منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 12 دقیقه

در عصر کنونی تبلیغات در اینستاگرام از انتخاب، به یک ضرورت تبدیل‌شده است. مشاوران تبلیغات موثر در اینستاگرام اشخاصی هستند که با توجه به فعالیت‌های زیادی که در اینستاگرام داشته‌اند توانسته‌اند تجارب زیادی پیدا کنند و می‌توانند شمارا دررسیدن به اهدافتان کمک نمایند. آنها می توانند شما را که تازه برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام اقدام کرده اید راهنمایی کنند.

در عصر کنونی تبلیغات در اینستاگرام از انتخاب، به یک ضرورت تبدیل شده است. هر پیج برای ابتدای کار خود نیاز به یک شخص ماهر دارد تا بتواند آن ها را در رسیدن به اهدافشان کمک نماید. مشاوره تبلیغات اینستاگرام با راهنمایی و آموزش، می تواند فضای مناسب تبلیغات را در پیج ایجاد کند و همچنین با بررسی گزینه های تبلیغاتی مناسب کسب و کار شما، بهترین آن را انتخاب و پیشنهاد می دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه تبلیغات موثر در اینستاگرام و مهارت های مشاور تبلیغات در اینستاگرام را برای شما بیان کنیم.

مشاور تبلیغات در اینستاگرام کیست؟

مشاوران تبلیغات موثر در اینستاگرام اشخاصی هستند که با توجه به فعالیت های زیادی که در اینستاگرام داشته اند توانسته اند تجارب زیادی پیدا کنند. آنها می توانند شما را که تازه برای دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام اقدام کرده اید راهنمایی کنند. همچنین مشاور تبلیغات در اینستاگرام کمک می کند تا از ابتدای ورود با قدرت در میدان اینستاگرام حاضر شوید و پیروز رقابت باشید.

مهارت های مشاور تبلیغات در اینستاگرام

از وظایف مشاور تبلیغات در اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بتواند چرایی تبلیغ در اینستاگرام را برای شما توضیح دهد.
  • شما را با هدفی که برای آن می خواهید تبلیغ کنید، آشنا کند.
  • راه های ایجاد فضای تبلیغاتی و انجام آن را به شما آموزش دهد.
  • چگونه خدمات شما را به یک برند تبدیل کند.
  • نحوه ایجاد تبلیغات موثر را نشان دهند.
  • برای انتخاب بهترین تبلیغات به شما کمک کند.
  • در ایجاد کمپین ها همراه شما باشد.
  • شما را در انجام تبلیغات ارزان قیمت راهنمایی کند.
  • جدول تعرفه های قیمت تبلیغات در اینستاگرام را به شما نمایش دهد.

در ادامه می خواهیم مهارت های مشاور تبلیغات در اینستاگرام را بطور کامل برای شما توضیح دهیم؛ تا با انتخاب بهترین مشاور تبلیغات در اینستاگرام بتوانید به سرعت جایگاه خوبی در اینستاگرام پیدا کنید و آن را تثبیت کنید.

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام به سرعت در حال رشد است و به نظر نمی آید که بزودی متوقف شود. تقریبا تعداد شرکت هایی که از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند، تقریبا چند برابر شده است. از سال 2017 تاکنون حدود 1 میلیون اکانت با استفاده از ویژگی های پروفایل تجاری در اینستاگرام تبلیغ می کنند. این همه رشد باور نکردنی همه یک دلیل خوب دارد و آن هم ویژگی های جذاب اینستاگرام است. بنابراین اینستاگرام علاوه بر رشد کسب و کار، بصورت قابل توجهی پول هم به ارمغان می آورد. هین امر نشان دهنده میزان اهمیت وجود مشاور تبلیغات در اینستاگرام است.

اهداف تبلیغات در اینستاگرام

نحوه ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام

راه ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام توسط راهنمایی مشاور تبلیغات در اینستاگرام برنامه ریزی می شود که باتوجه به نقاط قوت و ضعف رقبا تدوین شده است. راه های ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام، عواملی هستند که رقیبان به آن ها کمتر توجه می کنند. هیچوقت فراموش نکنید یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار، آشنایی به رقبا و نحوه کارکرد آن ها است.  تبلیغات اگر موثر اجرا شوند می توانند به طرز قابل توجهی باعث پیشرفتتان بشود.

راه های ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام:

  • تبلیغات را بر اساس استراتژی های برند بسازید.

تبلیغات اینستاگرامی نباید در خلا ایجاد شوند. یعنی شما باید مطمئن شوید که تبلیغ صورت گرفته از استراتژی برند و بازاریابی شرکت شما پیروی کند. تبلیغات باید پشتیبان برند باشند نه متضاد آن. استراتژی چهارچوب عملکرد را نشان می دهد اگر کاری خارج از این چهارچوب شکل بگیرد می تواند خسارت های جبران ناپذیری به پیکره پیج شما وارد کند. بطور مثال فالوورهای فیک علاوه بر آنکه شما را به سرحد مقصود نمی رساند باعث می شود طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، پیجتان رو به افول و نابودی برود.

  • تصاویر را در قسمت اصلی کمپین قرار دهید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه رسانه های تصویری است. پس قطعا عکس، از تبلیغات موثر در اینستاگرام به حساب می آید. تلاش کنید عکس هایی که استفاده می کنید خلاقانه و جاذبه های زیادی داشته باشد. همچنین از موضوع مرتبط بودن عکس ها با متن محتوا غافل نشوید. فراموش نکنید عکس هایی که در اینستاگرام استفاده می کنید باید باکیفیت و در سایزهای استاندارد باشد تا نتیجه لازم را فراهم بیاورند.

  • استفاده از کلید واژه ها و هشتگ های مناسب.

هشتگ عبارت کلیدی بعد از # هستند که به کاربران کمک می کند محتوا را مطابق علایق خود مرتب کنند. ضربه زدن به هشتگ ها کاربران را به صفحه ای می رساند که تمام تصاویر برچسب خورده با همان هشتگ را نشان می دهد. بنابراین فکر کنید که دوست دارید تصاویر شما کجا ظاهر شوند پس هشتگ ها را مرتبط با همانجا انتخاب کنید.

  • از آمار رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

بیشتر سایت های رسانه های جمعی داده هایی را در مورد پست هایی که بهترین عملکرد را برای شما دارند و همچنین روز و زمان پست هایی که بیشترین بازدید را داشته، نمایش می دهد. مشاوران در این قسمت می توانند دریابند که چه نوع تبلیغاتی بهترین و بیشترین بازتاب را داشته است و کاربران شما در چه مواقعی بیشتر فعالیت ذاشته اند. با دانستن این موارد برنامه ریزی برای تبلیغات آسان می شود.

گزینه تبلیغ در اینستاگرام

مشاور تبلیغات در اینستاگرام به شما راهنمایی می کنند که برای شروع تبلیغات موثر در اینستاگرام به چه برنامه هایی نیاز دارید تا بتوانید فضای مناسب تبلیغات را در پیج خود ایجاد کنید. برنامه Power Editor Face Book’s در ایجاد بستر تبلیغاتی در اینستاگرام که در ادامه بیان می کنیم به شما کمک می کند.

  • مراحل ایجاد بستر تبلیغاتی در اینستاگرام
    • حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوکی که خود ادمین آن هستید متصل نمایید.
    • به صفحه تنظیمات اینستاگرام رفته و گزینه Instagram Ads را انتخاب نمایید.
    • بعد از تایید حساب کاربری توسط ایمیل وارد Power Editor بشوید.
    • انتخاب یکی از گزینه های: کلیک کردن بر روی آدرس سایت، نصب برنامه روی گوشی و یا نمایش از مرحله بعدی است.
    • جامعه هدف خود را از طریق زبان و موقعیت پیدا کنید.
    • حالا گزینه CTA را مشاهده می کنید: با ما تماس بگیرید؛ رزرو کنید؛ دانلود کنیدو… گزینه مد نظر را انتخاب نمایید.
    • بر اساس هزینه مد نظر گرفته نوع کاربری خود را که پرمیوم باشد یا رایگان انتخاب کنید.
    • حالا تبلیغ خود را با یک تصویر زیبا و جذاب آغاز کنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

از آن جایی که اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات است. و این شرکت به اندازه شرکت اصلی آن یعنی فیسبوک، یک پلتفرم تبلیغاتی بزرگ به حساب می آید. برای تبلیغات خود می توانید از این شبکه بزرگ بدون هزینه زیادی استفاده نمایید. به پنج صورت می توانید تبلیغات موثر در اینستاگرام انجام دهید. که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم:

  • تبلیغات بصورت عکس

بهترین شرط شما برای موفقیت در اینستاگرام استفاده از عکس های خیره کننده و با کیفیت است. باید در قالب مربع اینستاگرام عکس هایی انتخاب بشود که از نظر بصری ساده ولی جذاب و خلاقانه هستند. این رویکرد حتی برای برندهای خسته کننده هم می تواند مخاطب جذب کند. برای استفاده از عکس های اینستاگرامی می توانید از سه نوع ابعاد استفاده کنید؛ 1- 1080*1080(1:1مربعی)، 2- 1350*1080(4:5عمودی)، 3- 566*1080(1.91:1افقی). اما بهترین اندازه برای استفاده عکس در اینستاگرام حالت مربعی است. اما ابعاد عکسی که برای استوری استفاده می شود باید 1080*1920 باشد.

  • تبلیغات ویدئویی

اینستاگرام در ورژن های قدیم خود ابتدا محدودیت زمان 15 ثانیه و سپس 60 ثانیه ای داشت. البته محدودیت یک دقیقه ای هنوز وجود دارد ولی برای فیلم هایی بیشتر از این زمان می توان از قابلیت IG tv استفاده کرد. انتخاب ویدئوهای مناسب و نحوه انجام آن توسط مشاوره انجام می شود. البته دقت کنید اگر دوست دارید توسط IG TV در صفحات جستجو نمایش داده شوید، ویدئوهای بیشتر از ده ذقیقه را در این قسمت به نمایش بگذارید. زیرا طبق الگوریتم اینستاگرام فیلم های کمتر از 10 دقیقه در IG TV در صفحات جستجو نمایش داده نمی شوند.

  • تبلیغات اسلایدی

آگهی اسلایدی به قرار دادن 2 الی 10 تصویر یا ویدئو در پست ها اشاره دارد. کاربران می توانند با جابجایی صفحه آنها را مشاهده نمایند. این تصاویر یا ویدئو ها باید باهم مرتبط بوده و پیوستگی داشته باشند. استفاده از عکس های نامرتبط بازدید کننده را ناراحت و از پیج شما دور می کند. هیچ وقت فراموش نکنید که بازدیدکنندگان پیج شما افراد باهوشی هستند پس برای جذب آن ها از ترفند گول زدن استفاده نکنید.

  • تبلیغ بصورت نمایش اسلاید

این تبلیغ مانند تبلیغ ویدئویی است با این تفاوت که از مجموعه تصاویر ثابت تشکیل شده و قابلیت اضافه کردن صوت را هم دارد. این مجموعه تصاویر می توانید مطلبی که می خواهید را بصورت ویدئویی به بازدیدکنندگان منتقل کند.

  • تبلیغ در استوری

تبلیغ در استوری اینستاگرام یکی از جدیدترین روش های تبلیغ است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که عکس ها و فیلم های خودساخته را به اشتراک بگذارند. این قابلیت برای زمانی است که شما نمی خواهید فیلم یا عکس را بصورت ثابت در پیج خود قرار دهید. استوری، تبلیغ را به مدت 24 ساعت به معرض نمایش می گذارد. ابعاد عکسی که برای استوری استفاده می شود باید 1080*1920 باشد. استوری به دلیل اینکه صمیمی تر است در جذب مخاطب بسیار موفق تر عمل می کند.

  • تبلیغات مجموعه ای

برای الهام بخشیدن به مخاطبان می توانید آنها را مجبور به اکتشاف کنید. با استفاده از یک داستان یکپارچه که مجموعه ای از تصاویر و ویدئو ها یا ترکیبی از هردو را شامل می شود می تواند مخاطبان را به پیگیری ترغیب کند. البته این تبلیغات مجموعه ای باید بصورت پست های مجزا و در روزهای متوالی استفاده شود تا بیننده را میخکوب پیج بکند.

  • تبلیغات در جستجوها

برای ورود به قسمت اکسپلورر یا سرچ اینستاگرام باید از محتوای مورد علاقه کابران استفاده کنید. زیرا که مطابق الگوریتم اینستاگرام پست هایی در این قسمت به نمایش در می آیند که مورد علاقمندی بازدیدکنندگان بوده است. پس علاوه بر افزایش فعالیت های پیج باید از مطالبی استفاده کنید که مخاطب را جذب می کند. البته این مطالب نباید غیراصولی و خلاف کسب و کار شما باشد بلکه باید با این موارد همسویی داشته باشد و مخاطب را محبور به تعامل بکند.

  • ایجاد کمپین تبلیغاتی

برای ایجاد کمپین های تبلیغات موثر در اینستاگرام به یک اکانت فیسبوکی نیاز است. هرکمپین اینستاگرامی مطابق با استراتژی خاص کسب و کار طراحی شده است. اگر به دنبال ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید حتما با آژانس های دیجیتال مارکتینگ مانند ایکاد (مشاور تبلیغات در اینستاگرام) مشورت کنید. تا آن ها در این زمینه به شما مشورت داده و طراحی درست کمپین تبلیغاتی را انجام دهند. که در ادامه درباره کمپین ها به اختصار صحبت می کنیم.

مدیریت کمپین تبلیغاتی

یکی از تبلیغات موثر در اینستاگرام تشکیل کمپین های تجاری هستند. وقتی شما به عنوان مدیر یک کمپین تبلیغاتی تشکیل می دهید؛ لازم است که یک هدف را انتخاب کنید. حالا این اهداف می تواند گسترش نام برند و آشنا کردن آن، ایجاد ترافیک ورودی به پیج و یا نصب برنامه فروشگاهی خود باشد. شما با کمک مشاور تبلیغات در اینستاگرام باید بفهمید که بر اساس اهداف تجاری خود، چه نوع کمپینی را اجرا کنید.

مشاور تبلیغات در اینستاگرام

انواع کمپین تجاری

  • آشنایی

اگر هدف شما آشنا کردن افراد با برند و کسب و کارتان است می توانید از این کمپین تبلیغاتی استفاده کنید. این کمپین برای نمایش دادن برند بصورت مکرر و دیده شدن استفاده می شود. افراد در این کمپین فقط با محصولات معرفی شده، آشنایی پیدا می کنند. در این کمپین تشویقی برای خرید ایجاد نمی شود.

  • ایجاد توجه

این کمپین برای افزایش بازدیدکنندگان و ترافیک ورودی پیج مناسب است. برای افزایش کلیک وب سایت و ارزشمند شدن در چشم رقیبان از این کمپین استفاده کنید.

  • تبدیل

اگر هدف شما افزایش فروش است این کمپین بی شک بهترین کمپین برای این کار است. در این کمپین باید بازدیدکننده را به خریداران واقعی تبدیل کنید.

راه های ایجاد کمپین های تبلیغاتی

اینستاگرام یک پله پرتاب هیجان انگیز است و یکی از سریع ترین مکان های رشد است. برای درک موفقیت در یک کمپین، باید بدانید که چه عواملی در جستجوی کاربران تاثیر گذار است.

  • تصمیم گیری

بدون استراتژی هدفمند دست به کاری نزنید. اگر ندانید که تلاش های خود را کجا متمرکز کنید وقت و هزینه زیادی را هدر می دهید. برای تصمیم گیری باید به 4 چیز فکر کنید: هدف، تاکتیک، جدول زمانی و مجموع هزینه ها.

  • هدف

اول از همه باید بدانید هدف از ایجاد کمپین چیست و می خواهید باایجاد کمپین به چه چیزی برسید. البته بسیاری، اهداف ایجاد کمپین را افزایش فروش می دانند. اما بخاطر داشته باشید که علاوه بر افزایش فروش باید بتوانید مخاطبان را جذب کنید و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. پس تلاش کنید تا احساسات مخاطبان را تهییج کرده و آن ها را به برند خود علاقمند کنید.

  • جدول زمانی

پیج اینستاگرامی خود را بصورت بلند مدت بسازید ولی برای کمپین های تبلیغاتی از استراتژی های کوتاه مدت استفاده کنید بطور مثال تصمیم بگیرید چه زمانی به پایان برسد و  چه نتیجه ای حاصل شده باشد. این حس به تیم انگیزه می دهد تا همه چیز به موقع انجام شود.

  • مجموع هزینه

اگر برای هزینه خود و سرمایه گذاری آن مطمئن نیستید می توانید با مبلغ کم و آزمایشی کمپین خود را راه اندازی کنید و سپس در صورت لزوم بودجه خود را افزایش دهید. بودجه شما هرچقدر است برای آن برنامه ریزی کنید تا در پایان متعجب نشوید.

  • آشنایی با مخاطبان

اولین گام برای ایجاد یک کمپین موفق، داشتن آگاهی عمیق نسبت به مخاطبان است. شما باید بدانید آن ها به دنبال چه چیزهایی هستند، چگونه تعامل دارند و به چه کسانی اعتماد می کنند. در استراتزی کمپین لازم است که از سن، جنسیت، طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات مخاطبان خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید مطابق با آن نسبت به طراحی درست استراتژی اقدام نمایید.

  • تاکتیک

شما با شناخت مخاطبین می توانید در مورد انتخاب تاکتیک ها تصمیم بگیرید. به همان اندازه که راه تبلیغات موثر در اینستاگرام وجود دارد به همان اندازه هم بازاریاب وجود دارد. تاکتیک مسابقه، گذاشتن کوپن های تخفیف برای دنبال کنندگان و…. پس آشنایی با بازار هدف به راه های جذب آن ها کمک می کند. مسلما راهی را که برای جذب یک مرد 50 ساله انجام می دهید برای یک دختر 16 ساله جواب نخواهد داد.

  • ساخت پیام

هنگامی که با مخاطبان خود آشنایی پیدا کردید، پیامی را تهیه کنید که بطور ویژه ای آن ها را جذب کند، برای آن ها ارسال کنید و منتظر جواب از سمت آن ها باشید. از ارسال پیام های خوش آمد گویی غافل نشوید. اگر در دایرکت ها پیامی دریافت کردید کاملا مودبانه و به سرعت پاسخگو باشید. حوصله مخاطبان را برای جواب دادن سر نبرید زیرا پاسخگویی سریع به آنها حس مهم بودن را تلقین می کند.

  • فقط در اینستاگرام حضور نداشته باشید.

اینستاگرام یک پلتفرم شگفت انگیز است اما برای پیروزی در مبارزات ما بین رقیبان باید در همه جا حضور داشته باشید. منظور از همه جا، همه شبکه های اجتماعی و  وب سایت های فروشگاهی است. تلاش کنید همه جا در چشم مخاطبان ظاهر شوید تا آن ها بتوانند با طیب خاطر اطمینان کنند.

  • ایجاد هشتگ

هر کمپین اینستاگرامی به یک هشتگ نیاز دارد. استراتژی های زیادی برای انتخاب هشتگ وجود دارد. موثرترین راه برای انتخاب بهترین هشتگ، ساده و کوتاه بودن آن است. از هشتگ های پرکاربرد و خاص استفاده نمایید.

  • تبلیغات تاثیر گذار توسط افراد تاثیرگذار

انتخاب افراد تاثیر گذار توسط مشاور تبلیغات در اینستاگرام انجام می شود، که سه معیار را برای انتخاب افراد تاثیرگذار مدنظر داشته می گیرد: از تاثیرگذاری آن بر مخاطبان شما مطمئن می شوند. دوم از جذابیت آن ها اطمینان پیدا می کند. سوم اطمینان حاصل می کند آن ها برند شما را به خوبی نمایش می دهند یا خیر.

  • اجرا مسابقات

مسابقات را اگر تاثیر گذار اجرا بشود می تواند بصورت تصاعدی برند شما را گسترش دهد. اجرای مسابقه و قرعه کشی یکی از بهترین تبلیغات ارزان در اینستاگرام بدون تحمیل شدن هیچ ضرری است. نحوه اجرا مسابقات می تواند ترغیب کردن کاربران به تگ کردن دوستان خود پایین پست و یا پاسخ به یک سوال است. حتما نتایج مسابقات را اعلام کنید در غیر اینصورت کاربران فکر می کنند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

جدول تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام بخشی از بستر تبلیغات فیس بوک است. اینستاگرام مانند فیس بوک هیچ قیمت تعیین شده ای برای تبلیغات در آن تعریف نشده است. تبلیغات موثر در اینستاگرام معمولا به سه صورت انجام می شود: اول از طریق اینفلوئنسرها، دوم پیج هایی که به نام یک شخص نیست و روی موضوعی خاص تمرکز دارد و گزینه بعدی تبلیغات اسپانسری اینستاگرام یعنی پرداخت هزینه به خود اینستاگرام که از نظر تئوری اینستاگرام تبلیغ شرکتی را می پذیرد که بالاترین پیشنهاد را ارائه دهد. که در ایران گزینه آخر به ندرت صورت می گیرد. مشاوران برای انتخاب و به صرفه ترین راه برای تبلیغ در اینستاگرام جدول تعرفه ها را، در اختیار شما قرار می دهند. و به شما برای انتخاب موثرترین کانال ورودی تبلیغ کمک می کنند.

تعرفه قیمت تبلیغات توسط اینفلوئنسرها بصورت پست:

در ایران غالبا افراد تاثیر گذار قیمت خود را بر اساس تعداد فالوورها مشخص می کنند. البته نمی توان تعداد فالوور را ملاک درستی برای تعیین قیمت و هزینه تبلیغ در نظر بگیریم. چرا که برخی از این افراد میزان قابل توجهی فالوورهای غیر فعال دارند. همچنین تعیین قیمت به میزان تولید محتوا هم بستگی دارد؛ مثلا در تولید محتوای ویدئویی چه کسانی همکاری می کنند و چه مدت زمانی داشته باشد، به همین دلیل ممکن است این افراد قیمت بالایی طلب کنند.

تعرفه استوری اینفلوئنسرها:

تبلیغات موثر در اینستاگرام با توجه به اینکه مدت زمان خاصی قابل رویت است، منطقی به نظر می رسد که با درصد زیادی تخفیف همراه باشد. ولی اگر برندها خواهان مجموعه ای از استوری ها باشند قیمت آن باز به نسبت تک استوری بالاتر می رود. مگر اینکه بخواهند مجموعه استوری ها بصورت یکجا نمایش داده نشود و هر کدام در یک روز جداگانه به نمایش در بیایند. اما مطابق با تجربه های بدست آمده قیمت درخواستی توسط اینفلوئنسرها برای استوری یک سوم الی دو سوم قیمت برای پست است. اما بازهم نمی توان برای آن میزان دقیقی تعیین کرد.

تعرفه قیمت در پیج های اینستاگرامی:

این نوع از تبلیغات به دلیل پایین بودن هزینه آن بیشتر مورد توجه برندهای ایرانی است. تبلیغ در این صفحات بیشتر به پیام های بازرگانی شباهت دارد. معمولا پیج هایی که این کار را انجام می دهند پیج های سرگرمی و تفریحی هستند که به میزان زیادی فالوور دارند. در این قسمت هم مجددا تعرفه مشخصی برای تبلیغات وجود ندارد. اغلب تبلیغات در این پیج ها بصورت بازدیدی و 24 ساعته انجام می شوند. به این نحو که تبلیغ شما در پیجی که انتخاب کردید نمایش داده می شود و بعد از رسیدن به میزان بازدید مد نظر و یا تمام شدن 24 ساعت از پیج حذف می شود. که برای هر بازدید یا هر ساعت قیمتی را مدنظر می گیرند.

جمع بندی

تبلیغات موثر در اینستاگرام می تواند در جذب فالوور و ارتقا پیج کمک کند، بخصوص به کسب و کارهای تازه وارد که از پا گذاشتن به عرصه اینستاگرام واهمه دارند. تشکیل کمپین های تجاری و سنجیده که بصورت زیادی فالوور جذب کند و هیچ ریزشی نداشته باشد از مهارت های مشاور تبلیغات در اینستاگرام به حساب می آید. شما با اطمینان به آن ها می توانید در هدف تبلیغاتی خود موفق عمل کرده و محصول خود را به یک برند ویژه در اینستاگرام تبدیل کنید. شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان، با هدف ارتقا کسب و کار اینترنتی می تواند در زمینه تبلیغات موثر در اینستاگرام و ایجاد کمپین های تبلیغاتی مشاوره دهد. این شرکت با استفاده از تاکتیک های خاص و پر بازده می تواند در زمینه مشاور تبلیغات در اینستاگرام همراه لحظه های آنلاین شما باشد. پس همراه ایکاد باشید و از همراهی با آن لذت ببرید.