منبع: دیجیتال مارکتینگ ایکاد
زمان مطالعه: 5 دقیقه

کسب و کارهایی که از تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده می کنند، می توانند بازگشت سرمایه خود را با این سیستم اندازه گیری کنند. در کنار سئو وب سایت و استراتژی های بازاریابی، گوگل ادوردز و استفاده از آن می تواند مفید باشد.

تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند برای کسب و کارها تاثیرگذار باشد. برای اینکه بتوانید از گوگل ادز استفاده کنید، باید زمان بگذارید و هزینه کنید. کسب و کارهایی که از تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده می کنند، می توانند بازگشت سرمایه خود را با این سیستم اندازه گیری کنند. در کنار سئو وب سایت و استراتژی های بازاریابی، گوگل ادوردز و استفاده از آن، می تواند مفید باشد. با تبلیغات در گوگل ادز کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین می توانند با کمترین هزینه به فروش حداکثری در زمان کم برسند. برای اینکه کسب و کارها بتوانند در گوگل ادز تبلیغات داشته باشند، باید با سیستم آن آشنا باشند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه انتخاب کلمات کلیدی قدرتمند، مدیریت سیستم تبلیغات در گوگل ادز و نوشتن تبلیغات جذاب مهم است.

برای انجام تبلیغات در گوگل ادوردز باید اکانت خریداری کنید و سپس آن را شارژ کنید. در نهایت هزینه هر کلیک از شما کم می شود. در ادامه مطلب از وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که مشاوره کسب و کار در اصفهان؛ مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و مشاوره سئو سایت در اصفهان است؛ به بررسی تاثیرات گوگل ادوردز بر روی کسب و کارها می پردازیم.

گوگل ادز

به سیستم تبلیغاتی گوگل که توسط ابزارهای گوگل و از طریق وب سایت ها; تبلیغ کنندگان; تبلیغات خود را جهت دیده شدن توسط مشتری نمایش می دهند را; تبلیغات در گوگل ادوردز می گویند. تهیه اکانت گوگل ادز برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین رایگان است. هرینه ای که در گوگل ادز گرفته می شود، در ازای هر کلیک بر روی تبلیغات است. این هزینه برای کسب و کارها و زمینه ای که در آن فعالیت دارند متفاوت است. عواملی که بر روی هزینه گوگل ادز تاثیرگذار هستند، شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی وب سایت بر روی کلمات کلیدی
  • کلمات کلیدی انتخاب شده و میزان رقابت بر روی آن ها
  • سئوی وب سایت که هر چه بهتر باشد، هزینه های شما در گوگل ادوردز کاهش می باید.

نکته مهم هنگام استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز این است که زمانی برای شما بازدهی و نتیجه مثبت دارد، که کسب و کار شما برای رشد آماده باشد. اگر از سئوی وب سایت خود یا جستجوی ارگانیک گوگل ترافیک خوبی دریافت نمی کنید، استفاده از تبلیغات گوگل ادز کمک می کند تا ترافیک بیشتری را دریافت کنید.

ویژگی های گوگل ادز:

استفاده از ابزار گوگل ادز کمک می کند تا کسب وکارهای اینترنتی و آنلاین بتوانند خدمات و محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل در بالای صفحات ببینند. ویژگی های خوب گوگل ادز شامل موارد زیر است:

  • در شروع و ابتدای کسب و کارتان می توانید از تبلیغات در گوگل ادوردز استفاده کنید.
  • می توانید تبلیغات خاص در مقطع زمانی خاص انجام دهید.
  • به ازای هر کلیک نیاز به پرداخت هزینه است.
  • جهت مشاهده تبلیغات برای کاربران امکان زمانبندی وجود دارد.
  • گوگل ادز می تواند در وب سایت هدف ترافیک بالایی ایجاد کند.
  • برای تبلیغات در گوگل ادوردز حتما نیاز به بهینه سازی وب سایت و محتوا نیست. یک روش سریع برای دسترسی به مشتریان بالقوه و افزایش فروش و درآمد است.

تاثیر تبلیغات در گوگل ادوردز بر روی کسب و کارها

تبلیغات در گوگل ادوردز به 4 دسته تقسیم می شوند که هنگام ورود جهت تبلیغات، می توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید. 4 دسته تبلیغات در گوگل ادز به صورت زیر است:

تبلیغات نمایشی: تبلیغات به صورت ویدئو، عکس یا متن در معرض دید مخاطب و کاربران قرار می گیرد و مبنای آن این است که از طریق تصاویر جذاب، مخاطب را ترغیب به دیدن وب سایت کند.

تبلیغات متنی: بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده است و به ازای کلیک بر روی آن ها باید هزینه پرداخت شود.

تبلیغات ویدئویی: برای نمایش تبلیغات به صورت ویدئو، گوگل ادز از بستر یوتیوب استفاده می کند.

تبلیغات موبایل: یکی از انواع تبلیغات کاربردی موبایل است، که گوگل کاربران را تشویق به دانلود و نصب برنامه ها می کند. تبلیغات موبایل زمانی که تازه اپلیکیشن نصب کردید، بازدهی خوبی دارد.

تبلیغات در گوگل ادز بر روی کسب و کارها تاثیرات مثبتی دارد. در ادامه مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ که در زمینه مشاوره تبلیغات در اصفهان؛ مشاوره بازاریابی دیجیتال در اصفهان و مشاوره شبکه های اجتماعی در اصفهان فعالیت می کند؛ شما را با تاثیرات گوگل ادز بر روی کسب و کارها آشنا می کنیم.

کاربرد گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل ادز قابلیت اندازه گیری دارند:

یکی از روش های بازاریابی آنلاین که قابلیت اندازه گیری دارد، تبلیغات گوگل است. در سئوی وب سایت و محتوای تولیدی سئو شده; کسب و کارها نمی توانند فعالیتی که باعث افزایش رتبه شده را دقیق تشخیص دهند; ولی تبلیغات گوگل به راحتی اندازی گیری می شوند و مشخص می کنند بر روی چه زمینه ای باید بیشتر تلاش کنید.

در گوگل ادوردز تبلیغات قابل ارتقاء و انعطاف پذیر هستند:

به دلیل اینکه در تبلیغات گوگل گزینه های زیادی در دسترس دارید، برای تبلیغ کسب و کار خود راحت تر می توانید بر روی مخاطب هدف تاثیر بگذارید. انعطاف پذیری تبلیغات در گوگل ادز باعث تاثیر مثبت بر روی کسب و کارها و رسیدن آن ها به نتیجه دلخواه می شود. همچنین تبلیغات گوگل قابل ارتقاء هستند و کسب وکارها می توانند هزینه بیشتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه انجام دهند.

تبلیغات گوگل ادوردز نسبت به سئو سریع تر و راحت تر است:

در حالت کلی کار کردن با گوگل ادز و یادگیری آن نسبت به سئو راحت تر است. همچنین برای وب سایت های جدید و کسب وکارها رنک گرفتن در گوگل با کمک سئو زمان بر است. با تبلیغات گوگل ادز در زمان کمتری کسب و کارها می توانند به نتیجه برسند. همچنین تبلیغات کمک می کند تا سرعت رشد سئوی وب سایت شما سریع تر پیش برود.

کسب درآمد بیشتر و دیدن آمار بازدیدکنندگان:

از تاثیرات تبلیغات در گوگل ادوردز می توانیم به کسب درآمد خوب اشاره کنیم. به خصوص کسب وکارهایی که به تماس های تلفنی کاربران وابسته هستند، درآمد خوبی کسب می کنند. همچنین در کنار درآمد خوب می توانید آمار دقیق بازدیدکنندگان از وب سایت خود را ببینید.

چرا باید تبلیغات در گوگل ادوردز را جدی بگیریم؟

بهتر است استفاده از تبلیغات در گوگل ادز را جدی بگیرید. علاوه بر اینکه رقبای شما از این سیستم جهت تبلیغات استفاده می کنند، می تواند در کنار دیگر استراتژی های تبلیغاتی تکمیل کننده کار شما باشد.

دلایل جدی گرفتن تبلیغات در گوگل ادوردز:

در ادامه شما را با دلایل اینکه چرا باید در گوگل ادز تبلیغات را جدی بگیریم، آشنا می کنیم.

  • رسیدن به نتیجه در زمان کمتر
  • از گوگل ادز می توانید گزارشات دقیق دریافت کنید.
  • با استفاده از تبلیغات در گوگل ادز می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید.
  • دارای پتانسیل نامحدود است.
  • قابلیت بازاریابی مجدد و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری دائم را دارد.
  • قابلیت تشخیص کلیک های فیک و تقلبی بر روی تبلیغات را دارد.
  • کنترل توقف یا راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز
  • تبلیغات در گوگل ادوردز هدفمند هستند.

جمع بندی

استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز برای هر کسب و کاری مناسب است و کمک می کند تا در کمترین زمان به نتیجه دلخواه برسند و آمار بازدید از وب سایت آن ها افزایش پیدا کند. اگر بر روی مدیریت اکانت خود در گوگل ادز تمرکز داشته و پیگیر باشید؛ علاوه بر اینکه فروش بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد می شود؛ بازگشت سرمایه خوبی را هم به دست می آورید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایکاد؛ با حضور متخصصین مجرب در حوزه مشاوره تبلیغات در اصفهان؛ مشاوره طراحی سایت وردپرس در اصفهان؛ و مشاوره کسب و کار در اصفهان فعالیت می کند. شما می توانید برای رشد و توسعه کسب و کار خود از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ایکاد بهره مند شوید. آژانس دیجیتال مارکتنیگ ایکاد؛ با ارائه پکیج دیجیتال مارکتینگ؛ مسیر همواری را برای توسعه کسب و کارها فراهم کرده است.