منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید اتفاقی بزرگ برای این دوش رکت به همراه خواهد داشت که از جمله خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با خدمات و توانایی های این دو شرکت آشنا شده و در صورت نیاز معرفی کسب و کارتان را به آن ها بسپارید.

با توجه به نیاز روز افزون شرکت ها و آژانس ها برای بکار گیری نیروهای مجرب و پایین آوردن هزینه های جاری شرکت، شرکت ها روش جدیدی پیدا کرده اند تا با به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات و برای تامین زنجیره پیشبرد کارها و رسیدن به اهداف و مقاصد سازمانشان با یکدیگر همکاری کنند. علاوه بر این اکثر شرکت ها نیاز به همکاری با شرکتی مرتبط با حوزه کاری خود را در خود احساس میکنند که در بعضی بخش هایی که به کارشان مرتبط است ولی خود به تنهایی توانایی انجام آن را ندارند، نمیتوانند نیاز مشتری را رفع نموده و گاها بدلیل این که مشتری ترجیح می دهد که کارش را به یک شرکت بسپارد، نه اینکه بین چند شرکت تقسیم کرده و با چند نفر در ارتباط باشد؛ همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید اتفاقی بزرگ برای این دو شرکت به همراه خواهد داشت که از جمله خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با خدمات و توانایی های این دو شرکت آشنا شده و در صورت نیاز معرفی کسب و کارتان را به آن ها بسپارید.

همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید

بدلیل اینکه نیازمند صرف زمان بوده و مهمتر از آن هزینه ی بالاتری را می طلبد، پس شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید برآن شدند تا این نیاز را برای مشتریان برآورده و تمامی خدمات از جمله طراحی، چاپ و برنامه نویسی و طراحی وب سایت را به کمک یکدیگر انجام داده و بتوانند پکیج کاملی از خدمات را به مشتریانشان ارائه دهند.
در همین راستا شرکت طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پر سفید بر آن شدند تا با توجه به رویکردی پیش فعال در جهت برنامه ریزی ها و تعیین خط مشی های مشترک و بوجود آوردن هماهنگی در میان فعالیت ها و فرآیندهای مرتبط شرکت ها در زنجیره تامین قرار گرفته و با یکدیگر در حوزه های مختلف همکاری و برای پیشبرد مقاصد خود راه را برای یکدیگر هموار کنند.

معرفی خدمات دیجیتال مارکتینگ ایکاد

انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ بوسیله یک تیم متخصص و پویا هزینه های جانبی و اضافی شما را کاهش خواهد داد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد همواره آماده کمک در جهت افزایش فروش و رونق کسب و کار شماست.
همانطور که می دانید و با آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد آشنایی دارید می دانید که این شرکت بیشترین تمرکزش بر روی طراحی، سئو و پشتیبانی سایت همچنین تولید محتوا و پشتیبانی شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، یوتیوپ، اینستاگرام، آپارات و … می باشد. همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید می تواند در این حوزه نیز خدمات فراوانی به مشتریانشان ازائه دهند.
بخش بندی خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد بصورت ذیل می باشد:

تحلیل طراحی و پیاده سازی وب سایت و اپلیکیشن

آژانس سئو و دیجیتال مارکتینگ ایکاد با همکاری و یاری آژانس تبلیغاتی پر سفید، با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص با استفاده از برنامه ها و امکانات بروز دنیا، سایتتان را تحلیل کرده و مشکلات و نقاط ضعف و همچنین نقاط قوت وب سایتتان را به شما نشان می دهد. در صورت نداشتن وب سایت یا طراحی وب سایت جدید دیجیتال مارکتینگ ایکاد می تواند بوسیله تحلیل و بررسی نیاز شما و بازار هدفتان بهترین وب سایت و یا اپلیکیشن مورد نیازتان را طراحی و پیاده سازی می کند و درصورت نیاز از آن تا هر زمان که بخواهید پشتیبانی خواهد کرد.

دیجیتال مارکتینگ و سئو وب سایت

تمام سعی شرکت سئو, طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایکاد و شرکت تبلیغاتی پرسفید بر آن است که با دانش و تخصص در زمینه سئو سایت از تکنیک های سئو کمک گرفته تا برند شما را جزء 10 نتیجه جستجوی اول موتورهای جستجوی پراستفاده مانند گوگل قرار دهد. همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید در این زمینه با توجه به طراح های گرافیک پر قدرت و ایده پرداز و همراهی برنامه نویسان دیجیتال مارکتینگ ایکاد می تواند شما را در رسیدن به این هدف همراهی کند.

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و گاها می توان به عنوان فروشگاه بسیار پر درآمد و کسب و کاری موفق از آن یاد کرد. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با همکاری آژانس تبلیغاتی پرسفید، بوسیله نیروهای بسیار پویا با اطلاعاتی بسیار بروز و دقیق می تواند شما را در حوزه مدیریت شبکه های اجتماعی یاری دهد و با استفاده از اطلاعات بالا برای بازار کار شما و برای کسب و کارتان محتوای اصولی، مناسب، خوانا ،جذاب و با گرافیک زیبا تولید کند.

معرفی خدمات آژانس تبلیغاتی پرسفید

آژانس تبلیغاتی پرسفید بواسطه تجربه زیاد و نیروهای متخصص و کارآمد توانسته در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار خوش درخشیده و نیازهای مشتریانش را به نحو احسنت برآورده نماید. این تیم با حدود 15 سال سابقه و استفاده از نیروهای جوان که دوران جوانی و نوجوانی خود را در این حوزه گذرانیده اند و در حال حاضر با پختگی کاری بالا همیشه به دنبال بروز ترین روشهای تبلیغات و بازاریابی هستند فعالیتهای خود را با سریعترین زمان و حرفه ایی ترین مهارتها پی میبرد و این امر در پیشرفت آژانس نقش قابل توجهی داشته است. همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید هدف هایی را از جمله بالا بردن سطح در این حوزه ها را دنبال می کند.
بخش بندی خدمات شرکت سئو، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ایکاد بصورت ذیل می باشد:

طراحی و تبلیغات

آژانس طراحی و تبلیغاتی پرسفید در مبحث طراحی انواع لوگو تایپ و نشانه های تصویری، طراحی های صنعتی انواع اسناد کاغذی، طراحی و چاپ انواع پروژه های فضای باز و لارج فرمت، طراحی و چاپ کتاب، طراحی و چاپ اختصاصی تقویم های دیواری و رومیزی طراحی و چاپ انواع لوح های فشرده و کلیه فعالیت های طراحی و چاپی دارای نمونه کار و رزومه و قوی بوده و با استفاده از کادری مجرب در حوزه طراحی شما را در پیشبرد شرکتتان یاری می کند.

تولید نرم افزار

همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید در این حوزه نیز مزایایی به همراه خواهد داشت که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد. ساختن نرم افزار آن هم در دنیای آنلاین امروزی مسئله ایی بسیار مهم قلمداد می شود. آژانس تبلیغاتی پر سفید در حوزه ساخت سی دی های آموزشی، گزارشهای عملکرد، معرفی محصولات و عملکرد ویژه موسسات و شرکت ها و مجموعه های کاربردی از قبیل مجموعه موسیقی، نرم افزار، فیلم و … و همچنین مجموعه های شخصی می تواند با شما همکاری داشته باشد.

فیلم و مستند

آژانس طراحی و تبلیغاتی پرسفید در حوزه های زیر فعالیت دارد:

  • فیلمنامه نویسی و کارگردانی
  • تصویر و انیمیشن
  • صدابرداری
  • تصویربرداری
  • ساخت و مونتاژ انواع تیزر های تبلیغاتی
  • تدوین انواع فیلم های مستندهای توصیفی، تبلیغاتی و کلیپ های کوتاه  .

دیجیتال مارکتینگ

شرکت پر سفید با همکاری شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ ایکاد در مبحث دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی بصورت گسترده فعالیت دارد این دو شرکت با همکاری یکدیگر و با کادری بسیار مجرب و کاردان در حوزه تولید محتوا تولید وب سایت، مدیریت و پشتیبانی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، معرفی و پیدا کردن بازار هدف شرکت ها در این حوزه فعالیت کرده و مشتریان خود را تا رسیدن به اهدافشان یاری می کنند. همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید را می توان از بهترین اتفاقات در این حوزه دانست چرا که آژانس تبلیغاتی پر سفید با تکیه بر ایده های نو و طراحی های زیبا می تواند دیجیتال مارکتینگ ایکاد را یاری رساند.

وب سایت

اگر با شرکت تبلیغاتی پرسفید با همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ و سئو ایکاد کار کرده باشید می دانید که همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید، با همکاری و فعالیت های مشترک و با استراتژی های یکسان می توانند برای داشتن وب سایتی پر بازده و با سوددهی بالا به شما کمک کرده و بطور واضح و عیان این مورد را به شما نشان خواهند داد.

از آنجایی که کاربران به موتورهای جستجو از قبیل یاهو و گوگل اعتماد دارند و حضور داشتن در دنیای وب را به حضور در رتبه های اول سایت های پر مخاطب می دانند این دو شرکت ( دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پر سفید ) بر آن شدند تا این نیاز مشتریان را برآورده کرده و بهترین بازدهی را با توجه به بازار کار و بازار هدف برای مشتری به ارمغان بیاورند. شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ ایکاد در حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت به آژانس تبلیغاتی پرسفید یاری رسانده و و هر دو در هر زمینه ایی که تخصص داشته باشند به دیگری کمک میکنند تا بتوانند بهترین خدمت را به مشتری ارائه دهند. همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد و آژانس تبلیغاتی پرسفید می تواند شما را به رویایتان برای فروش خدمات و محصولاتتان یاری کند.