منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با ترکیب تیم فنی قوی و همچنین تیم هنری خلاق و با استفاده از دانش مارکتینگ، بوسیله تمامی فعالیت هایی که با گذشت زمان بر روی وب سایت و در راستای آن پیشرفت شرکت و پیشبرد اهداف مشتریان تاثیر می گذارد حرکت می کند. ایکاد استراتژی های نوین بازاریابی و برندینگ را در نظر گرفته و نام برند مشتریان خود را در فضای آنلاین و همینطور در فضای ارتقا مزیت رقابتی پیش می برد .

همانطور که میدانیم قرن حاضر رو به جهانی شدن و به سرعت رو به پیشرفت فناوری ارتباطات است پس یک شرکت دیجیتال مارکتینگ باید در راستای این تغییرات قدم بردارد. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با داشتن یک استراتژی موفق و موثر و تحلیل داده ها برای گرفتن تصمیمات درست در زمان مناسب در این زمینه شما را به اهدافتان نزدیک میکند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با ترکیب تیم فنی قوی و همچنین تیم هنری خلاق و با استفاده از دانش مارکتینگ، بوسیله تمامی فعالیت هایی که با گذشت زمان بر روی وب سایت و در راستای آن پیشرفت شرکت و پیشبرد اهداف مشتریان تاثیر می گذارد حرکت می کند. ایکاد استراتژی های نوین بازاریابی و برندینگ را در نظر گرفته و نام برند مشتریان خود را در فضای آنلاین و همینطور در فضای ارتقا مزیت رقابتی پیش می برد .

مجموعه ما کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان را برای شما با دیدگاه شما و همینطور رویکرد بازاریابی و با دید باز به علایق و سلیقه و رفتار مخاطب بازار هدف برای کسب و کار شما در نظر گرفته و یک استراتژی و برنامه اختصاصی برای شما طراحی کرده و این برنامه را برایتان پیاده سازی می کند. همچنین گزارشهای دقیقی از پیشبرد کارها را در اختیارتان قرار میدهد تا شما نیز از روند کارتان آگاه باشید.

لازم است این نکته را در نظر بگیرید که در صورت سپردن تمامی امور تبلیغاتتان به یک مجموعه هزینه های سربار و اضافی برند شما کاسته شده و مدیریت سودمندتری بر روند کارها داشته باشد.همگی ما میدانیم که مهمترین گام در دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت است اما متاسفانه شرکت هایی که کار دیجیتال مارکتینگ انجام میدهند دیگر اهمیت چندانی این مسئله مهم نمیدهند. شرکت ایکاد را می توان اینطور توصیف کرد که شرکت قدرتمند با توان بالا میباشد که تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان را پشتبانی کرده و به راحتی می تواند تمامی خدمات این حوزه را در اختیار مشتریانش قراردهد.

 

خدمات مجموعه ایکاد در اصفهان

 

– برندینگ

برندینگ دیجیتال یک ترند جهانی شده که کسب و کارها را از مدل سنتی به روشی مدرن تبدیل کرده. شما مشتریان عزیز در اصفهان می توانید با استفاده از یک برند با ذهن مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را آماده خرید کنید. متخصصین ایکاد با ساخت یک برند از کسب و کار شما حس خوب با نامی خاص را در ذهن مخاطبتان حک می کند و باعث می شود برند شما با ارزش و مقام بالایی در جامعه دیده و پذیرفته شود و همان مخاطبان را تبدیل به مشتریان وفادار کند .

نکته قابل اهمیت اینست که برندینگ و برندسازی را با هم یکی ندانیم برندینگ یعنی ذهنیتی که از یک کسب و کار در ذهن مخاطب وجود دارد و برند سازی یعنی فعالیت هایی که هویت برند را می سازد. ایکاد تمامی خدمات برای برندسازی و همچنین برندینگ را برای رونق گرفتن کسب و کار شما با افتخار به شما ارائه می دهد.

 

– طراحی سایت

برای داشتن سایتی پر بازدید و پر فروش باید از حرفه ایی های این کار کمک گرفت. صاحبان کسب و کار در اصفهان می دانند که باید از راهی معتبر و محبوب، جایگاه سایت خود را بالا ببرند. شرکت طراحی سایت ایکاد در اصفهان با تمرکز بر این حوزه و بهره گیری از نیروهای متخصص و کاردان مجموعه ایی قوی را گرد هم آورده تا بتواند خدمات پر اهمیتی چون ایجاد کمپین تبلیغاتی پیرامون نام یک سایت، ارائه آموزش سئو برای صاحبان کسب و کار، آشنایی کامل با مباحث و ساختار های گوگل و تمامی شبکه های اجتماعی و همچنین قدرت بالا در به روز نگه داری سایت و آوردن سایت در صفحه اول گوگل اشاره کرد.

 

– شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانیم شبکه های اجتماعی وسیله ایی برای رسیدن به اهداف از جمله شناسایی مسائل و تعیین راه حل ها در برقراری روابط اجتماعیست. تمامی ما به نوعی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم و شاید بخش زیادی از وقت خود را در آن بگذرانیم پس این موقعیت برای صاحبان کسب و کار بسیار کارآمد است و می توانند از آن استفاده لازم را ببرند و کسب و کار خود را در این شبکه ها معرفی کنند و شرکت را رو به پیشرفت هدایت کنند. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان با استفاده از پلت فرم های شبکه های اجتماعی به ترویج و تبلیغ کسب و کار شما کمک می کند. شما با سپردن شبکه های اجتماعیتان به ایکاد این امکان را به کسب و کارتان میدهید تا با استفاه از ابزارهای تحلیل داده ،پیشرفت و موفقیت را به خود هدیه کنید.

 

4- مشاوره

در حال حاضر روزانه میلیونها شرکت شروع به کسب و کار و تجارت می کنند . هر کدام از ما دارای فکر هایی متفاوت و خواسته های بیشمار هستیم. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در شهر اصفهان بر مبنای متدهای روز دنیا می تواند به کسب و کار شما رونق بخشیده و جایگاهی بهتر و پررنگ تری در بازار نسبت به رقبایتان برایتان فراهم کند. بهترین راه برای افزایش و یا حتی شروع کسب و کارتان دریافت خدمات مشاوره کسب و کار است تا بتوانید بوسیله آن به اهداف خود دست یابید.مشاوران ما در مورد بازار کسب و کار شما در فضای آنلاین تحقیق کرده اطلاعات بدست آمده را تجزیه و تحلیل می کنند و بوسیله تحلیل داده ها در راستای اهداف کسب و کارتان و ماندگاری شما در صحنه و همچنین برای بیشتر دیده شدن و در نهایت ساخت برندتان در فضای به شما مجازی کمک کنند .

 

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان

گاهی افراد دیجیتال مارکتینگ را داشتن یک شبکه اجتماعی و یک سایت زیبا و قابل ملاحظه و در بهترین  حالت تبلیغ کسب و کار در وب سایتهای پر بازدید می دانند اما باید در نظر گرفت که اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ موفقی داشته باشیم نیاز است علاوه بر گزینه های یاد شده از ده ها فاکتور و حتی عوامل دیگر استفاده کرده تا در نهایت بتوانیم برندمان را در دنیای آنلاین بسازیم، آن را حفظ کرده و پیشرفت کنیم.

در معرفی شرکت ایکاد می توان اینطور عنوان کرد که این شرکت با داشتن خلاقیت بالا در پیدا کردن ایده جدید برای برندسازی و طراحی سایت و مدیریت شبکه های اجتماعی و نگاه مدرن به تمامی پروژه های در دست کار در این حوزه و همچنین ایجاد هویت اختصاصی برای تمامی کسب کارها در اصفهان و مهمترین مسئله متعهد بودن به کسب رضایت کارفرما می تواند گامی بلند در راستای رسیدن به اهداف مشتریان باشد.اگر بدنبال نیروی متخصص و پویا برای پیشبرد استراتژی های خود هستید شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان با تمامی امکانات در دسترسش مانند نیرو های قوی و قدرتمند شما را در این راه یاری می کند.