منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گوگل دیسکاور یکی از کارهای مفیدی که انجام می دهد افزایش ترافیک وب سایت به صورت قابل توجه است. با استفاده از ابزار گوگل سرچ کنسول می توانید نتایج google discover را ببینید. بر اساس زبان، موقعیت مکانی و تاریخچه جستجو تلاش می کند تا مرتبط ترین محتواها را به کاربران نمایش دهد.

گوگل دیسکاور یک سرویس برای گوشی های هوشمند یا موبایل است که کمک می کند تا محتواهایی را که نیاز دارید؛ سریع تر پیدا کنید. بر اساس سابقه جستجوهای انجام شده به کاربران محتوا پیشنهاد می دهد. گوگل دیسکاور یکی از کارهای مفیدی که انجام می دهد افزایش ترافیک وب سایت به صورت قابل توجه است. با استفاده از ابزار گوگل سرچ کنسول می توانید نتایج google discover را ببینید. بر اساس زبان موقعیت مکانی و تاریخچه جستجو تلاش می کند تا مرتبط ترین محتواها را به کاربران نمایش دهد.

به نوعی دیسکاور با بررسی و تحلیل رفتارکاربران و نوع فعالیت آن ها در محیط وب به صورت هوشمند سلیقه و علاقه کاربران را شناسایی و هنگام جستجو بر اساس آنها مطالب را نمایش می دهد. در ادامه مطلب از وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد که مشاوره استارتاپ در اصفهان، مشاوره سئو سایت در اصفهان و دیجیتال مارکتینگ در اصفهان است؛ به بررسی مزایای google discover می پردازیم.

گوگل دیسکاور چیست؟

به قابلیت موجود در موتور جستجوگر گوگل که هدف آن کمک به کاربران هنگام سرچ محتوا و نمایش مطالب و محتوا بر اساس سلیقه آن ها را گوگل دیسکاور (google discover) می گویند.

مزایای استفاده از گوگل دیسکاور

گوگل دیسکاور یکی از ابزارهای مهم و کاربردی گوگل برای بهینه سازی وب سایت ها است. این ابزار کاربردی کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را به دست آورید و در نتایج جستجوی گوگل رتبه خود را بهبود دهد. مزایای استفاده از google discover عبارتند از:

تحلیل واژه های کلیدی:

با استفاده از ابزار خوب google discover می توانید کلمات کلیدی مناسبی برای وب سایت خود انتخاب و در نهایت تولید محتوای مناسبی داشته باشید.

بررسی خطاهای وب سایت:

این ابزار کاربردی کمک می‌کند تا با بررسی خطاهای وب سایت خود مشکلات فنی مانند صفحات 404، مشکلات ساختاری و لینک های شکسته را برطرف کنید.

بهینه سازی محتواها و بهبود سئو:

گوگل دیسکاور با نمایش اطلاعات مفید و جدید این امکان را به شما می دهد محتوای وب سایت خود را بهینه کنید و با پیاده سازی بهترین شیوه های سئو، رتبه خود را بهبود ببخشید و بازدیدکنندگان بیشتری را به دست آورید.

شخصی سازی:

google discover بر اساس سلیقه و علایق کاربران محتواهای مناسب را پیشنهاد می دهد. درنتیجه کاربران می توانند سریع به محتوایی دسترسی پیدا کنند که برایشان جذاب تر است.

بهبود تجربه کاربری:

این ابزار این امکان را می دهد تا به صورت سفارشی شده و سریع کاربران به محتوایی دسترسی پیدا کنند که برایشان مفیدتر و جذاب تر است. آن امر باعث بهبود تجربه کاربری می شود.

فرصت برای برندینگ:

هنگامی که در ابزار google discover محتوای جذاب درج می کیند یک فرصت مناسب برای برندینگ خود به دست می آورید. هنگامی که محتوای شما در دیسکاور پر بیننده می شود، می تواند به افزایش شناخت برند شما کمک کند.

کاربرد گوگل دیسکاور

رشد ترافیک وب سایت:

یکی از روش هایی که به روند رشد ترافیک وب سایت کمک می‌کند نمایش محتوای وب سایت شما در google discover است. علاوه بر این باعث بهبود سئوی وب سایت شما هم می شود.

نحوه تاثیر گوگل دیسکاور بر روی سئو

یکی از ابزارهای جدید برای ارائه محتوای مناسب برای کاربران گوگل دیسکاور است. این ابزار علاوه بر اینکه در نتایج جستجوی گوگل محتوای مرتبط با علاقمندی ها و جستجوی کاربران را نشان می دهد؛ بر روی سئو وب سایت های کسب و کارها تاثیرگذار است. یکی از اصول اساسی سئو ایجاد محتوایی خوب و مرتبط با کلمات کلیدی است. google discover محتوای خوب شما را به کاربران نمایش می دهد و در بلند مدت به بهبود سئوی وب سایت شما کمک می‌کند. هر چقدر محتوای تولید توسط شما جذاب باشد؛ ابزار دیسکاور کمک می‌کند تا به کاربران نمایش داده شود. از نحوه تاثیر مهم گوگل دیسکاور بر روی سئو باید به جذب ترافیک وب سایت اشاره کنیم که باعث بهبود سئوی وب سایت و گرفتن رتبه بیشتر از گوگل می شود.

نکات مهم بهبود سئو وب سایت در برابر گوگل دیسکاور

برای اینکه صاحبان کسب وکارها بتوانند سئوی وب سایت خود را بهبود بخشند؛ هنگام تولید محتوا لازم است نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند با ابزار google discover به نتیجه دلخواه برسند.این نکات عبارتند از:

  • استفاده از تصاویر و ویدئو ها: همیشه استفاده از عکس ها و ویدئوها به بهبود سئوی وب سایت کمک کرده است. ابزار دیسکاور با نمایش تصاویر و فیلم ها به کاربران باعث دیده‌شدن وب سایت و بهبود سئوی وب سایت شما می شود.
  • توجه به سرعت بارگیری صفحات: هر چقدر سرعت بارگیری صفحات شما بیشتر باشد دیسکاور این صفحات را بهار به کاربران نمایش می دهد.
  • به روز بودن وب سایت: برای ابزار گوگل دیسکاور مهم است که وب سایت و مطلب آن به روز باشد. هر چقدر محتوای وب سایت شما به روز باشد توسط google discover به کاربران نمایش و باعث بهبود سئو وب سایت می شود.
  • به کار بردن کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی درست و مناسب در عنوان متن و محتوا به بهبود سئو وب سایت کمک می‌کند. با توجه به اینکه google discover مطالب مورد علاقه کاربران را به نمایش می گذارد؛ محتواهایی که دارای کلمات کلیدی خوب هستند را برای کاربران به نمایش می گذارد و به بهبود سئوی وب سایت کمک می‌کند.
  • ایجاد محتوای باکیفیت: برای اینکه بتوانید با ابزار google discover مطالب و محتوای وب سایت خود را بهتر به کاربران نمایش دهید و بتوانید علاوه بر بازید کننده بیشتر، رتبه خوبی در یافت کنید; باید هنگام تولید محتوا از مطالب مناسب جذاب وکاربردی استفاده کنید تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.

جمع بندی

گوگل دیسکاور یکی از ابزارهای کاربردی مهم برای وب سایت ها و بهبود سئوی آن ها است. اگر وب سایت شما بر پایه وردپرس است؛ برای اینکه بتوانید با استفاده از google discover سئوی وب سایت خود را بهبود دهید؛ سعی پلاگین یوآست سئو را داشته باشید تا با کمک آن بتوانید تمام موارد گفته شده در بالا را به راحتی پیاده سازی کنید. وارد شدن در google discover کمک می‌کند تا نتیجه بهتری را در سئو بگیرد. برای پشتیبانی وب سایت وردپرسی خود می توانید از دیجیتال مارکتینگ ایکاد کمک بگیرید. دیجیتال مارکتینگ ایکاد در زمینه مشاوره کسب و کار در اصفهان؛ مشاوره سرمایه گذاری در اصفهان؛ مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان فعالیت می‌کند. برای ارتقای وب سایت و رسیدن به هدف های بازاریابی می توانید از خدمات پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد کمک بگیرید.