منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 5 دقیقه

حوزه ارز دیجیتال و بازار ارزهای دیجیتال روز به روز سهم بیشتری از زندگی ما را تصرف می‌کند و این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. رمز ارزها زندگی ما انسان ها را تحت تاثیر قرار دادند و با استفاده از مبادلات بین مرزی روش جدیدی برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی شکل گرفته است. در […]

حوزه ارز دیجیتال و بازار ارزهای دیجیتال روز به روز سهم بیشتری از زندگی ما را تصرف می‌کند و این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد. رمز ارزها زندگی ما انسان ها را تحت تاثیر قرار دادند و با استفاده از مبادلات بین مرزی روش جدیدی برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی شکل گرفته است.

در سال 2021 ارزش بازار رمز ارزها نزدیک 770 میلیارد دلار به بیش از 2/2 تریلیون دلار رسید. با رشد روز افزون پروژه های مختلف بر بستر رمز ارزها انتظار رشد قیمت ارزهای دیجیتال دور از انتظار نخواهد بود.
پیشرفت سریع تکنولوژی و بازارهای مالی از یک سمت و تحریم های مرزهای ارتباطی از سمت دیگر،کشور عزیزمان را در از نظر اقتصادی در شرایط حساسی قرار داده است.

ایرانیکارت با تشکیل تیمی از جوان های با انگیزه و متخصص برای ساده سازی داد و ستد و ارتباطات در بستر فضای مجازی در راستای شکست تحریم ها و کمک به هموطنان بیش از 20 سرویس و ابزار مورد تحریم را در اختیار کاربران خود قرار داده اند تا کسب و کار خود در سطح بین المللی ارتقا دهند، در همین راستا شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد که در زمینه طراحی سایت سفارشی و مشاوره بازراهای مالی فعالیت می کند با تیم حرفه ای خود افتخار همکاری با شرکت ایرانیکارت در حوزه دیجیتال را داشته و اقدام به راه اندازی وب سایت بر پایه مبادلات ارز دیجیتال نمونده است.

پلتفرم طراحی شده در حوزه دیجیتال توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد امکان فراهم کردن سیستم خرید و فروش امن و لحظه ای اختیار کاربران قرار داده که در سریعترین زمان و با کمترین هزینه به خرید و فروش رمز ارزها بپردازند.

 

وب سایت ایرانیکارت در حوزه دیجیتال :

وب سایت ایرانیکارت کلیه خدمات مربوط به حوزه دیجیتال از جمله : کارت های اعتباری (ویزا کارت، مستر کارت، گیفت کارت، دبیت کارت)، خدمات پی پال، خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین …، تمامی خدمات مربوط پرداخت های ارزی و بین المللی، تعیین وقت سفارت و بسیاری از خدمات بین المللی را انجام می دهد.

ارز دیجیتال این روزها در کل دنیا توانسته است جایگاه بسیار گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف به دست آورد. اگر بخواهیم در مورد اصلی‌ترین کاربرد آن صحبت کنیم، باید بگوییم که این ارز هیچ تفاوتی با پول واقعی ندارد.
ارز دیجیتال یک واحد پولی بین‌المللی است و مربوط به کشور خاصی نیست.

لذا به راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توان در تمامی کشورها از آن استفاده کرد.در حال حاضر ارز دیجیتال توانسته در بسیاری از زمینه ها و کسب و کارهای مختلف جایگاه بسیار گسترده ای به دست آورد.اصلی ترین کاربرد ارز دیجیتال جایگزین شدن با پول واقعی می باشد.

 

کاربردهای ارز دیجیتال در صنایع مختلف جهان :

ارزهای دیجیتال با توجه به محبوبیتی که در حوزه دیجیتال  پیدا کرده اند پول های الکترونکی با امنیت بسیار زیاد هستند که کاربردهای زیادی نیز دارند و در بسیاری از صنایع اساسی جهان، تغییراتی چشم‌گیر ایجاد کرده اند. از جمله این کاربردها می‌توان به یافتن روش‌های جدیدی برای انتقال مالکیت املاک و مستغلات، مدیریت ناوگان حمل‌ونقل دریایی که در زیر به مارد مهم اشاره می شود:

 

کاربرد ارز دیجیتال در خریدهای اینترنتی :

امروزه بسیاری از سایت ها در سرتاسر جهان، اپلیکیشن های موبایل و فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش و خود را در حوزه دیجیتال بر پایه ارز دیجیتال انجام می دهند.
رمز ارزها در واقع با هدف پرداخت های اینترنتی بدون دغدغه و نگرانی از کلاهبرداری های اینترنتی به صورت امن به وجود آمدند. و مانند پول فیزکی در فضای مجازی برای معاملات و داد و ستدها با سهولت مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از شرکت های بزرگ در داخل کشور برای فعالیت های برون مرزی خود به شرکت ایرانیکارت اعتماد نموده از جمله این شرکت ها می توان به : بازار، شاتل، اسنپ، مبین نت، کاله، پالاز، دانشگاه شهید بهشتی، سیب اپ اشاره نمود،

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در زمینه ارزهای دیجیتال با همکاری شرکت ایرانیکارت موفق به طراحی و راه اندازی وب سایت بوفکوین شده تا کاربران به اطمینان خاطر خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را انجا دهند.
شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد می تواند شما را در زمینه مشاوره کسب وکار، مشاوره طراحی سایت وردپرس ، سرمایه گذاری بر روی کسب و کارها همراهی نماید تا بهترین تصیصم را برای ورود به حوزه دیجیتال داشته باشید.

 

انجام معاملات در سطح بین الملل:

یکی از بارزترین ویژگی های ارز دیجیتال قرار گرفتن آن در معاملات بین المللی می باشد. ارز دیجیتال بدون توجه به مرز و مالکیت تبدیل به واحد پول بین المللی شده است. و این امکان را به تمامی صنایع و کسب و کار های خرد و کلان می دهد که از هر کجای جهان به مبادلات مالی بپردازند.

ارز دیجیتال در مقایسه با پول فیزیکی مرزهای پرداخت های الکترونیکی و امن را گذرانده و در حال حاضر بسیاری از سهام ها و داد و ستدها از طریق ارز دیجیتال صورت می گیرد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با داشتن مشاورین متخصص در زمینه سرمایه گذاری بر روی کسب و کارها می تواند شما را همراهی کرده. و سرمایه گذاری روی بهترین ارزهای دیجیتال را به شما پیشنهاد و آموزش دهند.

 

خدمات وب سایت ایرانیکارت شامل چه موارد می باشد :

در زیر به برخی از مهم ترین خدمات شرکت ایرانیکارت که بر پایه ارز دیجیتال می باشد می پردازیم:

 

خدمات پرداخت بین المللی شامل :

  • انتقال پول بسیار سریع با مانی گرام.
  • افتتاح حساب پی پال (شخصی) یکی از بزرگترین سیستم های آنلاین مالی.
  • شارژ نمودن حساب پی پال خود.
  • خریدو فروش دلار اسکریل، Skrill یک سیستم مالی بین المللی است.
  • شارژ انواع دبیت کارت ها از جمله شارژ ویزا کارت / شارژ مستر کارت

 

ارائه خدمات پرداخت آنلاین:

انجام پرداخت ارزی در سایت های خارجی (پرداخت دلاری از طریق ویزا کارت، مستر کارت و پی پال در وب سایت های خارجی)
خرید مستقیم از وب سایت خارجی از جمله آمازون وebay و تحویل در ایران
خدمات مربوط به گوگل ادز :

  • مشاوره تبلیغات در گوگل
  • ساخت اکانت گوگل ادز
  • شارژ اکانت گوگل ادز
  • ساخت کمپین‌های تبلیغاتی

 

ارائه خدمات پرداخت آزمونهای بین المللی:

  • پرداخت هزینه آزمون GRE
  • آزمون تاییدیه پزشکان برای فعالیت در آمریکا (USMLE)
  • پرداخت هزینه آزمون تافل TOEFL iBT

 

ارائه خدمات مسافرتی:

  • رزرو هتل های خارجی را به صورت آنی و با کمترین هزینه از طریق وب سایت Booking.com
  • رزرو خانه های شهری به جای استفاده از هتل از طریق وب سایت AirBNB
  • خرید بلیط پروازهای خارجی از طریق سایت های معتبر خارجی

 

ارائه خدمات مربوط به پرداخت سفارت ها:

  • پرداخت هزینه لاج (Lodge) استرالیا (Australia)
  • پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس (Visa 4UK)
  • پرداخت هزینه سویس فی ویزای آمریکا (SEVIS Fee)
  • پرداخت هزینه گرین کارت آمریکا(USCIC)
  • پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا (MRV Fee)
  • پرداخت هزینه‌های سفارت کانادا
  • پرداخت هزینه اقامت و گرین کارت دانمارک (Denmark)

 

همکاری دیجیتال مارکتینگ ایکاد با وب سایت ایرانیکارت :

شرکت دیجیتال مارکتینک ایکاد در حوزه دیجیتال در زمینه طراحی وب سایت ، اپلیکیشن، سئو وب سایت ، سرمایه گذاری بر روی کسب و کارها ، مشاوره کسب و کار ، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره مدیریت شبکه های اجتماعی در اصفهان، طراحی سایت وردپرس ، مشاوره استارتاپ، مشاوره طراحی دکوراسیون کسب و کارها ، مشاوره بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال  مشغول به فعالیت می باشد و با توجه به اینکه داشتن یک وب سایت خوب برای معرفی کسب و کارها و ارائه خدمات و محصولات یک امر ضروری و با اهمیت است و وب سایت های فعال در زمینه ارز دیجیتال بسیار محدود می باشند از اینرو شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد برای اینکه خرید امن و آسانی را برای کاربران فراهم آورد افتخار همکاری با مجموعه ایرانیکارات را داشت و اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت بوفکوین که یکی از موفق ترین ها در حوزه ارزهای دیجیتال است نمودند.

هدف از طراحی وب سایت و ارائه چنین پلتفرمی توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد :

  • محبط کاربری ساده و راحت که در دسترس کاربران قرار داده شود. تا بتوانند خرید و فروش راحتی داشته باشند.
  • خرید و فروش سریع رمز ارزها در مدت زمان کوتاه
  • پشتیبانی و پیگیری شبانه روزی از راه های مختلف از جمله تماس تلفنی و چت آنلاین
  • مشاهده لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال
  • خریدوفروش در بستری امن با خیال آسوده و مطمئن
  •  داشتن کیف پول اختصاصی و مدیریت آن توسط خود کاربران

شما می توانید با مشاورین ایکاد در حوزه دیجیتال با شماره تماس ها و فرم درخواست مشاوره در وب سایت یا از طریق شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را ارسال نمائید تا در اسرع وقت کارشناسان مجموعه ایکاد با شما تماس بگیرند.