منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

صفحه سازهای وردپرس افزونه هایی هستند که بدون نیاز به نوشتن کد، این امکان را می دهند تا وب سایت خود را ایجاد و ویرایش کنید. با کمک صفحه ساز، طراحان و صاحبان وب سایت ها می توانند به راحتی تغییرات لازم را بر روی وب سایت وردپرسی خود ایجاد کنند. با کمک صفحه سازهای […]

صفحه سازهای وردپرس افزونه هایی هستند که بدون نیاز به نوشتن کد، این امکان را می دهند تا وب سایت خود را ایجاد و ویرایش کنید. با کمک صفحه ساز، طراحان و صاحبان وب سایت ها می توانند به راحتی تغییرات لازم را بر روی وب سایت وردپرسی خود ایجاد کنند. با کمک صفحه سازهای وردپرس طراحان وب سایت می توانند راحت تر وب سایت وردپرسی را به صورت حرفه ای و جذاب طراحی کنند.

در این روش اصلا نیاز به کدنویسی نیست و تنها با کمک چند ابزارک می توان طراحی انجام داد. با کمک صفحه ساز به راحتی مدیران وب سایت ها می توانند صفحات وب سایت خود را مدیریت کنند. در ادامه مطلب از وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد که در زمینه مشاوره کسب وکار در اصفهان؛ مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان؛ مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و مشاوره سئو سایت در اصفهان فعالیت می کند؛ به بررسی انواع صفحه سازهای وردپرس می پردازیم.

صفحه ساز وردپرس چیست؟

به افزونه یا بازوهای قدرتمند وردپرس که با کمک آن ها می توان بدون استفاده از کدنویسی; با کمترین هزینه و زمان; بهترین قالب های وردپرس را طراحی کرد; صفحه ساز وردپرس می گویند. صفحه سازهای وردپرس این امکان را به شما می دهند تا از المان های متنوع صفحات استفاده کنید. همچنین می توانید در کمترین زمان تغییرات زیادی در وب سایت وردپرسی خود انجام دهید. استفاده از تکنولوژی های جدید مانند صفحه ساز کمک می کنند تا وب سایت شما همیشه به روز و دارای بهترین امکانات باشد. استفاده از صفحه سازها مزایایی دارد که عبارتند از:

  • تنوع امکاناتی که در اختیار طراحان یا صاحبان وب سایت ها قرار می دهد، زیاد است. علاوه بر اینکه کار کردن با آن ها راحت است؛ سرعت بالایی دارند.
  • برای اینکه وب سایت شما بر روی گوشی، تبلت و دسکتاپ نمایش درستی داشته باشد؛ به اصطلاح ریسپانسیو باشد؛ می توانید از صفحه ساز مناسب استفاده کنید.
  • با توجه به صفحه ساز استفاه شده می توانید کدهای سفارشی را داخل ویجت hmtl صفحه ساز وارد کنید.

انواع صفحه سازهای وردپرس

صفحه سازهای وردپرس انواع مختلفی دارند که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را برای وب سایت وردپرس انتخاب و استفاده کنید.

صفحه سازهای وردپرس

انواع صفحه سازها عبارتند از:

صفحه ساز المنتور

با قدرت، صفحه ساز المنتور از بهترین صفحه سازهای وردپرس است که این امکان را می دهد تا با کشیدن و رها کردن، آپشن های خود را اجرا کنید. آمار بالای نصب صفحه ساز المنتور نشان دهنده محبوبیت آن در بین کاربران است. تست وب سایت به صورت لایو در صفحه نمایش دسکتاپ، تبلت و گوشی یکی از ویژگی های منحصر به فرد المنتور است و خیلی راحت می توانید یک وب سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو داشته باشید. دیگر مزیت خوب استفاده از المنتور این است که در زمان صرفه جویی می شود و شما در لحظه می توانید تغییرات انجام شده توسط صفحه ساز المنتور را مشاهده کنید. در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می شود.

صفحه ساز WPBakery :

یکی دیگر از صفحه سازهای وردپرس که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد؛ صفحه ساز WPBakery است. تخصص خوبی در ایجاد صفحات با طرح بندی پیچیده و دقیق دارد. به راحتی با هر تم وردپرسی مطابقت دارد و این امکان را به کاربران می دهد تا یک صفحه را خیلی راحت و سریع به همراه شبکه ساز کتابخانه، قالب انحصاری و واکنش گرا برای موبایل فراهم کنند.

صفحه ساز دیوی بیلدر:

علاوه بر اینکه صفحه ساز دیوی بیلدر برای قالب دیوی در نظر گرفته شده است، قابلیت استفاده به صورت مستقل را هم دارد. صفحه ساز دیوی بیلدر در بخش مدیریت وب سایت و ظاهر وب سایت امکان ویرایش را به شما می دهد و در طراحی وب سایت خود می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بیشتر از 45 المان برای کشیدن و رها کردن با قابلیت جا به جایی دارد. دیوی بیلدر علاوه بر اینکه دارای 20 قالب پیش ساخته است، رابط کاربری جذاب و انعطاف پذیری بالایی هم دارد.

صفحه ساز Beaver:

یکی دیگر از صفحه سازهای وردپرس که هزاران قالب پیش ساخته داردY صفحه ساز Beaver است. با توجه به تنوع در قالب های آماده به راحتی می توانید یکی از طرح ها را انتخاب و با قرار دادن تصویر یا متن دلخواه، صفحات وب سایت خود را ایجاد کنید. این صفحه ساز تنها در ظاهر وب سایت کار می کند و می توانید تغییرات را به صورت زنده ببینید. واکنشگرا است و در کنار رابط کاربری خوب، می توانید کدهای csc را اضافه کنید.

صفحه ساز Themify:

مزیت استفاده از صفحه ساز Themify این است که هم در بخش مدیریت و هم ظاهر وب سایت قابلیت ویرایش دارد. کدهای سفارشی را می توانید اضافه کنید؛ واکنشگرا است و 40 قالب جذاب آماده دارد.

از دیگر صفحه سازهای وردپرس که می توانید برای طراحی صفحات وب سایت خود از آن ها استفاده کنید، می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم:

  • صفحه ساز فیوژن: جهت ساخت صفحه محصولات
  • صفحه ساز ووکامرس: مناسب وب سایت های فروشگاهی
  • صفحه ساز گوتنبرگ: صفحه ساز پیش فرض وردپرس
  • و موارد دیگر…

جمع بندی

هنگام انتخاب از بین صفحه سازهای وردپرس اینکه کدام بهترین است بستگی به امکانات و مزایای هر کدام دارد و اینکه کدام برای وب سایت وردپرس شما کارایی بیشتری دارد. اگر بخواهیم بهترین صفحه ساز وردپرس را در این مقاله به شما معرفی کنیم؛ بی شک صفحه ساز المنتور است. علاوه بر اینکه ویژگی های دیگر صفحه سازها را دارد استفاده از آن راحت و آسان است. صفحه ساز المنتور بسترهای سئو تکنیکال را فراهم کرده است که به راحتی می توانید با کمک صفحه ساز، نکات سئو را رعایت کنید. همپنین نسخه رایگان آن داخل وردپرس قرار گرفته است و 300 الگوی آماده برای کاربران تهیه کرده است.

برای طراحی وب سایت و استفاده از صفحه سازهای وردپرس می توانید از آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد کمک بگیرید. دیجیتال مارکتینگ ایکاد در زمینه مشاوره استارتاپ در اصفهان؛ مشاوره سرمایه گذاری در اصفهان؛ مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان و مشاوره سئو سایت در اصفهان فعالیت می کند. برا ارتقاء وب سایت و رسیدن به هدف های بازاریابی تجاری خود می توانید از خدمات کمک بگیرید.