منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 11 دقیقه

استراتژی‌ها کمک می‌کنند تا مخاطب را به خرید از وب‌سایت جذب و ترغیب کنید. از آنجا که فروش در تجارت بسیار مهم است و همه چیز برای تجارت شما محسوب می‌شود، شما باید از راهکارهای اثبات شده برای افزایش فروش و کسب درامد وب‌سایت خود اتخاذ کنید. در مقاله پیشرو قصد داریم در مورد راه‌های افزایش فروش اینترنتی صحبت کنیم.

افزایش فروش آنلاین هدف اصلی در تجارت آنلاین است و چه کسب‌وکار کوچک باشد چه بزرگ نیاز دارند برای رشد و توسعه خود راه‌های افزایش فروش اینترنتی را بر روی تجارت خود پیاده کنند. خوشبختانه راه‌های افزایش فروش اینترنتی بسیاری وجود دارد که می‌توانید فروش بیشتری را به‌صورت آنلاین داشته باشید.

اگر شما یک محصول عالی دارید اما نمی‌دانید برای دستیابی به مشتریان در اینترنت چه‌کاری باید انجام دهید یا مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید مشتریان را به‌صورت آنلاین مورد هدف قرار دهید بهتر است در مورد راه‌های افزایش فروش اینترنتی بیشتر بدانید. در این مقاله ما روش‌های مختلفی را برای افزایش فروش اینترنتی بررسی خواهیم کرد. بنابراین اگر شما کالاهایی فیزیکی در فروشگاه خود برای فروش دارید و یا کسب‌وکار مبتنی بر خدمات دارید در ادامه راهکار عملی ذکرشده است می‌توانید برای افزایش عملکرد فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

راه‌های افزایش فروش اینترنتی

فروش آنلاین محصولات همیشه چالش‌برانگیز است. فروش برای تجارت آنلاین شما همه‌چیز است. برای رسیدن به موفقیت، باید بدانید که چه چیزی واقعاً برای فروش مؤثر خواهد بود. استراتژی‌های زیادی برای فروش محصولات وجود دارد. اما مهم این است که شما باید بفهمید که چه استراتژی‌هایی برای تجارت شما مناسب هستند و چگونه باید آن‌ها را به‌طور مؤثر پیاده‌سازی و درروند تجارت آنلاین استفاده کرد. تمام استراتژی‌ها موجود روش‌های خوبی برای نوع تجارت شما نیستد و استراتژی که انتخاب می‌شود نباید به‌طور مداوم استفاده شود.

راه‌های افزایش فروش اینترنتی

تعیین هدف

اولین و مهم‌ترین قدم در افزایش فروش آنلاین تعیین اهداف فروش به‌طور کاملاً روشن است. با توجه به استراتژی‌هایی که قبلاً داشتید، بهترین راه برای دستیابی به فروش بیشتر و ترسیم مسیر پیشرو تعیین اهداف فروش جدید برای آینده است. درک بازار برای تعیین اهداف فروش یک گام مفید است. تحقیقات در بازار به شما کمک خواهد کرد تا بخش‌های مختلف بازار، نیاز بازار و مشتریان و الگوی خرید مشتریان را درک کنید.

تحقیقات بازار به شما کمک خواهد کرد تا شخصیت خریدار ایجاد کنید و محتوایی ایجاد کنید تا مشتری ایده آل خود را بهتر مورد هدف قرار دهد. مشخصات خریدار شما را در یافتن اولویت‌ها، خواسته‌ها و نیازهای مشتری متمرکز خواهد کرد. درنهایت بر اساس تجزیه‌وتحلیل تحقیق در بازار و مشخصات خریدار، می‌توانید استراتژی خود را در بازار هدف مشخص کنید و با اجرای آن فروش آنلاین خود را افزایش دهید.

درک مخاطب هدف

برای تعریف و درک مشتریانی که مخاطب شما هستند سؤالات زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید مشخصات مخاطبین هدف را مشخص کنید. با پاسخ به این سؤالات می‌توانید گروه مشتریان هدف را تعیین کنید و دانشی روشن درباره مشتریان خود داشته باشید.

  • رقبای تجارت شما در بازار چه کسانی هستند؟
  • چه کسانی محصولات یا خدمات شما را خریداری خواهند کرد؟
  • این محصول چه مدت نیاز و انتظارات مشتری را تأمین می‌کند؟
  • تفاوت و برتری پیشنهاد تجارت شما با پیشنهاد آن‌ها در چیست؟
  • بهترین راه برای دسترسی به مخاطبان در حوزه بازار شما چیست؟
  • مبلغی که آن‌ها آماده هستند برای محصولات شما پرداخت کنند چه مقدار است؟
  • مصرف‌کنندگان هرچند وقت یک‌بار نیاز پیدا می‌کنند محصولات شما را خریداری می‌کنند؟
  • محصولات و خدمات شما قرار است چه ارزشی اضافه و به مخاطب پیشنهاد دهند؟ (حل مسئله)

پیام روشن برند

یک بازدیدکننده که از موتورهای جستجو وارد وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شما می‌شود، فقط 15 ثانیه در وب‌سایت شما می‌مانند. زیرا برای مخاطبان محتوا و ارزش وب‌سایت بسیار مهم است و آن‌ها به‌سرعت وب‌سایت شما را قضاوت می‌کنند و اگر محتوایی باارزش که نظر آن‌ها را جلب کند وجود نداشته باشد، وب‌سایت را ترک خواهند کرد. پیام برند ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد شرکت شماست که به‌طوری طراحی‌شده است که به مشتریان القا می‌شود تا علاقه پیدا کنند محصول شما را خریداری کنند.

در نظر گرفتن اهمیت محتوا و پیام برند یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی است. هرچه پیامی که برای برند خود تعیین می‌کنید باهدف برند شما سازگارتر باشد، می‌توانید با پیام و نام برند برای مشتریان آگاهی ایجاد کرده و اعتماد و وفاداری آن‌ها را نسبت به برند خود افزایش دهید. در پیام برند خود از کلمات مناسب طراحی یا پیشنهادهای مؤثر استفاده کنید.

بهبود سئو وب‌سایت

یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی بهینه‌سازی وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو است. سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو موضوعی است که به‌هیچ‌وجه نباید آن را نادیده بگیرید. با افزایش رتبه گوگل شما امکان بیشتری برای فروش خواهید داشت. بالا رفتن رتبه سئو باعث می‌شود شما در صفحه نخست جستجوهای گوگل قرار بگیرید و افراد بیشتری وب‌سایت شما را ببینند. اگر نتوانید رتبه مناسبی در گوگل به دست آورید، مطمئناً تعداد زیادی مشتری از دست خواهید داد. اهمیت سئو وب‌سایت را درک کنید و سعی کنید از همان روز اول بازاریابی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید.

راه‌های افزایش فروش اینترنتی

استفاده از چت آنلاین

برای بهبود فروش می‌توانید استراتژی چت آنلاین را پیاده‌سازی کنید. استفاده از گفتگوی زنده یکی از کانال‌های مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان است. بسیاری از مشتریان استفاده از چت آنلاین را به این دلیل که نیاز نیست برای پاسخگویی منتظر بمانند ترجیح می‌دهند. همین باعث می‌شود نرخ فروش شما با استفاده از چت آنلاین افزایش چشمگیری داشته باشد. با این ترفند می‌توانید نرخ تبدیل وب‌سایت را بالا ببرید زیرا مشتریان می‌توانند به‌سادگی با نمایندگان فروش وب‌سایت شما تماس بگیرند و راه‌حل‌های فوری را در تصمیم‌گیری سریع برای خرید محصولات کسب کنند. یک پشتیبانی آنلاین و دسترس که به مشتریان با پاسخگویی مناسب خدمت‌رسانی می‌کند.

درباره مشتریان بیشتر بدانید

همیشه پیدا کردن مشتری جدید دشوارتر و زمان‌بر است. برای جذب مخاطبان جدید نیاز به سرمایه‌گذاری کافی در این زمینه دارید. بنابراین، بهتر است در ابتدا روی مشتریان فعلی و قبلی خود تمرکز کنید و برای آن‌ها بازاریابی انجام دهید. برای اینکه مشتریان فعلی و یا قبلی خود را ترغیب به خرید کنید امکاناتی بیشتری در دسترس دارید. پس در ابتدا ترجیح این است که مشتریان وفادار را هدف قرار دهید. اما توجه داشته باشید که در هر مرحله و با پیشرفت کسب‌وکارتان به دنبال مشتریان جدید نیز باشید.

برای اجرای کارهای تبلیغاتی یا کمپین‌های تبلیغاتی در بین مصرف‌کنندگان قدیمی یا موجود، سعی کنید اطلاعات آن‌ها را پیدا کنید. راه‌های را در نظر بگیرید، وقت بگذارید و اطلاعات شخصی آن‌ها را از طریق نظرسنجی آنلاین، چت، ایمیل، ارتباط مستقیم یا روش‌های مفید دیگر جمع‌آوری کنید. اطلاعات مربوط به سن ، جنس ، تحصیلات ، درآمد و وضعیت تأهل و غیره را جمع‌آوری کنید. این اطلاعات در شناخت روان‌شناختی مخاطبان و نیازهای آن‌ها به شما کمک خواهد کرد. در جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها حریم خصوصی آن‌ها را حفظ کنید. تنها یک اشتباه می‌تواند اعتماد به برند شما را از بین ببرد.

تمرکز بر تجربه کاربری وب‌سایت

طراحی یک وب‌سایت فروشگاهی با ساختار عالی و ارائه تجربه کاربری مناسب فروش بهتری را در فضای آنلاین در پی خواهد داشت. شکل ظاهری وب‌سایت و عملکرد آن موجب می‌شود مخاطب از وب‌سایت خرید کند. برای اینکه یک طراحی سایت موفق داشته باشید باید درک عمیقی از نیازها و خواسته‌های بازدیدکنندگان داشته باشید. وب سایت‌های فروشگاهی بستری قدرتمند برای فروش آنلاین تبدیل‌شده‌اند و تمرکز بر طراحی این ابزار قدرتمند می‌تواند موجب افزایش فروش شود.

چت بات ها برای فروش شبانه‌روزی

استفاده از هوش مصنوعی در وب سایت‌های فروشگاهی مانند یک متحد قوی برای افزایش فروش با حجم بالایی از فرصت‌ها و تولید پیشرو عمل می‌کند و یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی محسوب گردد. هوش مصنوعی در فروشگاه‌های آنلاین به خاطر پشتیبانی سریع و دقیقی که در مراحل مختلف فروش ارائه می‌دهد، مورداستفاده قرار می‌گیرد. تجارت‌های بسیاری در حال سرمایه‌گذاری بروی چت بات ها هستند تا بتوانند در تولید سرنخ و فروش خود از رقبا پیشی بگیرند. می‌توان بر روی چت بات ها برای افزایش نرخ تبدیل فروش آنلاین و جذب مشتری و راهنمایی مفید برای آن‌ها هدف‌گذاری کرد.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی از روش‌هایی است که برای افزایش ترافیک وب‌سایت استفاده می‌شود. مردم هنگامی‌که کالای جدیدی را خریدند آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. با دنبال کردن لینک خرید افراد دیگری نیز از محصولات شما دیدن خواهند کرد و تشویق می‌شوند تا فعالیت‌های شما را دنبال کنند. با افزایش تعامل در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید بازدید زیادی را برای وب‌سایت خود داشته باشید.

استفاده از تبلیغات پولی

یکی دیگر از راه‌های افزایش فروش اینترنتی تبلیغات است. تبلیغات; یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. تبلیغات پولی نوعی از تبلیغات است; که با پرداخت هزینه می‌توانید وب‌سایت خود را بهتر به نمایش بگذارید. در ابتدا تحقیق کنید مخاطبان شما در کدام کانال ارتباطی; بیشتر فعالیت دارند در شبکه‌های اجتماعی و یا وب سایت‌ها. استفاده از تبلیغات پولی; انتخاب روشی مؤثر برای نشان دادن نام تجاری شما در مقابل مخاطبان گسترده‌ای است; که در فضای وب وجود دارند و به افزایش بازدید وب‌سایت کمک خواهد کرد.

برای افزایش فروش آنلاین وب‌سایت فروشگاهی خود می‌توانید Google Ads یا تبلیغات پولی را در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود مانند Facebook یا Instagram استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی ابزاری عالی برای تبلیغات دیجیتال برای تجارت‌هایی است که می‌خواهند بازدهی بهتری از فروش محصولات و خدمات خود داشته باشند. همچنین می‌توانید از افزونه‌های تبلیغاتی یا Ad Extentions نیز بهره‌مند شده تا تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

استفاده از call to action

دکمه CTA یا اقدام به عمل در فروشگاه آنلاین نقش مهمی دارد. اگر بتوانید CTA مناسب در وب‌سایت ایجاد کنید می‌توانید، فروش خود دو برابر کنید. یک CTA خیره‌کننده می‌تواند مشتری‌های زیای را به سمت وب‌سایت هدایت کند. اطمینان حاصل کنید که CTA باید اولین چیزی باشد که برای مشتری قابل‌مشاهده باشد تا بتواند وی را ترغیب به اقدام کند.

افزایش فروش آنلاین

اثبات اجتماعی برند

استفاده از نطرات کاربران یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی است. قرار دادن قسمت نظرات کاربران برای وب‌سایت نقش مؤثری در تصمیم‌گیری خریدار برای انتخاب محصول دارد. خریدار برای تصمیم‌گیری بین برندهای مختلف، اغلب برای راهنمایی و اطمینان از اینکه محصولی که خرید می‌کنند مطابق با آنچه مدنظر دارند باشد، به سراغ افراد دیگری می‌رود که تجربه استفاده از این محصولات را دارند. معمولاً از هر 10 مشتری که برای خرید محصول اقدام می‌کنند 9 نفر از آن‌ها از نظرات کاربران دیگر استفاده می‌کنند. اثبات اجتماعی و بررسی محصولات برای متقاعد کردن مشتریان برای تصمیم‌گیری سریع‌تر در خرید مناسب بسیار مهم است.

افزایش فروش با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای تجارت‌ها هستند و پیش‌تر از رسانه‌های سنتی در هدایت بازدید به وب‌سایت شما مؤثر هستند. استفاده از این رسانه‌ها فرصت‌های زیادی را برای به دست آوردن بازدیدکنندگان تجاری و افزایش فروش آنلاین فراهم می‌کنند. یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی امروزه شبکه‌های اجتماعی هستند. کاربران شبکه‌های اجتماعی صفحات برند تجاری را دنبال می‌کنند، این امر بر تصمیم‌گیری نهایی خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد. بدیهی است که پتانسیل فروش از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک ، توییتر و اینستاگرام افزایش پیدا می‌کند.

ارائه ضمانت بازگشت وجه

گاهی اوقات پیش می‌آید که کالایی را که خریداری می‌کنید کارایی ندارید. اگر ضمانت مرجوعی نداشته باشد مشتری زیان می‌بیند. پس چرا مشتریان باید محصولات شما را خریداری کنند؟ چه انگیزه‌ای برای خرید آن‌ها ایجاد کرده‌اید؟
در خریدهای اینترنتی ریسک خرید بالاتر است و برای اطمینان خریدار درصورتی‌که از خرید خود پشیمان شود و یا کالای موردنظر کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد باید ضمانت بازگشت وجه را ارائه دهید. خدمات پس از فروش و ارائه ضمانت بازگشت می‌تواند ریسک خرید را پایین آورد. داشتن ضمانت بازگشت وجه می‌تواند بر ریسک که مشتریان را از خرید منع می‌کند، غلبه کند.

وقتی تلاش می‌کنید ریسک ناشی از تصمیم احتمالی را برای مشتریان کاهش دهید، احتمال خرید آن‌ها از شما بیشتر خواهد شد. عاقلانه است برای افزایش فروش کالاهای خود، هر چیزی را که می‌تواند خریدار را از خرید منصرف کند، از بین ببرید و اعتماد لازم را برای آن‌ها به وجود آورید.

پیش‌فروش و فروش جانبی

پیش‌فروش و فروش جانبی دو راهکار مهم دیگر از راه‌های افزایش فروش اینترنتی است. درواقع; روش‌های ارائه محصول شما محسوب می‌شوند. درحالی‌که مشتریان به یک وب‌سایت مراجعه می‌کنند; محصولات مربوطه را نمایش داده می‌شوند. از طرف دیگر; ممکن است تخفیف در خرید به‌صورت بسته چندتایی ارائه دهید. کوپن و تخفیف دوره‌ای نیز; در افزایش فروش نقش عمده‌ای دارند.

استفاده از تصاویر و فیلم‌هایی باکیفیت بالا

تصاویر یا مجموعه رسانه‌هایی که در سایت استفاده می‌کنید به‌عنوان نیروی فروش شما عمل می‌کنند و می‌توان به‌عنوان یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی در نظر گرفت. شما شخصی برای ارائه یا توصیف محصولات خود در فروشگاه آنلاین یا بازار به‌عنوان فروشنده ندارید. بنابراین برای بیان و معرفی محصولات و خدمات خود باید از تصاویر و فیلم‌های باکیفیت استفاده کنید. در نظر گرفتن تصاویر باکیفیت و جذاب برای محصولاتی که در وب‌سایت به فروش می‌رسانید، بسیار مهم است.

بنابراین سعی کنید محصولات را به روشی که موردپسند مشتریان بالقوه وجدید شما قرار گیرد; ارائه دهید. تصاویر و فیلم‌های باکیفیت بالا را در وب‌سایت خود بگنجانید. 90٪ اطلاعات واردشده به مغز را اطلاعات بصری تشکیل می‌دهند و افراد اولین برداشت خود را در عرض نیم میلی ثانیه خواهند داشت. بنابراین تصاویری که قرار است برای معرفی محصولات استفاده کنید برای متقاعد کردن آن‌ها و ایجاد ارزش محصول در دید مشتری به کار می‌روند. شما می‌توانید از تصاویر و فیلم‌های تبلیغاتی اختصاصی که برای برند و محصولات که برای فروش قرار می‌دهید، استفاده کنید تا افزایش فروش آنلاین داشته باشید.

روند پرداخت و تسویه‌حساب

طراحی فرایند پرداخت در وب سایت‌های فروشگاهی هنوز هم یک چالش بزرگ است. مسیری که برای پرداخت از سبد خرید تا تسویه‌حساب برای فروش محصولات در نظر می‌گیرید هوشمندانه طراحی کنید. از گزینه‌های مازاد در این قسمت استفاده نکنید. روند فرایند پرداخت را پیچیده نکنید. یکی از دلایلی که وب سایت‌های فروشگاهی مشتریان خود را از دست می‌دهند عناصری اضافی مانند پر کردن فرم در صفحات پرداخت است که باعث آزار مشتری می‌شوند.

انتشار محتوای باکیفیت

برای بازار آنلاین امروز، محتوا پادشاه است. مردم دوست دارند تصمیمات خود را; بسته به اطلاعات درست و کامل مطالب شما بگیرند. محتوا بهترین روش برای آموزش و معرفی محصولات شما; به مردم است; بنابراین اطلاعات که برای محصول ارائه می‌دهید باید کاملاً مطابق با واقعیت محصول باشد.
محتوای غنی و درست می‌تواند به مشتریان کمک کند. مطالب خود را تا آنجا که ممکن است با داده‌های مناسب و تصویر باکیفیت از محصول خود تهیه و منتشر کنید. وقتی برای معرفی محصولات و خدمات خود شروع به تولید محتوا می‌کنید باید مزایای واقعی محصولات و خدمات خود را به مردم بگویید و اطلاعات کامل و درستی از خود نشان دهید.

تخفیف عالی بر روی محصولات

قیمت‌گذاری اصولی محصول در وب سایت‌های فروشگاهی مهم است. قیمت مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری برای خرید هر محصول یا خدمات است. البته این به این معنی نیست که قیمت را پایین اعلام کنید. قیمت پایین منجر می‌شود کیفیت پایین را در ذهن خریدار به نمایش بگذارد. با توجه به بازار، رقبا و نیازهای مشتریان باید استراتژی قیمت‌گذاری محصول را انجام دهید.

برای جذب مشتریان بیشتر در دوره‌های مختلف می‌توانید از تخفیف‌های عالی بر روی محصولات استفاده کنید. قبل از اجرای هرگونه استراتژی قیمت‌گذاری، سعی کنید در مورداحساس مشتریان درباره محصولتان بدانید تا بتوانید متناسب با نیازها آن‌ها قیمت اصولی ارائه دهید.

استفاده از انجمن‌ها در وب‌سایت

انجمن‌های مجازی برای پرسش و پاسخ حول یک محور ایجاد می‌شوند. کاربران در این انجمن‌ها; با طرح پرسش‌های خود به دنبال راحل‌هایی برای رفع آن‌ها هستند. انجمن‌های مجازی; یکی از بهترین راه‌هایی است که بازاریابان می‌توانند مجموعه‌ای از سؤالات و موضوعات موردعلاقه; باارزش و اغلب رایگان را در آن‌ها پیدا کنند.

با درک اینکه مخاطبان شما بیشتر به دنبال چه محصولاتی و یا خدماتی هستند; می‌توانید برای افزایش فروش خود مجموعه‌ای از نیازهای آن‌ها را; فراهم کنید. با پیش‌قدم بودن و بهره‌گیری از نیازهای کاربران و اطلاعاتی که در انجمن‌ها به دست می‌آورید; می‌توانید نحوه تعامل با مشتری و چشم‌انداز خود را در وب‌سایت تغییر دهید.

احساس اضطرار ایجاد کنید

مردم برای حل مشکلی یا برآوردن تمایل و نیازهای خود، خرید می‌کنند. درحالی‌که کمپین‌ها و یا تبلیغاتی را اجرا می‌کنید، سعی کنید احساس فوریت را در مخاطب ایجاد کنید. باید به مشتری این حس را القا کنید که به کالای شما به‌شدت احتیاج دارند یا فرصت خوبی را از در صورت خرید نکردن از دست خواهند داد، قطعاً خرید محصول شما را در نظر می‌گیرند.

ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل

استفاده از راه‌های ارتباط با مشتریان متعدد و برقراری ارتباط با آن‌ها و ارائه خدمات و معرفی محصولات جدید برند; یکی از راه‌های افزایش فروش اینترنتی است. می‌توان از روش‌های مختلفی برای ارتباط با مشتریان جدید و موجود; استفاده کرد. افراد برای دسترسی به اخبار جدید از برند شما; به کانال‌های ارتباطی مانند خبرنامه ایمیل; شبکه‌های اجتماعی و دیگر کانال‌ها می‌پیوندند. با تشویق افراد برای عضویت در این کانال‌ها; با در نظر گرفتن پاداش برای آن‌ها; می‌توانید اخبار جدید را اطلاع‌رسانی کنید و این روش افزایش فروش آنلاین را به دنبال داشته باشد.

ارسال ایمیل می‌تواند هم برای جذب مخاطبان فعلی و هم مشتریانی که دیگر از وب‌سایت شما خرید ندارند; در نظر گرفته شود. استراتژی اتوماسیون ایمیل شخصی; برای پیگیری مشتریان بر اساس رفتارهای آن‌ها با محتوای متناسب برای بهبود فروش بیشتر در فروش; می‌تواند برای وب سایت‌های فروشگاهی سودآور باشد.

شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلفی که تخفیف‌ها را برای محصولات در نظر می‌گیرید; از طریق ایمیل به مخاطبان اعلام کنید. همچنین می‌توانید; با استفاده از ایمیل دیگر اخبار وب‌سایت را در اختیار مخاطبان قرار دهید; پست‌های وبلاگ جدید و سایر مطالب سایت که احتمال می‌دهید موردعلاقه مشترکان باشد را اطلاع دهید.

جمع‌بندی

افزایش فروش کلید اصلی هر تجارت موفق است. با استفاده از راه‌های افزایش فروش اینترنتی ذکرشده در این مقاله; می‌توانید به‌راحتی برای تجارت آنلاین خود; پیاده‌سازی کنید و افزایش فروش را در فروشگاه آنلاین خود برقرار کنید. در این مقاله سعی کردیم; اطلاعات باکیفیتی که رفتار مشتری را بهبود بخشد و فروش آنلاین شما را در صورت استفاده مناسب; افزایش دهد معرفی کنیم.

استراتژی‌های زیادی برای افزایش درآمد کسب‌وکار وجود دارد. راه‌های افزایش فروش و استراتژی بازاریابی دیجیتال می‌تواند راهی عالی برای تقویت فروش آنلاین و رشد کلی تجارت باشد. کانال‌های مختلفی وجود دارد که توسط مشاغل برای بهبود فروش آنلاین به‌کاربرده می‌شود ازجمله شبکه‌های اجتماعی، ترافیک ارگانیک، تبلیغات پولی و غیره. بااین‌حال، مشاغل باید به‌طور مداوم با درک نیازهای مشتریان خود، بهترین راه‌های افزایش فروش اینترنتی در وب‌سایت خود را کشف کنند. هر یک از استراتژی‌های فوق می‌توانند فروش آنلاین را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند و در شرایط مناسب درآمد بالایی را تجارت شما کسب کند، اما انتخاب استراتژی مناسب برای شرکت شما به درک شما از مخاطبان هدف شما، بستگی دارد.

در این راستا شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با بهره‌گیری از افراد متخصص درزمینهٔ بازاریابی دیجیتال می‌تواند برای رشد تجارت شما خدمات گسترده‌ای را در اختیار برند شما قرار دهد. اگر تمایل به پیشرفت تجارت خود در دنیای آنلاین دارید می‌توانید با مشاورین شرکت تماس گرفته و از پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد استفاده کنید.