منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروزه با فراگیر شدن آموزش های آنلاین و فعالیت استارتاپ ها در این حوزه، دنیای تدریس و آموزش تحول چشمگیری داشته است. با توجه به دغدغه مجموعه بلدیاب با هدف اینکه وب سایت بلدیاب بتواند قسمتی از نیاز مردم جامعه که مربوط به یادگیری است را برطرف نماید؛ شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان برخود […]

امروزه با فراگیر شدن آموزش های آنلاین و فعالیت استارتاپ ها در این حوزه، دنیای تدریس و آموزش تحول چشمگیری داشته است.

با توجه به دغدغه مجموعه بلدیاب با هدف اینکه وب سایت بلدیاب بتواند قسمتی از نیاز مردم جامعه که مربوط به یادگیری است را برطرف نماید؛ شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در اصفهان برخود داشت تا در این راستا و راه اندازی وب سایت بلدیاب در کنار تیم بلدیاب در جهت توسعه و بهبود بخشیدن این ایده و استارتاپ فعالیت نماید.

استارتاپ بلدیاب یک سامانه آنلاین موفق در کشور است که امکان ارتباط معلم و شاگرد به صورت تدریس خصوصی حضوری یا تدریس خصوصی آنلاین به سهولت فراهم شده است و شماره تماس بسیاری از معلم ها در دسترس شاگردان قرار می گیرد تا بتوانند مستقیم با استاد ارتباط برقرار کنند.

این وب سایت با ایده پل ارتباطی بین هنرجو، اساتید و آموزشگاه ها کمک می کند تا شاگرد و استاد در هر زمینه ای با صرفه جویی در زمان و حذف فاصله ها همدیگر را در بستر وب پیدا کنند.

وب سایت بلدیاب برای رفع چه نیارمندیهایی شکل گرفت ؟

استارتاپ بلدیاب این امکان را به اساتید و آموزشگاه ها می دهد که بتوانند آگهی تدریس خصوصی یا دوره‌های آموزشگاه خود را در وب سایت بلدیاب ثبت کنند. تا کاربرانی که در فضای اینترنت و همچین فضای مجازی به دنبال معلم خصوصی یا دوره‌های آموزشگاه در شهر خود هستند؛ بتوانند نیاز خود را از این طریق برطرف کنند.

در مجموع می توان گفت وب سایت بلدیاب برای موارد زیر قابل استفاده است :

1- اساتید خصوصی، معلمین و مدرسین و افراد متخصص در حرفه و مهارتی می توانند با ثبت نام در وب سایت بلدیاب تمامی دوره های خصوصی خود را ثبت کنند تا دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که به دنبال تخصص و مهارتی هستند اطلاعات مربوط به کلاس های خصوصی مدنظر خود را که شامل هزینه تدریس ، زمان جلسه، تعداد جلسات و … دریافت کرده و در صورت نیاز به معلم خصوصی با اساتید مربوطه از طریق تماس ارتباط مستقیم برقرار کنند.

می توانید برای اطلاعات بیشتر از قسمت راهنمای ثبت نام اساتید در وب سایت بلدیاب استفاده نمائید.

2- مراکز آموزشی و آموزشگاه ها با ثبت نام در وب سایت بلدیاب امکان ثبت تمامی دوره های تشکیل شده در آموزشگاه خود را ثبت کنند و دانشجویان با جستجو بتوانند از طریق وب سایت بلدیاب اطلاعات مربوط به استان ، شهر، آدرس آموزشگاه، دوره آموزشی مدنظر و … دریافت کرده و با ارتباط مستقیم ازطریق اطلاعات وارد شده توسط آموزشگاه بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.
می توانید برای اطلاعات بیشتر در وب سایت بلدیاب از قسمت راهنمای ثبت نام آموزشگاه ها استفاده نمائید.

3- دانشجویان، دانش آموزان و همه افرادی که به دنبال آموزش مهارت، تخصص، کلاس درسی خاصی هستند می توانند با جستجو در وب سایت بلدیاب دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی، کلاس های آموزشی مد نظر آگاه شده و بهترین آموزشگاه و معلمین خصوصی و متخصصین را در سایت بلدیاب انتخاب نمایند و با آن ها بدون هیچ هزینه ای در تماس باشند.

مزایای استفاده از وب سایت بلدیاب :

اگر به دنبال دوره های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاهای استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب اساتید و آموزشگاه های که دوره شما را برگزار می کنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آن ها تماس بگیرید و به صورت حضوری یا آنلاین با آنها کلاس برگزار کنید.

بلدیاب هیچ محدودیتی برای تخصص‌های قابل تدریس در نظر نگرفته و حتی ریز‌ترین شاخه‌ها مانند آجر چینی، تنظیم موتور، چرم دوزی، ریاضیات مهندسی، جوشکاری زیر آب، بافت فرش و . . . را که امکان معرفی آن در سامانه‌های دیگر وجود ندارد را نیز در بر می گیرد.

این وب سایت قادر خواهید بود تخصص خود را در زمینه‌های درسی مثل ( تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست و …) و در هر مقطعی (دبستان, دبیرستان ,دانشگاه ) و حتی در رشته‌های غیر درسی مثل موسیقی، ورزش، روانشناسی، مدیریت، کسب و کار و … )معرفی نموده .

هم اکنون بیش از هزار معلم، دبیر، استاد و مدرس خصوصی فعال خانم و آقا و آموزشگاه های معتبر سراسر کشور در وب سایت بلدیاب ثبت نام کرده اند و کاربران این سایت می توانند در هریک از این حوزه ها بهترین دوره های آموزشگاه، مدرس و معلم های خصوصی را استخدام کنند و از کلاس های با کیفیت آن ها بهره مند شوند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ وپیاده سازی استارتاپ بلدیاب توسط دیجیتال مارکتینگ ایکاد :

مجموعه خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد برای پیاده سازی وب سایت بلدیاب به شرح زیر می باشد:

  1. مشاوره استارتاپ (مشاوره کسب و کار آنلاین ، مشاوره )
  2. مشاوره دیجیتال مارکتینگ 
  3.  مشاوره طراحی وب سایت
  4.  مشاوره سئو وب سایت
  5.  مشاوره برندینگ
  6.  برندسازی
  7. طراحی استراتژی برند
  8.  شعار برند
  9. طراحی لوگو
  10.  نام برند / تگ لاین سازمان
  11. تحلیل و آنالیز رقبا
  12. طراحی وب سایت
  13. سئو و بهینه سازی وب سایت(بررسی و شناسایی، تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی وب سایت بر اساس کلمات کلیدی هدفمند)
  14.  تولید و انتشار محتوای مناسب وب سایت
  15. پشتیبانی فنی و قابل اعتماد وب سایت\
  16. تبلیغات کلیکی (PPC)
  17. بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing