منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 11 دقیقه

برای اینکه بتوانید بهترین ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید، باید به یک سری نکات و عوامل تاثیرگذار در سرمایه گذاری آن ها دقت کنید. این عوامل شامل مدت زمان به وجود آمدن ارز، ثبات قیمت آن در گذشته، بالا بودن نقدینگی رمز ارز و نحوه برخورد توسعه دهندگان ارز دیجیتال است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری باید عملکرد خوبی داشته و در سرمایه گذاری روند مثبت داشته باشند. برای اینکه بتوانید بهترین ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید، باید به یک سری نکات و عوامل تاثیرگذار در سرمایه گذاری آن ها دقت کنید. این عوامل شامل مدت زمان به وجود آمدن ارز، ثبات قیمت آن در گذشته، بالا بودن نقدینگی رمز ارز و نحوه برخورد توسعه دهندگان ارز دیجیتال است. هنگام انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال اولین گزینه بیت کوین است. در کنار بیت کوین; ارزهای دیجیتال دیگر با پتانسیل خوب وجود دارد; که می توانید برای سرمایه گذاری و رسیدن به سود خوب; آن ها را انتخاب کنید.

برای داشتن بهترین انتخاب ارز دیجیتال باید با صرافی های ارز دیجیتال و ویژگی های آن ها هم آشنا باشید، تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به دو قسمت استخراج ارز و خرید و فروش ارز دیجیتال تقسیم می شود، که کاربران باید بر اساس شرایط خود یکی را انتخاب کنند. در ادامه مطلب از شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که در حوزه مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان؛ مشاوره کسب و کار در اصفهان و مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان فعالیت می کند؛ به بررسی ارزهای دیجیتال خوب برای سرمایه گذاری می پردازیم.

 

خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال

در حالت کلی دو روش برای خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال داریم. یکی از روش های خرید و فروش ارز دیجیتال؛ از طریق صرافی های ارز دیجیتال است؛ که بعد از انتخاب صرافی در وب سایت آن ثبت نام می کنید و سپس می توانید به راحتی؛ به خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال بپردازید. در روش دوم در بازار فارکس، کاربران حساب کاربری ایجاد می کنند و معاملات جفت ارز انجام می دهند. در ادامه شما را با مراحل این دو روش خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال آشنا می کنیم.

 

خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال از طریق صرافی ها:

امن ترین روش برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های مطمئن خارجی و ایرانی است، که مراحلی دارد و در ادامه این مراحل را توضیح می دهیم.

 

انتخاب کیف پول مناسب در مرحله اول:

بهترین ارزهای دیجیتالی ماهیت فیزیکی ندارند و به صورت کدهایی در اختیار کاربران قرار می گیرند. برای نگهداری این ارزها بهترین گزینه کیف پول دیجیتال یا والت دیجیتال است. در مقالات قبلی توضیح دادیم که کیف پول دیجیتال؛ به دو دسته کیف پول سرد؛ شامل (کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی) و کیف پول گرم؛ شامل (کیف پول تحت وب، دسکتاپی و موبایلی) تقسیم می شود؛ که کاربران باید بر اساس نوع ارز دیجیتال و سرمایه گذاری؛ یکی از آن ها را انتخاب کنند.

 

انتخاب صرافی مطمئن مرحله دوم:

جهت خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال مهمترین مرحله انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر و مطمئن است، زیرا امنیت و حفاظت از ارزهای دیجیتال کاربران بر عهده صرافی ها است.

 

برای انتخاب صرافی ها باید به پلتفرم مورد استفاده، نرخ کارمزد، میزان اعتبار، رابط کاربری، تعداد ارزهایی که پشتیبانی می کند و تعداد کاربرانی که دارد، توجه کنید تا بتوانید بهترین صرافی را انتخاب کنید. برای داشتن بهترین انتخاب می توانید از مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای تیم دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و مشاوره تبلیغات در اصفهان است؛ کمک بگیرید.

 

تهیه مدارک جهت فرایند احراز هویت مرحله سوم:

برای ثبت نام در صرافی های معتبر ایرانی، کاربران باید مرحله احراز هویت را انجام دهند. علاوه بر تامین امنیت، از سرقت و کلاهبرداری جلوگیری می کند. بعد از تایید فرایند احراز هویت; که به صورت دو مرحله ای است; حساب کاربر فعال می شود و می تواند اقدام به خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال کند.

 

خرید و فروش مرحله چهارم:

در این مرحله کاربران می توانند جهت سرمایه گذاری در معاملات شرکت کنند. اما نکته مهم این است که بازار ارز دیجیتال ریسک بالایی دارد و کاربران باید با اطلاعات کافی وارد این کسب و کار و سرمایه گذاری شوند.

 

خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال از طریق بازار فارکس:

بازار فارکس تمام بازارهای ارز را به یکدیگر متصل می کند و در این بازار اوراق بهادار، طلا، سهام، بورس و انواع ارزهای دیجیتال مبادله می شود. در این روش کاربران و سرمایه گذاران برای خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال؛ از طریق یک کارگزاری معتبر؛ یک حساب کاربری ایجاد می کنند و سپس به مشغول به معامله جفت ارزها می شوند.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

 

سرمایه گذاری بهترین ارز های دیجیتال به دو صورت است که در ادامه هر دو نوع سرمایه گذاری را توضیح می دهیم. اگر کاربران ارز دیجیتال خریداری کنند و به مدت طولانی نگهداری کنند، به اصطلاح هولدر گفته می شود و اگر کاربران ارز دیجیتال خریداری کنند و در بازه زمانی کوتاه آن را بفروشند و وارد بازار ارز شوند، به آن ترید کردن می گویند. خرید و فروش کردن بهترین ارزهای دیجیتال یا ترید کردن ریسک بالایی دارد، مهم است اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

 

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

در ادامه قصد داریم ارزهای دیجیتالی که عملکرد بهتری نسبت به بقیه ارزها دارند و با توجه به پیش بینی ها و روند مثبتی که در سرمایه گذاری دارند، آن ها را به صورت خلاصه و مفید معرفی کنیم.

 

ارز دیجیتال بیت کوین در بهترین ارزهای دیجیتال:

اولین ارز دیجیتالی که امنیت بسیار بالایی دارد، بیت کوین است و حجم بیشتر معاملات ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است. با توجه به داشتن نوسان قیمت، از بهترین و قابل اعتماد ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 میلادی است. در بازار کریپتو; ارز دیجیتال بیت کوین; بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است و در طولانی مدت به دلیل کاهش میزان عرضه آن به بازار; ارزش آن افزایش پیدا می کند.

 

ارز دیجیتال پولکادات:

این شبکه بلاک چین از پیشرفته ترین فناوری استفاده می کند و به توسعه دهندگان اجازه ساخت برنامه های هوشمند و کاربردی را می دهد. مزیت ارز دیجیتال پولکادات این است که انتقال بلاک چین بین هر داده ای امکان پذیر است و می توانید با گستره زیادی از بلاک چین ها در پولکادات در ارتباط باشید. این ارز دیجیتال امنیت خوبی دارد و در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 میلادی قرار دارد.

 

ارز دیجیتال اتریوم در بهترین ارزهای دیجیتال:

این ارز دارای توکن ETH و مبتنی بر شبکه بلاک چین است. همچنین به دلیل داشتن قرارداد هوشمند و نحوه عملکرد آن، یکی از بهترین ها در حوزه ارز دیجیتال است. در شبکه اتریوم؛ سرعت تراکنش ها بالا و نرخ کارمزد کم است و به دلیل قابلیت ساخت قرارداد های هوشمند؛ این امکان وجود دارد تا بتوانند اپلیکیشن های متنوعی بسازند. ساخت اپلیکیشن کمک می کند که با کمک رمز ارزها و بلاک چین، بتوانند خدمات مالی متنوع و خوبی را به کاربران ارائه دهند.

 

ارز دیجیتال کاردانو:

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری، ارز دیجیتال کاردانو است. با توجه به مجهز بودن به شبکه بلاک چینی، امکان ساخت قرارداد هوشمند وجود دارد و به نوعی نسل جدید اتریوم است. شبکه بلاک چین ارز کاردانو; مجهز به سیستم گواه اثبات سهام است; که نسبت به همین سیستم در بیت کوین; سریع تر عمل می کند. تراکنش های آن سرعت بالایی دارند و علاوه بر قیمت مناسب، پتانسیل خوبی برای رشد و سرمایه گذاری دارند.

 

ارز دیجیتال بایننس کوین در بهترین ارزهای دیجیتال:

در صرافی بایننس؛ ارز به عنوان توکن مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران می توانند نسبت به دیگر توکن ها؛ در تراکنش ها و معاملات کارمزد کمتر پرداخت کنند و به پشتوانه پلتفرم بایننس؛ این ارز دیجیتال؛ برای سرمایه گذاری آینده بسیار خوبی دارد.

 

ارزدیجیتال سولانو:

برای اینکه راحت تر برنامه غیرمتمرکز ایجاد شود، از پروتکل سولانو استفاده می شود. ارز دیجیتال سولانا یکی از سریع ترین ارزهای در حال رشد است و برای سرمایه گذاری بلند مدت و کسب سود بالا مناسب است. با توجه به علاقه کاربران به فناوری بلاک چین، مقیاس پذیری سولانو جذاب است. به دلیل تفاوت هایی که در ساختار خود دارد؛ علاوه بر توان عملیاتی بالا؛ سرعت بالایی نسبت به اتریوم و بیت کوین؛ در تراکنش ها دارد و جهت سرمایه گذاری گزینه مناسبی است.

 

ارز دیجیتال دوج کوین و لایت کوین در بهترین ارزهای دیجیتال:

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال سود آور، دوج کوین است و میزان پاداش آن نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر است. ارز دیجیتال دوج کوین با لایت کوین ترکیب شده است و سود دهی این ارز بالا است اما نوسانات زیادی دارد. ارز دیجیتال لایت کوین، تراکنش های سریع و با قیمت پایین دارد و گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

 

ارز دیجیتال بیت کوین کش:

این ارز دیجیتال به نوعی نقاط ضعف بیت کوین را جبران می کند و نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری دارد و همچنین به دلیل قیمت پایین تر از بیت کوین، برای سرمایه گذاری در سال 2022 میلادی مقرون به صرفه تر است.

 

ارز دیجیتال وی چین در بهترین ارزهای دیجیتال:

این ارز دیجیتال بر روی پلتفرم بلاک چین قرار دارد و دارای دو توکن بومی VTHO و VET است و کارایی، مقیاس پذیری، قابلیت ردیابی زنجیره های تامین را تقویت می کند و در نهایت در معاملات فردی، کنترل بیشتری به آن ها می دهد. ارز دیجیتال وی چین رشد صعودی دارد و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

 

ارز دیجیتال ریپل:

این ارز دیجیتال توسط بانک ها و موسسات مالی مورد استفاده قرار می گیرد و جهت تسویه حساب های بین المللی، از توکن ریپل استفاده می شود و علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه کمتری هم دارد. همچنین می توانید پرداخت آنلاین با امنیت و مطمئن را با آن تجربه کنید. یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 میلادی است.

 

ارز دیجیتال آوالانچ در بهترین ارزهای دیجتال:

یکی از رمز ارزهای با ارزش در کریپتو؛ ارز دیجیتال آوالانچ است؛ که بعد از ارز کاردانو و سولانا؛ رقیب اتریوم است و اکوسیستم این ارز از سه بلاک چین ساخته شده است. جهت سرمایه گذاری می تواند گرینه مناسبی باشد.

 

ارز دیجیتال زی کش:

دارایی های دیجیتالی این ارز بر اساس کدهای پایه بیت کوین نوشته شده است و رمزنگاری آن مبتنی بر دانش صفر است. مزیت ارز دیجیتال زی کش؛ این است که در هنگام انجام تراکنش ها؛ بدون مشخص شدن اطلاعات اشخاص؛ تایید و ارسال صورت می گیرد. از جهت قائل شدن حریم خصوصی برای کاربران، امن ترین پروتکل را ارز دیجیتال زی کش دارد. علاوه بر قابلیت استخراج و پایین بودن کارمزد تراکنش ها، امکان معاملات چند امضایی وجود دارد. برای سرمایه گذاری می توانید این ارز دیجیتال را در نظر داشته باشید.

 

خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال

 

ارز دیجیتال چین لینک در بهترین ارزهای دیجیتال:

این ارز دیجیتال خلاء بین قرارداد های هوشمند را پر می کند و به دلیل شبکه اوراکل غیر متمرکز; به اسمارت کانترکت ها; اجازه برقراری ارتباط با داده های بیرونی را می دهد و همچنین اگر با ارز دیجیتال کاردانو ادغام شود; باعث توسعه قرارداد های هوشمند می شود.

 

ارز دیجیتال مونرو:

به دلیل حفظ حریم شخصی کاربران؛ ارز دیجیتال مونرو محبوبیت زیادی دارد و در فرایند تراکنش ها و جابه جایی سرمایه؛ هویت کاربران به صورت ناشناس باقی می ماند. ارز مونرو مبتنی بر حریم شخصی کاربران و در دسته پرایوسی کوین قرار می گیرد می توانید جهت سرمایه گذاری آن را در سبد خرید خود قرار دهید.

 

ارز دیجیتال الگورند در بهترین ارزهای دیجیتال:

از ساز و کار اثبات سهام بر روی شبکه بلاک چین لایه اول، استفاده می کند و علاوه بر مقیاس پذیر بودن می تواند پایداری شبکه را حفظ کند. ارز دیجیتال الگورند تراکنش های سنگین را با هزینه کمی انجام می دهد و با راه اندازی ماشین مجازی الگورند، یواس دیکوین و استیبل کوین های تتر به شبکه الگورند اضافه شدند. این ارز دیجیتال پتانسیل خوبی برای رشد و سرمایه گذاری دارد.

 

ارز دیجیتال کازماس:

برای بر طرف کردن مشکلات بلاک چین ساخته شده و تعاملات و اتصال بین بلاک چین ها را انجام می دهد. به دلیل قیمت پایینی که دارد، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است.

 

ارز دیجیتال فایل کوین:

هدف این ارز دیجیتال ذخیره سازی اطلاعات مهم کاربران به صورت غیر متمرکز است و مبتنی بر بلاک چین راه اندازی شده است. همچنین پتانسیل خوبی دارد و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

 

مهم ترین شاخص های خرید هر ارز دیجیتال کدامند؟

با کمک شاخص های خرید ارز دیجیتال؛ با توجه به پلتفرمی که در بازار دنبال می کنید؛ درباره بیش از حد خریده شدن یا بیش از حد فروخته شدن یک ارز؛ اطلاعات می دهد. این شاخص ها کمک می کنند تا به عنوان یک تکیه گاه از آن ها در هنگام خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال استفاده کنید. شاخص ها یا اندیکاتورها توابع ریاضی هستند که جهت درک بهتر بازار ارز دیجیتال، کاربران می توانند استفاده کنند. از شاخص ها یا اندیکارتورها جهت پیش بینی روند بازار، ارزیابی قدرت و گرفتن تایید استفاده می شود. شاخص ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • شاخص های نوسانگر: یک محدوده مشخص اشباع خرید یا اشباع فروش (بیش از حد خریده شدن و بیش از حد فروخته شدن) را نشان می دهند و در یک قسمت مجزا، زیر نمودار قیمت نمایش داده می شوند.
  • شاخص های روندنما: برای شناسایی روند ها به کار می روند و روی نمودار قیمت، نمایش داده می شوند.
  • شاخص های حجمی: ارزش و حجم معاملات توسط شاخص ها بررسی می شود. هنگام ترید در بخش پایین نمودار از آن ها استفاده می شود.

 

مشاوره خرید ارز دیجیتال

یکی از انواع سرمایه گذاری ها در بازار دیجیتال، سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است. بهترین ارزهای دیجیتال دارای تنوع فراوان و با طراحی های مختلف هستند، که کاربران باید بر اساس میزان نقدینگی و کسب سود بیشتر یکی از انواع ارزهای دیجتال را انتخاب کنند. برای سرمایه گذاری درست و انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال، باید با ویژگی های ارزهای دیجتال آشنا و نمودارهای تجزیه و تحلیل آن ها را بررسی کرده باشید. مهم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از مشاوران و کارشناسان کمک بگیرید. استفاده از مشاوره جهت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد.

 

مزایای استفاده از مشاوره برای خرید ارز دیجیتال:

در ادامه شما را با مزایای استفاده از مشاوره در خرید و فروش بهترین ارزهای دیجیتال آشنا می کنیم.

  • جهت سود دهی بیشتر روش های نوین ارائه می دهد.
  • در زمان مناسب به مبادله ارزهای دیجیتال کمک می کند.
  • در رابطه با صرافی ها و نوع کاربرد هر کدام اطلاعات دقیقی ارائه می دهد.
  • از قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال اطلاع دارد.
  • برای حفاظت و کنترل کیف پول دیجیتال راهنمایی می کند.
  • سرعت عملکرد مبادله بی واسطه را آسان می کند.
  • صرافی هایی که برای ایرانیان کاربردی تر است، شناسایی و معرفی می کند.

 

بهترین ارزهای دیجیتال و ویژگی های مشاور معتبر و مطمئن:

مشاور ارزهای دیجیتال معتبر باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم.

  • در تحلیل علمی رفتار بازار، توانایی بالا داشته باشد.
  • با فضای معاملات بازارهای ارزهای دیجیتال، آشنا باشد.
  • جهت جلب اعتماد سرمایه گذاران باید صداقت داشته و رازدار باشد.
  • نسبت به کارهای استخراج ارز دیجیتال تسلط داشته باشد.
  • در مدیریت ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران، قدرت بالا داشته باشد و امانت دار و متعهد باشد.
  • بر قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن ها تسلط کافی داشته باشد.

مهم است برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال از کارشناسان و مشاوران مجرب و با سابقه کمک بگیرید تا به نتیجه مطلوب (سود دهی بالا) برسید. تیم دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان؛ مشاوره سرمایه گذاری در اصفهان و مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان است؛ به شما کمک می کند تا با اطمینان و بدون استرس؛ نسبت به تمام مراحل از استخراج ارز دیجیتال گرفته تا مبادله آن؛ اطلاعات کافی کسب کنید و به سود دهی برسید.

 

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

برای تشخیص اینکه کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد، باید نسبت به بازار بهترین ارزهای دیجتیال تحلیل درستی داشته باشید. با توجه به حضور پر رنگ موسسات در سال 2022 میلادی و بر اساس ریسک پذیری کاربران در ادامه بهترین ارزهای دیجیتال که آینده بهتری در طولانی مدت دارند را نام می بریم.
کاربرانی که ریسک پذیری کمی دارند، بهتر است بر روی ارزهای دیجیتال اتریوم و بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

کاربرانی که ریسک پذیری آن ها در حد متوسط است; 50 درصد سرمایه گذاری را; به ارزهای با مارکت کپ بیشتر از 10 میلیارد اختصاص دهند و 50 درصد دیگر را; بر روی مارکت کپ یک تا ده میلیارد سرمایه گذاری کنند. ارز دیجیتال بایننس کوین گزینه مناسبی برای این دسته از کاربران با ریسک پذیری متوسط است. کاربرانی که ریسک پذیری بالایی دارند می توانند حدود 30 درصد سبد خود را به ارزهای مارکت کپ زیر یک میلیارد اختصاص دهند. برای اینکه سرمایه گذاری بهتری داشته باشید لازم است که در سبد سرمایه گذاری خود ارزهای دیجیتال متنوع داشته باشید.

 

جمع بندی

انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری نیاز به دانش، تجزیه و تحلیل روند ارزهای دیجیتال در خرید و فروش و کسب اطلاعات درست دارد. به دلیل نوسانات زیادِ ارزهای دیجیتال در بازار دیجیتال، پیش بینی ها خیلی دقیق نیست. راهکاری که کمک می کند تا در سرمایه گذاری موفق باشید؛ این است که سبد خرید متنوعی داشته باشید؛ همچنین از کارشناسان و مشاوران فعال در این حوزه کمک بگیرید. کارشناسان و مشاوران مجرب و حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که در حوزه مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان؛ مشاوره سرمایه گذاری در اصفهان و مشاوره استارتاپ در اصفهان فعالیت می کند؛ می توانند با بررسی پلتفرم ها، داده ها و شواهد موجود؛ سطح قیمت پیش رو ارزهای دیجیتال را مشخص و به شما در سرمایه گذاری کمک کنند.