منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت زرین تجارت سحر آمیز با مدیریت جناب آقای مصطفی فرجمندی فعالیت می کند که ما این افتخار را داریم که با این شرکت و همچنین شخص جناب آقای مطصفی فرجمندی همکاری و شرکت زرین تجارت سحر آمیز که در حوزه حبوباتی از جمله برنج، بادام، لوبیا چیتی، لپه، عدس، دال عدس و … فعالیت دارد را در رسیدن به اهدافشان یاری کنیم.

شرکت بازرگانی زرین تجارت سحرآمیز

شرکت زرین تجارت سحرآمیز با این هدف که بتواند کالاهای اساسی و مصرفی خانوار را در سراسر ایران تامین کند از سال 1397 کار خود را آغاز کرد. شرکت زرین تجارت سحرآمیز از دل دو شرکت برنا تجارت آسیا و ارغوان فعالیت خود را به پشتوانه‌ی نزدیک به نیم قرن سابقه درخشان، در زمینه واردات، بسته بندی، ترخیص، تامین و پخش کالاهای اساسی از طریق دفاتر تهران، تبریز، بندرعباس، هیدج و بندر لنگه آغاز به کار کرده است و با توجه به اینکه تمامی محصولات این مجموعه کاملاً تحت نظارت و تاییدیه سازمان غذا و دارو، وزرات جهاد کشاورزی و سازمان استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد کیفیت روز افزون محصولات را برای خانواده های ایرانی به همراه خواهد داشت. تبریک به شرکت بازرگانی زرین تجارت سحر آمیز در جهت پیشبرد اهدافتان.

فعالیت های شرکت بازرگانی زرین تجارت سحر آمیز

از جزئی ترین خدمات و فعالیت های شرکت بازرگانی زرین تجارت سحر آمیز می توان به صادرات و واردات و خرید و فروش و تهیه و توزیع و پخش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و فعالیتهای مجاز بازرگانی پس از اخذ مجوزهای لازم- بسته بندی، توزیع و تهیه مواد غذایی – ترخیص کالا از گمرک، اخذ وام و تسهیلات از بانکها و موسسات مالی و اعتاری دولتی و خصوصی داخلی و خارجی، شرکت در مناقصات و مزایدات، برپایی همایش و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، ایجاد شعبات در داخل و خارج از کشور ، اخذ و اعطای نمایندگی در داخل و خارج از کشور ، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی واردات و صادرات دام زنده و فرآورده های خام دامی و پروتینی اعم از لاشه گوشت گرم و سرد و قطعه بندی شده و بسته بندی شده و کنسرو شده، واردات و صادرات انواع نهاده های دامی و کشاورزی، واردات و صادرات انواع داروهای دامی و انواع واکسن و تجهیزات اشاره کرد.

تبریک به شرکت زرین تجارت سحرآمیز

شرکت بازرگانی زرین تجارت سحر آمیز با مدیریت جناب آقای مصطفی فرجمندی فعالیت می کند که ما این افتخار را داریم که با این شرکت و همچنین شخص جناب آقای مطصفی فرجمندی همکاری و شرکت زرین تجارت سحر آمیز که در حوزه حبوباتی از جمله برنج، بادام، لوبیا چیتی، لپه، عدس، دال عدس و … فعالیت دارد را در رسیدن به اهدافشان یاری کنیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد نیز در حد توان خود بر خویش لازم می‌داند انتخاب شایسته شما بزرگوار را به عنوان عضوی از هیئت رئیس انجمن حبوبات ایران صمیمانه تبریک عرض نماید. حضور شما در جمع اعضاي هیئت رئیسه انجمن حبوبات ایران را که نشان از توان و درايت شما دارد را به فال نیک گرفته و از خداي منان آرزومند توفيق و موفقيت بيش از پیش شما را خواستاریم. ایکاد تبریک به شرکت بازرگانی زرین تجارت سحر آمیز را وظیفه خود می داند و شما را در رسیدن به اهداف و چشم اندازهایتان یاری می کند.

همکاری شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با بزرگان ایران

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد در این بازار پرفشار و در این رقابت بی انتها خود را به ابزارهای پیشرفته و هوشمند مجهز می نماید تا بتواند مشتریان را در هر حوزه از جمله طراحی و پشتیبانی وب سایت حوزه حبوبات و شبکه های اجتماعی لحظه به لحظه رصد کرده و تمام روند کسب و کار مشتری را اندازه گیری و موجب افزایش سطح رضایت مشتری می شود. از دیگر خدمات شرکت ایکاد می توان به طراحی وب سایت آموزشی، طراحی وب سایت عکس، طراحی وب سایت مزون، طراحی وب سایت های مذهبی، طراحی وب سایت بازرگانی، طراحی وب سایت پزشکی، طراحی وب سایت طلا و جواهر، طراحی وب سایت هتل، طراحی وب سایت مهد کودک و تمامی انواع وب سایت ها اشاره کرد.