین می توانید از مارکتینگ الکترونیکی برای پشتیبانی از برخی دیگر از تکنیک های تبلیغات خود، مانند بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم  برای بحث ایمیل مارکتینگ در اصفهان از متخصصین ایکاد در این زمینه بهره مند شوید.

 چرا داشتن یک رویکرد یکپارچه در بازاریابی دیجیتال مهم است :

درک چگونگی عملکرد بازاریابی دیجیتال فراتر از این است که فقط با ابزارهای بازاریابی دیجیتال آشنا شوید. اکنون که با این ابزارها  آشنا شدید و نقش هایی را که هر کدام  در کسب و کار شما ایفا می کنند، را درک کردید، وقت آن است که در مورد این مسئله صحبت کنیم که چگونه این تکنیک های بازاریابی دیجیتال، می توانند اهداف کلی کسب و کار  شما را پشتیبانی کنند.

بازاریابی چند کاناله یکپارچه رویکردی برای بازاریابی است که تمام تکنیک های موجود در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتالی شما را در هم می آمیزد تا یک تجربه یکپارچه برای مخاطبان هدف شما ایجاد کند. برای شروع ایجاد یک استراتژی یکپارچه بازاریابی دیجیتال، آیا می خواهید بدانید که چگونه هر یک از تکنیک های دیجیتالی شما می توانند در جهت رسیدن به یک هدف مشترک با هم همکاری کنند؟ به عنوان مثال، اگر هدف بازاریابی شما افزایش ترافیک در وب سایت شما باشد، ممکن است فقط چند روش در نظر بگیرید که تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال می توانند از بازاریابی وب سایت شما پشتیبانی کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تکنیک های بازاریابی دیجیتال:

  • بازاریابی محتوایی که در سایت خود مانند صفحات سایت و پست های وبلاگ خود ایجاد می کنید، به بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند ، بنابراین به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت خود برگردانید.
  • هنگامی که پیوندهایی همراه با بخش هایی از مطالب خود را در کانال های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید، می توانید برای بازگرداندن ترافیک بیشتر به سایت خود تلاش کنید. پیام های اجتماعی استراتژیک حتی می توانند به محض ورود کاربر به سایت شما، باعث تأثیرگذاری مستقیم شوند.
  • با توسعه محتوای ایمیل مارکتینگ، می توانید راه های جدیدی برای هدایت مجدد خوانندگان به سایت خود بیابید.

این فقط یک نمونه از نحوه کار هر یک از تکنیک های بازاریابی دیجیتال با هم است تا به شما در رسیدن به یکی از اهداف بازاریابی دیجیتال کمک کند. هنگامی که برای ساختن یک استراتژی یکپارچه بازاریابی تلاش می کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که پیام شما در بین پلتفرم ها با یکدیگر همخوانی دارد.
اکنون که می دانید بازاریابی دیجیتال چگونه کار می کند و چرا یک استراتژی یکپارچه بازاریابی برای تجارت شما ضروری است، زمان آن رسیده است تا برنامه ریزی  برای بازاریابی دیجیتال خود را شروع کنید. برای کمک به شما در ایجاد کمپین های بازاریابی یکپارچه مؤثر، که نتایج واقعی را به شما ارائه می دهند، تکنیک های متنوعی وجود دارد.

آیا از استراتژیهای بازاریابی کسب و کار خود مطئمن نیستید؟

تیم ما متشکل از کارشناسان بازاریابی دیجیتال می باشد، که مشکلات و مزایا و نحوه عملکرد هر کدام از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی می شناسد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان با استفاده از استراتژیهای دیجیتالی و با هدف کمک به مشاغل شما در دستیابی به بهترین نتیجه و افزایش فروش محصولات همراه شما خواهیم بود.
هم اکنون با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه تیم ما می تواند به شما در بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما کمک کند.