منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در راستای خدمات و فعالیت های شرکت قیر سپاهان ایرانیان، شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد افتخار طراحی وب سایت و هویت بصری شرکت قیر سپاهان ایرانیان را بر عهده داشته است. شرکت قیر سپاهان ایرانیان یکی از شرکت های فعال در زمینه صنعت تولید و عرضه فرآورده های قیری می باشد. این شرکت با ارائه مرغوبترین […]

در راستای خدمات و فعالیت های شرکت قیر سپاهان ایرانیان، شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد افتخار طراحی وب سایت و هویت بصری شرکت قیر سپاهان ایرانیان را بر عهده داشته است.

شرکت قیر سپاهان ایرانیان یکی از شرکت های فعال در زمینه صنعت تولید و عرضه فرآورده های قیری می باشد. این شرکت با ارائه مرغوبترین انواع قیر با قیمت مناسب در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از شرکت های اصلی توزیع کننده فرآورده های قیری در کشور محسوب می شود.

از اینرو شرکت قیر سپاهان ایرانیان برای ارتباط و سهولت دسترسی مشتریان خود اقدام به طراحی وب سایت و برای اعتبار بخشی به محصولات و خدمات شرکت از هویت بصری نموده است.

درباره ی شرکت قیر سپاهان ایرانیان

شرکت قیر سپاهان ایرانیان با داشتن خط تولید بشکه های مصرفی قیر و با بیش از یک دهه فعالیت یکی از به نام ترین صادر کنندگان انواع قیر به خارج از کشور می باشد.
محصولات این شرکت قیر شامل انواع ایزوگام و قیر به کشورهای ترکمنستان ، ارمنستان ، افغانستان ، پاکستان ، عراق ، قطر ، عمان ، تانزانیا و چند کشور دیگر در منطقه خاور میانه و آفریقا صادر می‌شود.
ایزوگام سپاهان ایرانیان در راستای بسط و گسترش بازار داخلی خود به بازارهای جهانی، مدام فرصت‌های بالقوه صادرات را زیرنظر دارد.

محصولات و خدمات وب سایت قیر سپاهان ایرانیان:

مورد استفاده قیر معمولاً برای دو بخش راه‌سازی و عایق‌کاری می باشد، که حدود ۹۰ درصد از قیر تولیدی، در بخش راهسازی و 10 درصد باقی مانده در بخش عایث کاری مصرف می شود.
در زیر به نمونه محصولات و خدمات شرکت قیر سپاهان ایرانیان اشاره می نمائیم:

محصولات وب سایت قیر سپاهان ایرانیان :

شرکت قیر سپاهان ایرانیان در جهت سهولت دسترسی مشتریان، محصولات خود را در چند گروه فرآورده قیری به مشتریان خود به شرح زیر عرضه می دارد :

  •  ایزوگام :
  1. ایزوگام آسیا
  2.  ایزوگام ایرانیان
  3.  ایزوگام پامیران
  4.  ایزوگام جی بام
  5.  ایزوگام سپاهان جی
  6. ایزوگام سحر
  7.  ایزوگام شرق
  • بشکه سازی :
  1.  بشکه سازی 160
  2.  بشکه سازی 190
  3.  بشکه سازی 210
  4.  بشکه سازی 230
  • انواع قیر:
  1.  قیر 40-50
  2.  قیر 70-60
  3.  قیر 100-80
  4.  قیر 150-90
  • قیر بشکه :
  1.  قیر بشکه 100 کیلویی
  2. قیر بشکه 160 کیلویی
  3. قیر بشکه 190 کیلویی
  4. قیر بشکه 210 کیلویی
  5. قیر بشکه 220 کیلویی
  •  هیدروکربن :
  1. هیدروکربن سبک
  2. هیدروکربن سنگین

که تمام فرآورده ها و محصولات قیر به صورت تک لایه، دولایه و طرح دار به مشتریان عرضه می شوند.

خدمات وب سایت قیر سپاهان شامل موارد زیر می باشد :

شرکت ایرانیان سپاهان برای ارتباط با مشتریان خود از طریق روش خرید و فروش مستقیم از مرغوبترین قیرهای پالایشگاهی در بازار داخلی، بازار خارجی و صادرات استفاده می نمائید . نحوه ارائه خدمات و محصولات و به روز رسانی منظم در وب سایت باعث شده است تا مشتریان انتخاب بهتری برای مدل قیر مدنظرشان داشته باشند.

در زیر به بخشی از فعالیت های شرکت قیر سپاهان اشاره می شود:

خدمات بخش مشتریان :

  • عرضه قیر با قیمت مناسب نسبت به بازارهای داخلی و خارجی
  • امکان خرید قیر به صورت نقد و اقساط
  • ارسال قیر به اقصی نقاط کشور
  • ارسال قیر به کشور های صادراتی
  • عرضه قیر با کیفیت مرغوب و درجه بندی های مختلف با توجه به سفارش مشتری

خدمات بخش فروش اینترنتی قیر :

شرکت قیر سپاهان ایرانیان برای سهولت دسترسی و امکان خرید مشتریان خود در زمینه فرآورده های قیر امکان سفارش اینترنتی را درون وب سایت خود فعال نموده از اینرو مشتریان می توانند با انتخاب بهترین محصول قیر مدنظرشان با آگاهی از قیمت و کیفیت محصول خرید آسان و بدون واسطه ای داشته باشند.

خدمات آزمایشگاه :

  • آنالیز انواع ایزوگام
  • آنالیز قیر
  • انواع استاندارد قیر

بشکه سازی :

  • بشکه فلزی
  • قیر بشکه حلب

فرآورده های قیر :

  • ایزوگام
  •  هیدروکربن

طراحی وب سایت و هویت بصری شرکت قیر سپاهان ایرانیان

یکی از مجموعه فعالیت های صورت گرفته در زمینه طراحی وب سایت توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد طراحی وب سایت صنایع قیر و راه اندازی وب سایت شرکت قیر سپاهان ایرانیان می باشد. شرکت ایکاد با بررسی و نیاز سنجی شرکت قیر سپاهان ایرانیان برای حفظ یکپارچگی وب سایت و داشتن یک رابط کاربری مناسب ، اقدام به کدنویسی و طراحی قالب به صورت اختصاصی نمود. طراحی وب سایت و هویت بصری شرکت قیر ایرانیان سپاهان شامل :طراحی وب سایت تخصصی قیر، طراحی لوگو، طراحی بنر، محصولات و بسته بندی ، طراحی کارت ویزیت و ….

شما به صورت آنلاین نیز می توانید درخواست طراحی وب سایت و هویت بصری خود را برای مجموعه ایکاد از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمائید.

نمونه خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد به شرح زیر می باشد :