منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 11 دقیقه

اگر شما صاحب یک وب‌سایت هستید و به دنبال راه‌حلی هستید تا تبدیل خود را بالا ببرید، صفحه فرود دقیقاً همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. در این مقاله درباره صفحه فرود صحبت می‌کنیم و درک شما را از صفحه فرود بهبود می‌بخشیم. نحوه عملکرد صفحات فرود در بازاریابی و چگونگی استفاده از آن برای فروش را بیان می‌کنیم.

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی پیوند در یک ایمیل، تبلیغات یا در شبکه‌های اجتماعی روی آن فرود بیایند. هدف landing page، دریافت اطلاعات کاربران است که با پیشنهاد تخفیف محصول یا عضویت در سایت به دست می‌آید. یک عنصر مهم برای هر صفحه فرود دکمه فراخوان عمل است که برای یک عمل خاص طراحی‌شده است.

لندینگ پیج چیست؟ یک وب‌سایت تک‌صفحه‌ای است که مخاطب را به سمت یک اقدام واحد سوق می‌دهد. ویژگی اصلی که صفحات فرود را از سایر صفحات متفاوت می‌کند، هدف واحدی است که برای این صفحات در نظر گرفته می‌شود. هدف اصلی این صفحات تولید سرنخ (که از طریق لینک‌هایی که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و ایمیل قرار داده می‌شود) و تبدیل این سرنخ به خریداران و مشترکین وب‌سایت است. روند این تبدیل سرنخ به خریدار با دکمه فراخوان عمل و فرم‌های ثبت‌نام صورت می‌گیرد. اگر تمایل دارید درباره صفحات فرود بیشتر بدانید تا پایان مقاله با ما همراهی کنید.

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که با هدف بازاریابی و یا کمپین‌های تبلیغاتی ایجاد می‌شوند. هدف از طراحی این صفحات جذب بازدیدکنندگان وب‌سایت، ارائه کالا و خدمات به بازدیدکنندگان است. تشویق کاربران به سمت یک هدف از پیش تعیین‌شده برای انجام یک اقدام دلخواه از دیگر اهداف landing page است. صفحه فرود باعث افزایش تولید و فروش کسب‌وکارها می‌شود و هر صفحه بر روی یک فراخوان متمرکز است.

علت نام‌گذاری این صفحه با عنوان landing page، به‌این‌علت است که بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی پیوند موجود در یک تبلیغ و یا کمپین بازاریابی در این صفحه فرود می‌آیند. وقتی بازدیدکنندگان یک کمپین را به یک landing page دنبال می‌کنند، روی دکمه فراخوان عمل (call to action) کلیک کرده و اقدامات موردنظر را انجام می‌دهند، این یک تبدیل است.

از صفحات فرود برای جمع‌آوری اطلاعات مخاطبین، پیشنهاد تخفیفات، معرفی محصولات جدید و فروش خدمات استفاده می‌کنند. هدف صفحه فرود همیشه فروش محصولات نیست بلکه گاهی اوقات انتقال پیام خاصی است. همچنین می‌توانید پیوند مربوط به landing page را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. عنصر مهم برای هر صفحه فرود، دکمه فراخوان عمل (call to action) است که یک پیوند یا دکمه متنی است و به بازدیدکنندگان می‌گویند که چه اقدامی انجام دهند و به سمت یک فعالیت خاص حرکت کنند.

صفحات فرود با سایر صفحات وب‌سایت شما متفاوت هستند. در سایر صفحات وب‌سایت شما، بازدیدکنندگان به جستجو در سایر صفحات وب‌سایت ترغیب می‌شوند تا محتوای سایت را عمیق‌تر درک کنند. اما در صفحات فرود بازدیدکننده به ماندن در همان صفحه تشویق می‌شوند تا اقدامی که برای آن در نظر گرفته‌شده را انجام دهند. صفحات فرود در مسیر محتوای همیشه سبز وب‌سایت قرار ندارند. landing page در یک‌لحظه خاص در یک تبلیغات به دنبال هدفی خاص در بین مخاطبان هدف است.

چگونه یک صفحه فرود طراحی کنیم؟

در ابتدا این سؤال را مطرح کنید: چه کسی مخاطب صفحه فرود شماست؟ هدف از طراحی این صفحه چیست؟
صفحه‌های فرود همچنان یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که بازاریابان از آن استفاده می‌کنند. هرچند صفحات فرود به سایر صفحات وب شباهت دارند، اما هدف آن‌ها همان‌طور که گفته شد با سایر صفحات متفاوت است. این ابزار قدرتمند برای حفظ و جذب مشتری با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی و طراحی سایت استفاده می‌شود. از صفحات فرود برای ترویج محصولات جدید، افزایش فروش محصولات و جمع‌آوری داده از طریق فرم‌ها استفاده می‌شود.

هریک از عناصر landing page را طوری طراحی کنید که مخاطب را به سمت دکمه فراخوان عمل یا پر کردن فرم ترغیب کند. صفحه فرود باید ساده باشد. سعی کنید در این صفحه محتوای مهم را ایجاد کنید. فرم را تعداد کمی فیلدهای الزامی پر کنید. دکمه فراخوان عمل را در مکان مناسب قرار دهید تا یک صفحه کارآمد داشته باشید. در اینجا ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که کمک می‌کند لندینگ پیج عالی ظاهر شود و به‌خوبی تبدیل شود:

نکات مهم در طراحی صفحه فرود

سادگی بصری

در landing page شما باید توجه کاربر را به عناصر اصلی در این صفحه جلب کنید. پس سادگی بصری باید در تمام عناصر لندینگ پیج در نظر گرفته شود. حفظ ظاهر ساده در طراحی  landing pageمهم است زیرا باعث بهبود تمرکز بازدیدکننده می‌شود و به نمایش گزاره ارزش کمک می‌کند.

  • در طراحی لندینگ پیج دکمه فراخوان عمل باید در قسمتی از صفحه به‌صورت جداگانه قرار گیرد. این کار باعث می‌شود بازدیدکنندگان به‌راحتی بر روی دکمه فراخوان عمل تمرکز کنند.
  • سادگی بصری در طراحی landing page فراخوان عمل و حفظ و نگه‌داری کاربر را آسان می‌کند.
  • سادگی بصری طراحی لندینگ پیج با نمایش عناصر به‌گونه‌ای که باعث برجسته شدن آن‌ها شود ، کنتراست ایجاد می‌کند.
  • سادگی بصری با طراحی لندینگ پیج درست باعث می‌شود کاربر به ادامه خواندن هدایت شود.

عناوین جذاب و کوتاه

محتوا قسمت اصلی یک landing page است که برای طراحی صفحه فرود باید نکاتی را برای محتوا در نظر گرفت. شما باید بتوانید در همان چند ثانیه اول بازدیدکننده را جذب و متقاعد کنید در صفحه بماند. محتوای شما باید یک پیام ضروری و یا یک ارزش را درباره محصولات شما به بازدیدکننده منتقل کند. یک landing page خوب باید یک پیشنهاد قوی داشته باشد و بتواند دلیل ارزش پیشنهادی را واضح و مختصر توضیح دهد.

طراحی صفحه فرود

عنوان صفحه و زیر عنوان بهترین موقعیت برای شرح ارزش پیشنهاد شما هستند. عنوانی که شما برای صفحه فرود انتخاب می‌کنید اولین گزینه‌ای است که بازدیدکننده مشاهده می‌کند. پس انتخاب یک عنوان مناسب روشی مؤثر برای جذب بازدیدکننده است که آن‌ها را درگیر کنید، در غیر این صورت شما آن‌ها را از دست خواهید داد. شما از عنوان برای بیان کردن اصل پیشنهاد استفاده می‌کنید.

اگر نیاز به توضیحات بیشتری درباره ارزش پیشنهادی دارید،آن را در زیر عنوان مطرح کنید. عنوان landing page مانند یک قلاب عمل می‌کند که می‌تواند بازدیدکننده را جذب و یا آن را از دست بدهد.
شما باید برای انتخاب عنوان مناسب در landing page موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • عنوانی را انتخاب کنید که بتواند مخاطب را قانع و جذب کند.
  • عنوان شما باید کوتاه اما به‌طور واضح هدف را بیان کند.
  • عنوان باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که احساس فوریت را به مخاطب منتقل کند.

استفاده از تصاویر و فیلم در طراحی صفحه فرود

نمایش تصاویر مربوط به محصولات و خدمات، به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا درباره محصولی که خریداری می‌کنند درک بهتری پیدا کنند. تحقیقات در مورد تأثیر فیلم بر روی صفحات فرود نشان می‌دهد که تأثیر فیلم‌ها بیشتر از تصاویر ثابت است. فیلم‌ها به سئو کمک می‌کنند، تعامل کاربر را حفظ می‌کنند و محصول یا خدمات را برای بازدیدکنندگان بهتر توضیح می‌دهند و اطلاعات بیشتری را در اختیار بازدیدکننده قرار می‌دهند.

landing page

تصاویر و فیلم‌های مربوط به محصول و خدمات در صفحه فرود، باعث می‌شوند بازدیدکننده برای انجام هدفی که برای دکمه فراخوان عمل در نظر گرفته‌شده است ترغیب شود و اقدام کند. نمایش تصاویر و فیلم مربوط باعث ارتباط بازدیدکننده با هدف می‌شود. همچنین استفاده از فیلم در طراحی لندینگ پیج جایگزین استفاده از متن طولانی شده که باعث بازدهی بالا در نرخ تبدیل می‌شود.

فراخوان عمل قوی

فراخوان عمل (CTA) یک اصطلاح در بازاریابی است که به بازاریاب این امکان را می‌دهد تا مخاطب را به سمت هدفی که می‌خواهد سوق دهد. فراخوان عمل به مرحله بعدی که بازاریاب قصد دارد مخاطب را به سمت آن هدایت کند اشاره می‌کند. فراخوان عمل می‌تواند با فروش ارتباط مستقیمی داشته باشند.

CTA دکمه‌هایی هستند که به‌طور مثال تخفیفات محصولات را نمایش می‌دهند. CTA بازدیدکننده را هدایت می‌کند که برای فرایند خرید روی دکمه خرید کلیک کنند و یا می‌تواند آن‌ها را به سمت سایر محصولات و خدمات کسب‌وکار هدایت کند.همچنین فراخوان عمل می‌تواند برای گزینه‌ای غیر از فروش محصولات به کار رود.

dessign landing page

به‌طور مثال CTA می‌تواند پیشنهاد عضویت در یک خبرنامه و یا بازدید از محصولات جدید باشد. عباراتی که در CTA گنجانده می‌شود باید یک پیام بازاریابی را به‌صورت شفاف منتقل کند. دکمه فراخوان عمل جز اصلی صفحه فرود است که به‌عنوان پل ارتباطی محصول یا خدمت تجارت شما و بازدیدکننده عمل می‌کند. برای داشتن یک دکمه فراخوان خوب به نکات زیر توجه کنید:

  • برای بهتر دیده شدن و راحتی کاربر دکمه CTA را بالای صفحه قرار دهید.
  • برای هدایت و جلب‌توجه کاربر به دکمه CTA از تصاویر نشانه‌های بصری استفاده کنید.
  • از عبارات تأکیدی استفاده کنید مانند “اکنون شروع کنید” استفاده کنید.
  • رنگ روشن را برای دکمه فراخوان عمل انتخاب کنید.

طراحی صفحه فرود ریسپانسیو

وب‌سایت‌های ریسپانسیو به یک استاندارد در صنعت تبدیل‌شده‌اند و صفحات فرود نیز از این قاعده مستثنی نیستند. منظور از وب‌سایت‌های ریسپانسیو همان طراحی رابط کاربری و تجربه کاربر در تلفن‌های همراه و تبلت است. طراحی سایت ریسپانسیو صفحه فرود کاملاً ضروری است. صفحه فرود باید به‌راحتی در تلفن‌های همراه پیمایش شود. داشتن یک سایت مناسب ریسپانسیو تبدیل شما را دو برابر می‌کند، زیرا فعالیت‌های وب از تلفن همراه گسترش پیداکرده است. landing page باید در صفحه موبایل زیبا ظاهر شود و سرعت بارگیری سریع و کاربری خوبی داشته باشد.

لندینگ پیج های ریسپانسیو با کمپین‌های تبلیغاتی که منجر به بازدید می‌شوند، ادغام می‌شوند. همچنین صفحات فرودی که ریسپانسیو هستند از ترافیک تلفن همراه و تبلت ها بهره‌مند می‌شوند. درنتیجه این طراحی سایت باعث بالا بردن نرخ تبدیل خواهد شد.

استفاده از افراد در صفحات فرود

تحقیقاتی که درباره استفاده از تصاویر انسانی در طراحی وب شده است، نشان‌دهنده این نکته است که کاربران وب‌سایت‌هایی که دارای چهره افراد هستند را وب‌سایت قابل‌اعتمادتری می‌دانند. استفاده از تصویر افراد واقعی به‌جای اشیا به همدلی بیشتر بازدیدکننده با موضوع می‌شود. ایجاد ارتباط عاطفی از طریق تصویر یک تکنیک بسیار قدرتمند است.

صفحه فرود

افراد معمولاً تصمیمات خود را به‌صورت ناخودآگاه و احساسی می‌گیرند و این تکنیکی کمک‌کننده برای landing page است. برای جلب‌توجه کاربر به CTA، یک روش کاربردی و عالی استفاده از تصویر افرادی است که به‌عنوان صفحه و دکمه‌های فراخوان عمل اشاره می‌کنند. این روش نرخ تبدیل صفحات فرود را بالا می‌برد.

جنبه روان‌شناختی

انگیزه و خواسته‌های افراد انتخاب افراد را شکل می‌دهد. این گزینه‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی هستند و روش‌هایی برای تأثیرگذاری بر انتخاب افراد وجود دارد:

  • استفاده از متن تأثیرگذار
  • استفاده از عنوان که باعث افزایش اعتبار و اطمینان شود.
  • استفاده از ابزارهایی مانند نشان اعتماد برای ایجاد احساس اطمینان در کاربر
  • استفاده از رنگ مناسب برای دکمه فراخوان عمل
  • عناصر اصلی انتخابی شما برای صفحه فرود، مانند عنوان و دکمه فراخوان عمل باید احساس اضطرار را برای کاربر ایجاد کند.

رنگ

رنگ‌ها از دیدگاه روانشناسی و بازاریابی اهمیت بسیاری دارند. با توجه به محصول یا خدمات که ارائه می‌کنید، از رنگ‌هایی استفاده کنید که پیام درست را منتقل کنند. نمادگذاری رنگ را هنگام هدف قرار دادن جمعیت‌های مختلف در نظر بگیرید. فرهنگ‌های مختلف رنگ‌ها را متفاوت تفسیر می‌کنند، بنابراین آنچه برای فرهنگ برخی کاربران مفید است ممکن است برای دیگری مؤثر و کارآمد نباشد. رنگ‌ها در نحوه احساس و عملکرد ما و همچنین در روانشناسی ما تأثیر زیادی دارند. استفاده از رنگ‌های مناسب رابط کاربری را بهبود می‌بخشد و به راهنمایی رفتار کاربران کمک می‌کند ، درنتیجه باعث بهبود تبدیل صفحه فرود می‌شود.

چه چیزی یک صفحه فرود را مؤثرتر می‌کند؟

محدود کردن پیمایش

تعداد عناصری که در صفحه فرود خود قرار می‌دهید را کاهش دهید. بازدیدکنندگان شما باید روی پر کردن فرم متمرکز شوند. با حذف کردن عناصر ناوبری وب‌سایت، کاربر بر روی محتوای ارائه‌شده در صفحه فرود متمرکز می‌شود. طراحی landing page باید تمیز و واضح بدون گزینه‌های اضافه مانند منوهای بازشونده باشد. یک لندینگ پیج با طراحی مناسب تمام اطلاعات لازم برای تبدیل بدون وجود گزینه اضافه، را ایجاد می‌کند. شما باید به این نکته دقت کنید که اطلاعات اضافی ممکن است بازدیدکننده را تحت‌فشار قرار دهد.

پس اطلاعات اساسی که به‌عنوان راهنما برای کاربر باشد را در طراحی لندینگ پیج استفاده کنید. اطلاعات کلیدی را در لندینگ پیج ارائه کنید. یک روش برای افزودن اطلاعات بیشتر بدون ایجاد فشار در کاربر، استفاده از ویدئو است. پیشنهاد مهم خود را با استفاده از متن برجسته کنید و برای ارائه جزئیات بیشتر از یک فیلم در صفحه استفاده کنید. اگر کاربر تمایل به اطلاعات بیشتری داشته باشد با کلیک کردن ویدئو می‌تواند به آن دست پیدا کند.

اشتراک‌گذاری صفحه فرود

لینک اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را به لندینگ پیج اضافه کنید تا بازدیدکنندگان تشویق شوند محتوای لندینگ پیج شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

ایجاد ارزش

اگر پیشنهادی که در صفحه فرود قرار می‌دهید ارزشمند باشد بازدیدکنندگان در ازای پیشنهاد شما اطلاعات تماس خود را در برگه‌ها تکمیل می‌کنند. شما باید از خود سؤال کنید، آیا این پیشنهاد ارزشمندی است؟ باید مطمئن شوید پیشنهاد شما برای بازدیدکنندگان جذاب است یا خیر؟ یکی از راه‌های اطمینان داشتن از ارزش این است که محتوایی که بازدیدکننده قرار است دریافت کند را مستقیماً در صفحه‌نمایش دهید.

فرم کوتاه

هنگامی‌که یک کاربر از سایت شما دیدن می‌کند شما به‌عنوان یک بازاریاب آنلاین قصد دارید تا آنجا که می‌توانید از آن‌ها داده جمع‌آوری کنید. شما از فرم‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران استفاده می‌کنید. برای داشتن یک landing page خوب شما هر چه عناصر و آیتم‌های کمتری داشته باشید موفق‌تر هستید. هرچه فرم شما طولانی‌تر باشد و گزینه‌های بیشتری داشته باشید، شانس کمتری برای پر کردن فرم دارید و جذب مشتری را کاهش می‌دهید.

صفحه فرود

کوتاه نگه‌داشتن فرم; نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد. شما باید فرم را طوری طراحی کنید که کاربران در کمترین حالت ممکن; قسمت‌های ضروری فرم را تکمیل کنند. اگر اطلاعات تکمیلی دیگری که غیرضروری هستند نیاز دارید; می‌توانید در صفحه تشکر از بازدیدکننده بخواهید تا آن‌ها را پاسخ دهند.

طراحی ساختار مرتب و تمیز

ساختار طراحی لندینگ پیج تأثیر به سزایی در اثربخشی صفحه فرود و بالا بردن تبدیل دارد.

شما در هنگام طراحی لندینگ پیج باید به این نکته توجه کنید که هدف اصلی شما; باید ایجاد سهولت در تبدیل یک بازدیدکننده باشد. بنابراین انتخاب عناصر باید به‌گونه‌ای باشد که در جهت هدف تبدیل; کار کنند.

با در نظر گرفتن نکات طراحی صفحه فرود; شما باید هوشمندانه از تصاویر رنگی و چشم‌نواز استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید رنگ انتخاب‌شده برای دکمه فراخوان عمل و پس‌زمینه; تضاد داشته باشند. برای کشف مؤثرترین طرح برای صفحه فرود; رنگ‌های و مکان و سایز مختلف را برای عناصر صفحه بررسی کنید.

آزمایش

برای اینکه بدانید landing page به‌خوبی طراحی‌شده است یا خیر; باید آن را آزمایش کنید. بدون انجام تست landing page مؤثر به دست نمی‌آید.

باید بررسی کنید که آیا landing page شما به‌درستی کار می‌کند؟

چه اشتباهاتی وجود دارد. شروع به آزمایش کنید; چندین بار صفحه را تست کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید.

طراحی لندینگ پیج مناسب برای سئو

صفحات فرود سئو شامل تمام خصوصیات صفحه فرود هستند و برای تبدیل ایجادشده‌اند، اما از نظر سئو نیز مناسب هستند. با انجام سئو صفحات فرود شما، رتبه‌بندی بالاتری در صفحات جستجو پیدا خواهد کرد. پیاده‌سازی اصول سئو باعث می‌شود تجربه کاربری  landing page بالا رود نکات که باید در سئو صفحه فرود رعایت کنید مشابه روش برای هر وب‌سایت دیگری است. نکته مهم استفاده از کلمات کلیدی است.

اگر نکات را رعایت و کاربران را در نظر بگیرید، می‌توانید یک طراحی لندینگ پیج مناسب برای سئو داشته باشید و عملکرد آن را به‌طور قابل‌توجهی بهبود بخشید. البته لازم نیست که هر landing page مناسب سئو باشد. اگر قصد دارید از لندینگ پیج خود به مدت طولانی استفاده کنید، قطعاً باید سئو را در نظر بگیرید.

انتشار صفحات فرود در دامنه خود

برای بهره‌مندی از مزایا سئو صفحات فرود را دامنه خود منتشر کنید . این یک گام مهم و اساسی است.

اگر از سرویس شخص ثالث برای landing page استفاده کنید; احتمال دستیابی به رتبه‌بندی را به صفر می‌رسانید. هنگامی‌که از دامنه خود برای صفحه فرود استفاده می‌کنید; اطمینان کاربران افزایش می‌یابد. در این صورت کاربران مجبور به ترک وب‌سایت شما نیستند و این تبدیل را بالاتر می‌برد.

بهینه‌سازی URL صفحه فرود

URL باید کوتاه و دقیق باشد تا کاربران برای یادآوری آن دچار مشکل نشوند. URL صفحه فرود شما همچنین باید دارای یک کلمه کلیدی قدرتمند باشد; تا بتواند برای موتورهای جستجو جذاب باشد.

همچنین برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی باید آدرس‌ها کوتاه و منطقی باشند. از کلمات کلیدی در URL استفاده کنید; تا موتورهای جست‌وجو landing page شما را در رتبه‌بندی بالاتر قرار دهند.

کلمه کلیدی

ابتدا باید بفهمید کدام کلمات کلیدی باارزش‌ترین و مرتبط‌ترین کلمات هستند. پس سعی کنید در گوگل جست‌وجو کنید تا کلمات مرتبط و جدیدی را که با موضوع هم‌خوانی دارند پیدا کنید. یا از ابزارهای موجود برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنید. باید کلمات کلیدی را پیدا کنید موضوع و محتوای انتخابی شما برای صفحه فرود را به‌درستی توصیف کند. پس از تجزیه‌وتحلیل کلمات باید در پایان در مورد مناسب‌ترین کلمات کلیدی تصمیم بگیرید. پس از انتخاب کلمه کلیدی در عنوان، زیر عنوان و توضیحات landing page استفاده کنید.

عنوان قدرتمند و ارزشمند

شما برای جذب و نگه‌داشتن مخاطبین خود; فقط 8 ثانیه وقت دارید. بنابراین شما باید بهترین عنوان را برای landing page انتخاب کنید; تا بتوانید در 8 ثانیه بر آن‌ها تأثیر بگذارید. عنوانی قدرتمند و چشم‌نواز با کلمات کلیدی اصلی خود بنویسید; به‌راحتی بازدیدکنندگان را برای خواندن مطالب بیشتر جذب خواهید کرد.

عنوان اصلی خود را با تگ H1 مشخص کنید;  این نکته را به یاد داشته باشید هر سایت یک عنوان اصلی نیاز دارد.

در توضیحاتی که در صفحه فرود قرار می‌دهید; از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به‌راحتی موتورهای جست‌وجو ترافیک را به سایت شما هدایت کنند.

تصاویر SEO friendly

تصویر جز مهم و جدایی‌ناپذیر در طراحی صفحه فرود است; که تضمین می‌کند landing page ازنظر بصری برای کاربران جذاب است. به همین علت; باید نکات سئو تصویر را انجام دهید تا برای موتورهای جست‌وجو قابل‌تشخیص باشد.

موتورهای جست‌وجو با تشخیص تصاویر مشکل‌دارند پس از برچسب برای تصویر استفاده کنید. در صورت امکان; کلمه کلیدی اصلی را به برچسب اضافه کنید.

خلاصه

این مقاله با پاسخ دادن به سؤالات کلیدی شما در مورد صفحات فرود; کمک کرد تا با نکات مهم برای طراحی این صفحات فرود برای جذب و حفظ مخاطب آشنا شوید. در حال حاضر; این صفحات محبوب‌ترین ابزاری است که بازاریابان برای جمع‌آوری سرنخ استفاده می‌کنند. هدف این صفحات; تبدیل بازدیدکننده به خریدار و فروش محصولات است. استفاده از تکنیک‌های مختلف بازاریابی و طراحی; تأثیر بسزایی در جذب کاربران دارد. استفاده از صفحات فرود، تبدیل بالا و نتیجه گرا را تضمین می‌کند.

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و قصد دارید تا صفحه فرود برای وب‌سایت خود ایجاد کنید، می‌توانید برای طراحی صفحه فرود با شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان تماس بگیرید. تمام این نکات مفید هستند و می‌توانید در صفحه خود به کار ببرید. اما به یاد داشته باشید در بازاریابی همه‌چیز در حال تغییر مداوم است. شما باید تست و بررسی مداوم داشته باشید تا بتوانید آنچه برای کسب‌وکار شما بهتر است را پیدا کنید.