منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 9 دقیقه

یکی از نکات مهم در سئو، بهینه سازی قالب و ساختار وب سایت است. بسیاری از تم هایی که برای وردپرس طراحی شده اند، شامل لینک تبلیغاتی هستند که در آینده برروی سئو وب سایت تاثیر منفی خواهند گذاشت. به همین دلیل اهمیت انتخاب قالب وردپرس در موفقیت وب سایت تاثیرگذاراست. پس قالب نقش زیادی در سئو ایفا می کنند.

سئو یکی از مهم ترین عوامل ارتقا در موتورهای جستجو است که یکی از فاکتورهای مهم آن قالب های سئو شده است. اولین گام هر وبمستر برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق، طراحی وب سایت با کمک قالب سئو وردپرس است. اگر هدف شما مانند 80% از کسب و کارهای اینترنتی، طراحی وب سایت فروشگاهی است می توانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با قالب وردپرس سئو و قالب سئو شده آشنایی پیدا کنید و بتوانید سئو وب سایت خود را ارتقا بدهید.

چرا انتخاب قالب های سئو شده وردپرس مهم است؟

یکی از المان های مهم در سئو تکنیکال، بهینه سازی قالب و ساختار وب سایت است. اگر شما ابتدا یک قالب از قالب های سئو شده را برای پایه وب سایت خود انتخاب کنید، کدهای فشرده شده، پوسته فشرده سازی شده و موارد دیگر را بدون هیچ زحمتی به دست می آورید. همچنین بسیاری از تم هایی که برای وردپرس طراحی شده اند، شامل لینک های تبلیغاتی هستند که در آینده برروی سئو وب سایت تاثیر منفی خواهند گذاشت. به همین دلیل اهمیت انتخاب قالب وردپرس در موفقیت وب سایت بسیار تاثیرگذار است.

به علاوه قالب های انتخاب شده باید ریسپانسیو بوده و با نسخه موبایل و دسکتاپ سازگاری داشته باشد. زمان انتخاب قالب وردپرس حتما دقت کنید که مطابق با آخرین نسخه وردپرس باشد.

سئو قالب

تمام ویژگی ها و امکانات یک قالب می تواند به سئو وب سایت کمک کند. در سئو قالب وب سایت مواردی هست که می تواند به سئو وب سایت کمک کرده و یا برعکس باعث کاهش بهینه سازی وب سایت بشود.

بهینه سازی و قالب های سئو شده وردپرس

از مهم ترین فاکتورهایی که منجر به ایجاد ترافیک و بازدیدکننده وب سایت می شود، می توان به بهینه سازی و سئو وب سایت اشاره نمود. زمان طراحی قالب وردپرس می توان با انجام برخی نکات و تکنیک های سئو قالب وردپرس، وب سایتی راه اندازی کرد که استاندارهای لازم را دارا باشد. قالب سئو شده از نظر میزان اهمیت در سئو وب سایت در کنار عوامل مهم دیگری مانند سرعت، تولید محتوای با کیفیت، نقشه وب سایت قرار می گیرد. پس به خاطر داشته باشید که فقط تولید محتوای با کیفیت در سئو وب سایت موثر نیست بلکه قرار گیری درست یک سری عوامل در کنارهم می تواند رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو ارتقا بدهد.

نکات طلایی سئو سایت وردپرسی:

برخی از مهم نکات طلایی که باید هنگام سئو وب سایت وردپرسی رعایت بشوند عبارتند از:

  • بالا بودن سرعت بارگذاری قالب ها و پوسته وب سایت.
  • کدنویسی استاندارد و بهینه شده.
  • ایجاد map site دقیق و کاملا حرفه ای.
  • استفاده از فونت ها و آیکون های مناسب جهت طراحی قالب وب سایت.
  • طراحی و استفاده از تصاویر کاملا اختصاصی در تدوین مقاله.
  • تجزیه و تحلیل رقبا جهت آگاهی از کلمات کلیدی.
  • تولید محتوای با کیفیت و نوشتن مطالب سئو شده.
  • بهینه سازی و سئو قالب وردپرس.
  • ریسپانسیو بودن، یعنی وب سایت در تمامی سایزها مانند گوشی همراه، تبلت و… به خوبی نمایش داده بشود.

قالب وردپرس سئو چیست؟

قالب سئو های شده وردپرس، یک قالب هدفمند به منظور فعالیت های سئو و دیجیتال مارکتینگ است. به کارگیری وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای با اعتبار در طراحی وب سایت عمومیت زیادی دارد و بسیاری از افراد در ابتدای راه اندازی وب سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند. چرا که استفاده از قالب های سئو شده در عملکرد مناسب وب سایت و کسب رتبه خوب در گوگل کمک شایانی می کند.

قالب یک وب سایت با سئو وب سایت ارتباطی کاملا مستقیم دارد، به طور مثال اگر دو وب سایت خصوصیات و محتوایی کاملا یکسان داشته باشند اما از نظر قالب یک وب سایت بر دیگری برتری داشته باشد، در صفحه serp رتبه بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

با ما همراه باشید تا در ادامه مهم ترین و اساسی ترین سوال قالب سئو شده وردپرس چه ویژگی هایی دارد را پاسخ بدهیم.

قالب سئو شده وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

  • قابلیت تکمیل کردن و اضافه کردن پلاگین و افزونه های جدید را دارا باشد.

قالب های مناسب برای وب سایت باید قابلیت نصب افزونه های جدید را داشته باشد. افزونه ووکامرس برای وب سایت های فروشگاهی، پلاگین bbpress و دیگر افزونه های وب سایت از موارد مهمی است که باید حتما به قالب سئو شده اضافه بشود. همچنین ویرایشگر پیشرفته جهت نگارش متن و حذف و اضافه ماژول های مختلف از دیگر ویژگی های قالب سئو شده وردپرس است.

  • قالب فارسی سازی شده باشد.

با توجه به این که بیشتر مخاطبان و کاربران وب سایت شما ایرانی هستند باید حتما از قالب های فارسی سازی شده استفاده کنید. به کارگیری قالب های فارسی شده علاوه بر اینکه در سئو وب سایت نقش چشمگیری دارد، درک خزنده های کاوشگر را از زبان وب سایت نیز بالاتر می برد. تغییر تاریخ ها از میلادی به شمسی و اعداد انگلیسی به فارسی از دیگر مزیت های این قالب ها می باشد.

  • در قالب وردپرسی از آیکون و تصاویر کم حجم استفاده شده باشد.

غالبا تمامی قالب های سئو شده وردپرسی از تصاویر و آیکون هایی به صورت پیش فرض استفاده می کنند. اگر قالبی از این المان ها با حجم بالا استفاده کند می تواند برای وب سایت شما مشکل ساز شود. به همین دلیل لازم است قبل از نصب قالب ها نسخه آزمایشی آن را بررسی کرده و حجم تصاویر و آیکون ها را آنالیز کنید. تحلیل حجم تصاویر کمک می کند تا قالب مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

  • کدهای فشرده شده قالب های وردپرسی.

در اکثر قالب های آماده وردپرس کدها و جاوا اسکریپت ها بهینه سازی نشده اند. پس شما باید تلاش کنید قالبی را برگزینید که کدهای html.css.js بهینه سازی شده داشته باشند. این نکته مهم نه تنها به سبک شدن وب سایت کمک می کند بلکه باعث افزایش سرعت وب سایت نیز می شود.

  • ریسپانسیو بودن قالب

امروزه واکنش گرایی در دید موتورهای جستجوگر جایگاه بالاتری پیدا کرده است. چرا که تعداد کاربرانی که از طریق تلفن همراه نسبت به جستجو می پردازند در حال افزایش است. بنابراین یکی از نکاتی که در تهیه قالب بسیار اهمیت دارد، سازگاری آن با همه دستگاه های هوشمند است.

  • سرعت بالای در لود شدن قالب

یک قالب خوب از نظر سئو باید از سرعت مناسبی برخوردار باشد. زیرا در دنیای رقابتی امروز کاربران بیشتر از چند ثانیه صرف لود شدن وب سایت نمی کنند. اگر سرعت وب سایت پایین باشد، نرخ پرش وب سایت افزایش پیدا کرده و سئو وب سایت کاهش پیدا می کنند.

  • القا یک حس و تجربه خوب به بازدیدکننده

یکی از نکاتی که در بدو ورود در جذب مخاطب بسیار تاثیر دارد ظاهر وب سایت و رنگ های به کار رفته در آن است. اگر یک وب سایت از ظاهر مناسبی برخوردار نباشد کاربران به سرعت آن را ترک خواهند کرد.

بهترین قالب های سئو شده و سازگار با ووردپرس

به احتمال زیاد تا به این جای مقاله متوجه شده اید که قالب های سئو شده باید چه ویژگی هایی داشته باشند. ساختار برنامه نویسی بروز و سازگار با آخرین ورژن وردپرس، تم مناسب و رسپانسیو بودن و ساختار کدنویسی فشرده و بهینه از مهم ترین ویژگی های یک قالب سئو شده وردپرس است.

بسیاری از مشتریان ما زمانی که به شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد مراجعه می کنند با مشکل قالب روبرو هستند. به همین دلیل ما در شروع پروسه سئو ابتدا به سراغ ساختار قالب وردپرس می رویم، اگر چه تغییر قالب کاری زمان بر و دشوار است اما در نهایت منجر به یک نتیجه بسیار خوب می شود.

همواره پیشنهاد ما به صاحبان وب سایت ها نصب یا تغییر قالب وب سایت به یک بیس سئو شده می باشد. بهترین قالب های وردپرس سازگار با سئو عبارتند از:

  1. قالب وردپرسSahifa

این قالب یکی از پوسته های بسیار کاربردی و البته سئو وردپرس شده است که در وب سایت های چند زبانه، صفحات خبری با ساختار متنوع به کار برده می شود. از امکانات قالب صاحفیا می توان به پشتیبانی رایگان از پلاگین های وردپرس، فونت های فارسی، واکنش گرایی در همه دستگاه ها و فوتر و هدرهای جذاب آن اشاره نمود.

  1. پوسته چند منظوره enfold

قالب و پوسته چند منظوره انفولد، یکی از برترین و بهترین قالب های شرکتی در جهان است که توسط متخصصان ایرانی کاملا فارسی سازی شده است. انفولد علاوه بر تم اصلی، چند دموی جذاب نیز دارد که این امکان را به شما می دهد تا بسته به نوع فعالیت خود هرکدام از آن ها را به کار بگیرید.

  1. قالب سئو شده وردپرس betheme

قالب betheme یکی دیگر از قالب های خوب برای ایجاد یک وب سایت وردپرسی است که در عین حال که گرافیک بالایی دارد، کاملا سئو شده و واکنش گرا است. بی تم با تنوع کاربرد زیاد در طراحی وب سایت های شرکتی، فروشگاهی و تبلیغاتی می تواند با کیفیت ترین سایت را ایجاد کند.

سازگاری زیاد این تم با همه مرورگرها از دیگر مزایای آن می باشد. صاحبان وب سایت ها، از بی تم به عنوان بهترین راه اندازی کننده وبلاگ در وردپرس یاد می کنند.

  1. قالب سئو شده فلت سام فروشگاهی

اگر هدف شما ایجاد یک وب سایت فروشگاهی است، توصیه می کنم که قالب فلت سام را انتخاب کنید. قالب فلت سام یک صفحه ساز کاملا حرفه و اختصاصی دارد که از تمام صفحه سازهای فعلی کاربردی تر است.

قالب های سئو شده

سفارش قالب وردپرس

سفارش قالب وردپرس، نمایش خلاقیت شما در جهان وب سایت است. اگر شما علاقه دارید که قالب های سئو شده اختصاصی وب سایت خود را داشته باشید، می توانید از تیم با تجربه و حرفه شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد بهره ببرید. اگر چه وردپرس تلاش کرده است تا قالب های رایگان و آماده خود نیاز صاحبان وب سایت ها را مرتفع سازد، اما این پوسته ها همچنان نمی توانند همه نیاز کاربران را پاسخگو باشند. سفارش قالب وردپرس در شرکت های معتبر می تواند سلایق مشتریان را هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی جواب بدهد.

چرا به سفارش قالب وردپرس به صورت اختصاصی نیاز دارید؟

  • اگر خواهان وب سایت گرافیکی منحصر به فرد و تکراری هستید.

قالب های آماده ممکن است توسط وب سایت های دیگری مورد استفاده قرار بگیرد، پس سفارش قالب وردپرس، وب سایت شما را منحصر به فرد می کند.

  • ایده های خود را پیاده سازی می کنید.

گاهی صاحبان برندها برای طراحی وب سایت خود طرح هایی مد نظر دارند که با سفارش قالب وردپرس می توانند تصورات ذهنی خود را پیاده سازی کنند.

  • امکانات ویژه ای در وب سایت خود دارید.

به طور مثال در وب سایت های مشاور املاکی نیاز است تا فیلترهای قیمت، زمان و مکان وجود داشته باشد.

  • بهینه سازی و سئو قالب وردپرس برای شما مهم است.

اگر علاقمند هستید تا در موتورهای جستجو رتبه های اول را به خود اختصاص دهید لازم است تا از قالب های سئو شده استفاده کنید.

  • سرعت بالای سایت برای شما اهمیت دارد.

در بیشتر قالب های آماده وردپرس برای جذب، مخاطبان از کدهای بسیاری استفاده می شود که سرعت وب سایت را به شدت کاهش می دهد. همین نکته بر سئو وب سایت و نتایج گوگل تاثیر بسزایی می گذارد.

  • به امنیت سایت خود اهمیت می دهید.

اگر استفاده از کدهای استاندارد و ایمن برای شما اهمیت دارد تا حریم خصوصی کاربر حفظ بشود، باید از قالب هایی استفاده کنید که فاقد کدهای مخرب است. وجود یک شرکت یا شخص مطمئن کمک می کند تا نکات کلیدی امنیت در وب سایت شما حفظ بشود.

به تمامی نکات ذکر شده فکر کنید، اگر این نکات برای شما میزان اهمیت پایینی دارند می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. اما اگر این موارد نقش مهمی را برای وب سایت شما ایفا می کنند باید برای سفارش قالب وردپرس اقدام کنید.

سفارش قالب وردپرس به صورت استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قالب اختصاصی و سفارشی دارای ویژگی های زیر باشد از اصول و قواعد استانداردی برخوردار است که می توانید با آسودگی خاطر آن را مورد استفاده قرار بدهید:

  • قواعد کد نویسی به درستی در آن رعایت شده و بهینه سازی و سئو قالب وردپرس به نحو صحیحی انجام شده است.
  • کدها به نحو احسنت بهینه شده و موجب افت سرعت وب سایت نمی شود.
  • قالب قابلیت بروز رسانی و توسعه را دارد.
  • از ابتدا تا انتهای قالب به سلیقه مخاطب طراحی و کدنویسی شده است.
  • در همه مرورگرها قابل نمایش است.
  • برای تمامی سایزهای گوشی ها و وسایل هوشمند قابل رویت است.
  • در کدنویسی امنیت در نظر گرفته شده باشد.
  • قالب با افزونه ها سازگار باشد.

قالب های غیر استاندارد چه آسیب هایی وارد می کنند؟

شاید در دید برخی از افراد کد نویسی و طراحی کار ساده ای به نظر بیاید و مدعی باشند از بهترین طراحان قالب در وردپرس هستند. اما حقیقت نشان می دهد که اگر برخی نکات ریز رعایت نشوند می توانند مشکلات زیادی را برای وب سایت وردپرس شما به بار بیاورند. برخی از مضرات مهم قالب های غیراستاندارد وردپرس عبارتند از:

  1. کاهش امنیت وب سایت.
  2. روبرو شدن با خطاهای مکرر زمان بروز رسانی افزونه ها یا وردپرس.
  3. سخت شدن رشد و ارتقا قالب وردپرس.
  4. عدم رعایت سئو و از دست دادن جایگاه خوب در گوگل.
  5. قابل نمایش نبودن در دستگاه های هوشمند.

گاهی جبران خسارت کار ساده ای نیست. پس به دنبال یک تیم متعد و جوان باشید تا زمانی که به مشکلی برخوردید، پشتیبان و پاسخگوی شما باشند.

چرا شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد را برای سفارش قالب وردپرس انتخاب کنیم؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد، یکی از طراحان وب سایت وردپرس در اصفهان است که از تیمی حرفه ای، تحصیل کرده، جوان و با ایده های جدید تشکیل شده است. شرکت ایکاد با طراحی قالب سئو شده وردپرس در اصفهان، قالب دلخواه شما را طراحی کرده و جدیدترین متدهای روز از قبیل سرعت، امنیت را در آن اعمال می کند. ما در دیجیتال مارکتینگ ایکاد ادعا داریم که می توانیم با قابلیت های خود رضایت شما مشتریان را جلب کنیم.

  • رعایت اصول سئو در قالب های سئو شده.
  • سئو و بهینه بودن کدها.
  • رعایت همه متدهای امنیتی قالب ها.
  • سازگاری قالب ها با نسخه های وردپرس، ووکامرس و افزونه های وردپرس.
  • استفاده از کدهای سبک و به روز.
  • قابل ارتقا بودن قالب ها برای تغییرات آینده.
  • کنترل کیفی توسط کارشناسان.
  • مجری طراحی وب سایت در اصفهان.
  • استفاده از قالب های سئو شده برای وب سایت.

از دیگر وظایف مهم شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد می باشد. ایکاد همواره به فکر پشتیبانی از مشتریان خود می باشد. هدف ما ایجاد یک همکاری بلند مدت بین شرکت و مشتریان است، پس تلاش می کنیم تا با جلب رضایت شما، بهترین سفارشات را در اختیار مشتریان خود قرار بدهیم.

جمع بندی:

در سالیان اخیر، افزایش استفاده از اینترنت باعث شده تا فضای مجازی از سطح کاربری به سطح کاربردی ارتقا پیدا کند. آبچه بیش از گذشته این تحولات را بیشتر نمایان کرده است، ورود وردپرس یا سرویس مدیریت محتوا در بستر وب بوده است. بهینه سازی و سئو قالب وردپرس در محیط وردپرس یکی از موارد مهمی است که در سئو وب سایت و دریافت رتبه مناسب از موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل یکی از خدمات گروه دیجیتال مارکتینگ ایکاد، طراحی قالب وردپرس در اصفهان و طراحی وب سایت اصفهان است.

طراحی و پیاده سازی، قالب های سئو شده و قالب های ورپرس سازگار باسئو و استاندارد در انواع سطوح کاربری این سیستم پر قدرت را با سلایق و نوع فعالیت ها هماهنگ کرده است. شما می توانید برای سفارش و مشاوره وردپرس در اصفهان با بهترین شرکت طراحی وب سایت اصفهان با کارشناسان ما در شرکت تماس حاصل فرمایید.