منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در سال 1399 افتخار همکاری در زمینه باز طراحی وب سایت شرکت بازرگانی ایران سوق را داشته است. شرکت بازرگانی ایران سوق با داشتن جایگاه جهانی از لحاظ قیمت و کیفیت و برخورداری از گواهینامه های (گواهینامه ایزو 9001 ،گواهینامه ایزو14001،گواهینامه ایزو 45001،گواهینامه IMS،کارت بازرگانی،گواهینامه مدیریت کیفیت) در صادرات انواع سنگ […]

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در سال 1399 افتخار همکاری در زمینه باز طراحی وب سایت شرکت بازرگانی ایران سوق را داشته است.

شرکت بازرگانی ایران سوق با داشتن جایگاه جهانی از لحاظ قیمت و کیفیت و برخورداری از گواهینامه های (گواهینامه ایزو 9001 ،گواهینامه ایزو14001،گواهینامه ایزو 45001،گواهینامه IMS،کارت بازرگانی،گواهینامه مدیریت کیفیت) در صادرات انواع سنگ های ساختمانی به سراسر جهان با فراهم نمودن بستر مناسبی جهت حمل و نقل محصولات سنگی از ایران به اقصی نقاط جهان روند خرید را برای شرکت های تجاری سنگ تسهیل نموده  و تمام کسب و کارهایی که در زمینه سنگ های ساختمانی مشغول به فعالیت هستند می توانند بدون واسطه با سفارش به شرکت ایران سوق محصولات خود را با مناسبترین قیمت فراهم کنند.

شرکت بازرگانی ایران سوق :

مجموعه شرکت بازرگانی ایران سوق در سال 2012 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه مصالح ساختمانی با هدف فروش به اقصی نقاط  دنیا شروع کرد.

در آغاز فعالیت برون مرزی با ارسال انواع سنگ کوپ به کشورهای چین و هند جایگاه خود را به عنوان صادر کننده سنگ تثبیت نمود؛ شرکت بازرگانی ایران سوق با کسب اعتبار جهانی پا را فراتر گذاشته و در حال حاضر با داشتن طیف گسترده ای از مشتریان از اقصی نقاط جهان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده سنگ های ساختمانی شناخته می شود.

مجموعه فعالیت های شرکت بازرگانی ایران سوق :

مجموعه بازرگانی ایران سوق با داشتن دو معدن سنگ مرمریت رز احرار؛تراورتن دهشیر و مسئولیت فروش و صادرات بیش از 20 کارخانه تولید سنگ مرمریت و تراورتن را بر عهده دارد.

شرکت بازرگانی ایران سوق با عرضه انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ های اسلب و تایل و کوپ مرمر ؛مرمریت؛ تراورتن ,گرانیت, بازالت مرمر، و …. با پیشی گرفتن از رقبا در کیفیت و قیمت جهانی فرصتی را برای شرکت ها، پیمانکاران و سازندگان ساختمانی داخلی ایجاد کرده که بتوانند بدون واسطه محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

باز طراحی وب سایت شرکت بازرگانی ایران سوق توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد:

در دنیای امروزی با توجه به رقابت بالا و گستردگی کسب و کارها بر بستر اینترنت هیچ کسب و کاری به تنهایی نمی تواند در حوزه دیجیتال مارکتینگ رشد نمائید. از اینرو یکی از وظایف مهم در این زمینه و رقابت با سایر شرکت های تجاری همتا همکاری با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد البته همکاری بین آژانس دیجیتال مارکتینگ و یک کسب و کار امری ضروری و دو طرفه می باشد.

از اینرو شرکت بازرگانی ایران سوق با چشم انداز فراهم آوردن پلتفروم آنلاین عمده فروشی انواع سنگ به منظور ارتباط بدون واسطه خریداران به فروشندگان که باعث تسهیل در تهیه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شده با افتخار شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد را برای همراهی در این مسیر برگزیده است.

خدمات باز طراحی وب سایت که توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد صورت گرفته :

مجموعه ای از خدماتی که در باز طراحی وب سایت شرکت ایران سوق انجام گرفته به شرح زیر است:

• مشاوره بازاریابی دیجیتال (شامل زیرمجموعه های آن مثل مشاوره طراحی سایت در زمینه صادرات سنگ و مشاوره سئو )
• طراحی سایت و امنیت وب سایت با وردپرس
• طراحی وب سایت به زبان عربی
• طراحی وب سایت با اصول سئو
• پشتیبانی از وب سایت
• درج اطلاعات در وب سایت
• طراحی سازگار با موبایل (ریسپانسیو)
• ارائه سورس کدها به مشتری